Olisi jotain mitä muistella vähän enemmän. Toivottavasti joskus tulevaisuudessa vielä... Ehkä nää unissa sinut taas.
Kun oltaisiinkin joskus suudeltu
10
347
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ajattelen naista paljon. Hän sytyttää nopeasti. Ihmisyys ennen kaikkea.
Muuten tää on aika pas kaa nyt.- Anonyymi
Sama tunne.. Syvällä tunne että haluan hänet kokonaan. Mistä lie kumpuaa. Miehestä näin ajattelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tunne.. Syvällä tunne että haluan hänet kokonaan. Mistä lie kumpuaa. Miehestä näin ajattelen.
Ajatusteni nainen on nuorempi kuin minä. Useampia vuosia. Se riippuu tietyistä asioista onko se ongelma. Jotain olen huomannut mutta puoltavia seikkoja on toistaiseksi enemmän.
Nämä nyt vain ajatuksia. Tässä on oikeita esteitä tutustumiselle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä sen oikean vaan tuntee vahvasti
- Anonyymi
Ei ikinä jos tänne vain kirjoittelet. Elämä on lyhyt joten toimi.
- Anonyymi
Olihan se lähellä
- Anonyymi
Ihana Inksu sinua tahtoisin suudella kovasti
- AnonyymiUUSI
Työmaa loppui kesken.
- AnonyymiUUSI
Mä toivon tätä myös. Jos meistä juorutaan, niin olisi edes jotain perää niissäkin juoruista. Mua masentaa se, et me ollaan oltu kilttipiltteinä ja silti meistä juoruillaan. 😅🙄🤭
- AnonyymiUUSI
M naisen ihanan kanssa toiveissa päästä halittelemaan ja suutelemaan pitkän kaavan mukaisesti hellien. Ihana olet!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845237Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.283498Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j392842Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin182031Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581830- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2851581- 941382
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71095