työllisyyttä hoidetaan väärin

Anonyymi-ap

rahalla ja seteleillä yritetään työllistää ja tyhjentää te-toimistoa jotta saataisiin näyttämään työllisyystilasta paremmalta, kun parempi vaihtoehto olisi että ammatti kouluista suoraan töihin työllistämis setelillä...te-toimistot joutaa lopettaa..tulee isot säästöt..

4

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

nimenomaan, tuo massiivinen "työttömyyskoneisto" syö miljardeja, siis kaikki ne työttömyys toimistot,rakennukset,virkailijat,ohjaajat,kuulustelijat jne jne, noiden ylläpito maksaa "miljardeja", sitten vielä kaikki ne kaikenmaailman toimenpiteet työttömille, nekin maksaa varmaan vähintään pari tonnia per työtön/kk.. järki ja logiikka on heitetty ulos jo aikaa sitten, ja juu ymmärrän kyllä et on pakko olla työttömiä joille ei tarvi maksaa palkkaa jotta kierrätyskeskukset,yhdistykset yms pystyy toimimaan, mutta säästöt olisi massiivisia jos olisi se perusturva työttömille ilman vaatimuksia, vaikkapa se 590e/kk

miksi ihmeessä esim 60 vuotiaita jotka olleet työttöminä vaikkapa 30 vuotta, pidetään väkisin työttöminä työnhakijoina erilaisissa toimenpiteissä ?? missä se järki on tuossakin ??

• Työasiat ovat hieman riippuvaisia siitä miten työnsä hoitaa. Kun menin töihin ekaan vakinaiseen työsuhteeseeni 1960 kesäkuun alussa, niin eläkkeelle päästyäni 2008 huhtikuussa olin ollut työtön tasan 3 viikkoa ja senkin omaan laskuun. Minä tosin hoidin työasiani itse enkä koskaan kääntynyt ay mafian puoleen missään vaiheessa!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Työasiat ovat hieman riippuvaisia siitä miten työnsä hoitaa. Kun menin töihin ekaan vakinaiseen työsuhteeseeni 1960 kesäkuun alussa, niin eläkkeelle päästyäni 2008 huhtikuussa olin ollut työtön tasan 3 viikkoa ja senkin omaan laskuun. Minä tosin hoidin työasiani itse enkä koskaan kääntynyt ay mafian puoleen missään vaiheessa!

Tuleeko tuo "Extyökkäri" nimi siitä, että olit koko työikäsi työkkärin osa-aikainen siivooja-kahvinkeittäjä?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Työasiat ovat hieman riippuvaisia siitä miten työnsä hoitaa. Kun menin töihin ekaan vakinaiseen työsuhteeseeni 1960 kesäkuun alussa, niin eläkkeelle päästyäni 2008 huhtikuussa olin ollut työtön tasan 3 viikkoa ja senkin omaan laskuun. Minä tosin hoidin työasiani itse enkä koskaan kääntynyt ay mafian puoleen missään vaiheessa!

Ei se kaikila ole helppo jos vaikka on töissä tehtaassa 55 ikävuoteen asti on vaikeaa enää uudelleen työllistyä,sitten tulee kuvioon te-toimisto ,kuulustelut,yhdistykset,kuntouttavat...samaa paska rumpaa eläkkeelle ..te-toimisto kyttää ja valtio antaa palkkatukea kahdenvuoden välein johonkin halon hakkuuseen yhdistykselle ja kuittaamaan kahvia mahahaavaan asti..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      172
      4980
    2. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      62
      1575
    3. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      12
      1559
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      121
      1431
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      9
      1213
    6. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      93
      1046
    7. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      45
      1005
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      297
      932
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      171
      875
    10. Hinduille tiedoksi

USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu
      Hindulaisuus
      279
      747
    Aihe