Meinaatko olla vielä kauankin?
Oletko urasi huipulla kassatyöntekijä
10
194
Vastaukset
- Anonyymi
Kassaneideistä tulee demareiden pääministereitä, jokainen vuorollaan.Ottavat sitten 9 miljardia lainaa jakaen rahat ulkomaille ja sitten tuhotaan tapahtuma-alaa tai jotain muuta tehden kymmeniä tuhansia työttömiä lisää.Ihan kivat näkymät siis kassaneideillä.On tosin paikka saadakseen twerkattava päättäjien saunailloissa ja poimittava paperiliittimiä kontallaan mutta on se sen arvoista.
- Anonyymi
Sitten tulee takinkääntäjä mäkkärin työntekijä, joka lupaa lopettaa velanoton ja jopa lyhentää otettuja velkoja ja katso. Mäkkärin työntekijä moninkertaistaa Suomen velat, laskien velalla bensan kuluttaja hintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten tulee takinkääntäjä mäkkärin työntekijä, joka lupaa lopettaa velanoton ja jopa lyhentää otettuja velkoja ja katso. Mäkkärin työntekijä moninkertaistaa Suomen velat, laskien velalla bensan kuluttaja hintaa.
Näyttääkö siltä, että velka vähenisi.
https://velkakello.fi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttääkö siltä, että velka vähenisi.
https://velkakello.fiVelan lyhentäjä ei ole syyllinen, hän ei ole velkaa ottanut. Miettikääpä vähän mitä olisi tapahtunut jollei velkaa olisi lyhennetty? Se ei ole edes vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Velan lyhentäjä ei ole syyllinen, hän ei ole velkaa ottanut. Miettikääpä vähän mitä olisi tapahtunut jollei velkaa olisi lyhennetty? Se ei ole edes vaihtoehto.
Persuliinin laskuoppi on. Lyhentää velkaa, velalla ja ottamalla päälle vielä lisää velkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuliinin laskuoppi on. Lyhentää velkaa, velalla ja ottamalla päälle vielä lisää velkaa.
Kassaneidin laskuoppi on ottaa velkaa ja vähät välittää siitä kuka sen joutuu maksamaan.Jauhoa nokkaan ja twerkkiä sekä vaakamamboa olavin kanssa avioliitto roskikseen ja biletystä vaan.
- Anonyymi
Aloittaja on elämänsä älykkyyden huipulla, kun osaa someen värkätä lauseen.
- Anonyymi
Kaikki ei osaa.
- Anonyymi
Twerkkipylly jauhonokka kassaneiti "tyrmää ukrainan rauhansopimuksen" kiljuu iltalehti.
-Jauhonokalla ei ole mitään sananvaltaa tai asiaa tunkea nokkaansa kassaneitinä toisten maiden asioihin.
-ei ole minkäänlainen ministeri enää, kassalle hommiin ja nokka syvälle jauhosäkkiin sekä mieluiten aika hiljaa kiitos kuten muutkin demakot.- Anonyymi
sinulla jo onkin nokka syvällä kokoomuslaisen pakaroiden välissä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3215155Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1101511
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191412Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393