Hyvin romanttisena
Näen sut jotenkin
16
474
Vastaukset
- Anonyymi
Ai kenet. Mies nainen
- Anonyymi
En ole kovin romanttinen. Olin nuorempana kyllä
- Anonyymi
Jotain halluja varmaan.
- Anonyymi
ohi:D
- Anonyymi
Sun energia alkaa väreillä.
- Anonyymi
🙂
- Anonyymi
Monet näke mut kyl linnunpelättimenä... :D
- Anonyymi
Joo ei kiitos enää sun juttusille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei kiitos enää sun juttusille
Jos rekkareit oot yhtään veivaillu, ni et voi välttääkään. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos rekkareit oot yhtään veivaillu, ni et voi välttääkään. ;)
Eikö hyvä sutkauttelija niiden rekisterikilpien kiertokulku mene about niin, että VHL vääntää ja virkavalta poistaa jos niikseen tulee? Joskus jopa niiltä jotka niitä kilpiä siellä vankilassa ovat työstäneet. Sivusta myötikset ullalt
- Anonyymi
Tykkään sellaisesta luonnolisesta arjen romantiikasta. Jotenkin sellaiset suuret överit kliseset romanttiset jutut ei tunnu luontevilta.
- Anonyymi
🌹❤️
- Anonyymi
Olen tosi romanttinen! Ja varsinkin, jos toinen osaa sitä arvostaa.
- Anonyymi
Uskallatko kertoa mistä tuon oot päätellyt? Olen kyllä mutta...
- Anonyymi
En ole kovin romanttinen. Mutta osaisin kyllä olla naiselle välillä tosi lempeä ja huomaavainen. Mutta minussa on jotain vikaa kun en ilmaise itseäni.
- Anonyymi
Me raisat ollaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855392Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423581Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612965Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611926Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2891753- 471606
- 941412
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81312