Sellaiseksi maailma on mennyt
Rikollisia tuntuu pyörivän jokapuolella
17
251
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
- Mamu/Matut ja Paperittomat-Paskiaiset - Toi tullessaan -
- - Rikolliset ja Raiskaajat ja Rikostilastot on Ylivoimaisesti Noiden Tekemiä - !
_____________- SYYLLISIÄ - Mamu/Matujen Tuloon Ovat Vain ;
SDP:n ja LaitaVasemmisto ja MYRKYN-Vihreät ja VasemmistoKEPU puolueet
#########################################################- AnonyymiUUSI
Entisenä Hesalaisena sanon, että tuo on totta ja minä muutin pois, onneksi, Jo vuosi sitten kauemmaksi Hesasta, ja oon tyytyväinen . Täällä n. 200km päässä ei ole mamu-rikollisia yhtään ja saa rauhassa kulkea myös iltaisin, siis ei tarvitse pelätä mitään .
Suosittelen muuttoa, jos jollekin on mahdollista, elää voi paremmin jossain muualla . - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entisenä Hesalaisena sanon, että tuo on totta ja minä muutin pois, onneksi, Jo vuosi sitten kauemmaksi Hesasta, ja oon tyytyväinen . Täällä n. 200km päässä ei ole mamu-rikollisia yhtään ja saa rauhassa kulkea myös iltaisin, siis ei tarvitse pelätä mitään .
Suosittelen muuttoa, jos jollekin on mahdollista, elää voi paremmin jossain muualla ....ei kuitenkaan Pyhäjärvellä, kenen laskuun juttelet, Hgissä asusteltu pieni ikä,
Täällä tuli eteen ja harmiksi huumehörhöt, näitä näyttää riittävän vieläkin, vaikka osan saivat johonkin...
Jos et usko, todella iso ongelma koko maassa, juuri Iltis uutisoi, että Kemi pahin paikka Suomessa, siitähän on suora virta hörhöillä.
Lintukotoa ei ole missään, Hesassa tulee sentään poliisit, täällä ei, ne vain haukottelee lämpimässä persuuksillaan.
No, ei liene sinulle mitään uutta auringon alla. - AnonyymiUUSI
Maahanmuutto on ollut korkeimmillaan Orpon hallituksen aikana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maahanmuutto on ollut korkeimmillaan Orpon hallituksen aikana.
...sillä on pilattu monen suomalaisen elämä, Jumbossa aikoinaan nämä varvassandaalit työnsivät kukkurakärryllisiä elintarvikkeita toiset veti kelkalla kaikkea muuta, suomalaisilla vain jauhelihaa,
nyt sekin on meiltä viety.
Jos joku väittää, että valehtelua, se on hänen asiansa, näin kuitenkin oli, en tiedä tänäpäivänä, ehkä viedään himaan suoraan.
Eikö se joku Tynkkynen elätä täällä jotain samanmoista, on se Oulussa tullut vastaan, jos joku ei tiedä ken on hän, omapa on häpeänsä.
- AnonyymiUUSI
Mitäs näille paikallisille NISTEILLE kuuluu.
- AnonyymiUUSI
Kyseletkö heidän puolestaan, vai leikitkö tietämätöntä?
Kysy Rillankiveltä, eikö suosion mittari ole siellä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyseletkö heidän puolestaan, vai leikitkö tietämätöntä?
Kysy Rillankiveltä, eikö suosion mittari ole siellä.Mitä vihjailet??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vihjailet??
Siinäpä kysymys, sinunkin kysymys, mitä vihjailet.
- AnonyymiUUSI
2015 tuli 35000 tuhatta pakolaista. Hallitus noudatti Jussi Halla-ahon maahnamuuttoa koskevaan ohjelman kohtaa.
- AnonyymiUUSI
peräSS loistaa rikostilastojen kirkkaana tähtenä🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
- AnonyymiUUSI
Pyhäjärvellä SS keput loistaa virkarikoksen kirkkaana tähtenä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pyhäjärvellä SS keput loistaa virkarikoksen kirkkaana tähtenä.
Hallitkin palavat.
- AnonyymiUUSI
Jaha, emoji hakee sarkaansa....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaha, emoji hakee sarkaansa....
En ymmärrä, mitä haet?
- AnonyymiUUSI
Eduskuntatalokin vilisee täynnä rikollisia peräSS rottia avustajineen..Myrkytys olisi tarpeen🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
- AnonyymiUUSI
Kaikkiin suomen ongelmiin löytyy syylliset kok kesk sdp vihvas rkp äänestäjistä. Se on sellainen määrä tyhmiä että suomalaiset tulevat poistumaan kansojen kirjosta, luonnonlaki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877933Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424708Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414331Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit442546Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.921381- 361209
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress401197Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391140Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?631080Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1661070