Mikä on akuutein stressin aiheesi. Voidaan peukuttaa porukalla niin piristymme 🤪
Kerro huolesi
21
409
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En nyt tiiä. Ei noita oo sen suuremmin. Elämää tää vaan on.
Ja trollille en huoliani kerro. - AnonyymiUUSI
Energian puute
- AnonyymiUUSI
Köyhyys. Joulu on peruttu. Liikunta jäänyt sairastelun takia. Nyt olisi edessä paluu siihen. Talvi tuli ja lämpimien vaatteiden puute vaivaa.
Pyöräily piristää mutta vaatii minimissään jotain järkeä vaatevalintoihin. Hyväksyin jo että joudun käyttämään samaa takkia arkena ja liikkuessa. Eli hikoilen sen. Mutta pipo on iso ongelma koska se ei lämmitä! Jalat on karaistuneet kylmään. Olen pyöräillyt softshell takissa 27 asteen pakkasessa. Se oli jo liikaa minullekin mutta kyllä se 10km meni silti muutaman kerran. Pakko liikkua ettei hajoa pää. Ei voi jäädä sohvalle odottamaan huhtikuuta!
Toinen rengas on turvaton mutta lumi pehmentää jos kaatuu 🤔 Pyörän valo toimii jos ei tule pahoja töyssyjä vastaan.
Kävellä onneksi pystyy ainakin -15 asti. Kylmemmällä loppuu kuluneista kalsareista teho. - AnonyymiUUSI
Pitäis tänään nähdä ihmisiä livenä.
- AnonyymiUUSI
Ihan huvä idea
- AnonyymiUUSI
Ketä menet moikkaamaan?
- AnonyymiUUSI
Kauppakeskuksissa näkee vilinää ja valoja ehkä jouluista tunnelmaa
- AnonyymiUUSI
Se olisi kyllä mukavaa.
- AnonyymiUUSI
Vihaajat vihaa
- AnonyymiUUSI
Yksi peukkupää peukuttaa monilla eri tunnuksilla jee :)
- AnonyymiUUSI
Haaveilen siitä, että saisin tehdä itselle mieluisaa työtä muutaman kuukauden ajan.
- AnonyymiUUSI
Kyllä tässä nyt tarvitaan vakituinen työ ja mieluummin useammaksi vuodeksi. Tai näillää näkymin vaikuttaa siltä, että kaksi vakituista työtä.
- AnonyymiUUSI
Taloudellinen tilanne, sosiaalisuuden vähyys sekä hellyyden ja kosketuksen puute. Akuuttia tmä ei ole sillä kyse on enemmän tai vähemmän useamman vvuoden tilanteesta, mutta stressin aihe mikä stressin aihe,
- AnonyymiUUSI
Asunnottomuus
- AnonyymiUUSI
Omistan 1,5 asuntoa ja olen nyt itse asunnotta. ;)
- AnonyymiUUSI
Olen äärimmäisen väsynyt siihen, että vaikuttaa siltä kuin useimmiten esimerkiksi johonkin kutsumisella olisi aina jokin muu taustatarkoitus, kuin vaikkapa tapaaminen tai se mitä alun alkaen kerrotaan. entnen duunikaveri kutsuu tapaamaan vuosien jälkeen ja ajattelen tietenkin, että kiva vaihtaa kuulumiset. Hän tahtookin kuulumisten vaihdon sijaan myydä minulle jonkin palvelun, jonka myyntiedustajaksi on ryhtynyt.
Tai treffeille mennessä yritetäänkin lykätä jonkun toisen seuraan, kuin treffeille kutsujan.
Ylipäänsä korpeaa, että sen sijaan, että thdottaisiin tavata minut, on kutsulla ilmeisesti aina jokin agenda. - AnonyymiUUSI
Krooninen väsymys, joulu lähestyy uhkaavasti ja kaikki on tekemättä/kesken. Töiden jälkeen oon aina aivan poikki, koska minusta tuli näin raato? Edellinen sukupolvi vanhenee ja tarvitsee apua ja kaikki nekin työt tuntuu kotihommien lisäksi kertyvän mun pöydälle. Miksi aina minä?
- AnonyymiUUSI
Oliko sulla kiire tänne kirjoittaan tapaamisesta? Kiinnitin siihen huomiota, että hyvin touhukkaasti kirjoitit...
- AnonyymiUUSI
Mistähän tapaamisesta?
- AnonyymiUUSI
Onhan noita.
- AnonyymiUUSI
Miten saisin enemmän tuottoa pääomalleni ja rakkaani hyvinvointi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877933Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424708Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414341Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit442546Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.921381- 381235
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress401207Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391140Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?631090Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1661070