Mitään minunlaisellani nössöllä.
Et tekisi nainen
24
546
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. En tekisi sinulla mitään.
- Anonyymi
Ei multa. En ole nössö, vaikka vähän pehmo olenkin.
- Anonyymi
Mitä sun kanssa sitten voisi tehdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sun kanssa sitten voisi tehdä?
Mitä ikinä hänen mieleen juolahtaa. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ikinä hänen mieleen juolahtaa. 😊
Oletko vietävissä? Voi juolahtaa monikin asia ☺️
- Anonyymi
Jos et ole nössö, ei sinun tarvitsisi olla täällä. Olet valehtelija kaiken muun "hyvän" lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko vietävissä? Voi juolahtaa monikin asia ☺️
Hänen kyllä. Mielelläni kuulisin, mitä nyt on mielessä. ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen kyllä. Mielelläni kuulisin, mitä nyt on mielessä. ☺️
Kaikkea tuhmaa, niin kuin useimmiten.
- Anonyymi
jeps
- Anonyymi
Sut vaan haluan ❤️
- Anonyymi
mulla on PALLIT. edes rinnat ei ole naisen. eli kaikki hiirulaiset palatkoon kotipesillensä
- Anonyymi
Tuskin sä palstapuppeli haluat tietää mitä sulla tehdään. Vähän käy kyllä sääliksi kun tietää että olet tullut kiusatuksi koko elämäsi, sen takia olet sairastunut ja nykyään levität liejuasi netissä.. Siltikin..
Ansaitset juuri sen mitä he ikinä keksiikään ☺️ - Anonyymi
Ei varmaan jos puhut itsestäsi noin.
- Anonyymi
Höpsis. Enköhän mä sulle jotain käyttöä keksisi 🤭
- Anonyymi
kuulostaa hyvälle. En tykkää matsoista 🥰
- Anonyymi
But I would!
- Anonyymi
Kiva olla nössön kaveri..
- Anonyymi
Sen verran teen että tiukan paikan tullen sanon susta että oot mulle rakkain ihminen ikinä. Ilman sua en voisi elää.
- Anonyymi
Ohi.
Ei tosiaan, tää oli just mulle ❤️
Milloin uskallat sanoa?
- Anonyymi
Todellakin, en tekis, liian nössö kuuluu hameväkeen. Yksin ei pärjää missään. Pahin mahdollinen juoruakka vaikka ehkä munat omistaa, no sekin kyllä epäilyttää. Tykkää pervoilla ja levittää sankariviittaa omille harteilleen kun raukka niin paljon vääryyttä kärsinyt . Tykkää jostain mutta käyttäytyy teinin tavoin vaikka pappaikäinen, eikä osaa kommunokoida ihastuksensa suuntaan. Tarvii kaikenlaista munanjatketta eikä kykene normaaliin ihmissuhteeseen.
- Anonyymi
Oho.. Tunnetaankohan sama mies🤣
- AnonyymiUUSI
Ei kaipaamani Pm ole nössö, vaan minun rakkaani...tuleva mieheni.
Mn tumma - AnonyymiUUSI
Ei kannata itseään ainakaan herjata. Tietysti ei muitakaan. (bro sivusta)
- AnonyymiUUSI
Juu. Ei ole mukavaa olla velliperse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704868Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.93316Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j152530Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561613- 471546
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931239
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.216971Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68932IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51845