Haluatteko kysyä jotain? 🦄
Olen kaikkitietävä yksisarvinen
15
220
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastaako hän minua?
- Anonyymi
En osaa lukea ajatuksia mutta tiedän että kysymällä se selviää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa lukea ajatuksia mutta tiedän että kysymällä se selviää :)
Ei tuollaista kysytä etkö tiiä
- Anonyymi
Miksi sulla on krpä otsassa?
- Anonyymi
Sitä ketuttaa niin paljon kokoajan siks
- Anonyymi
Erittäin hyvä kysymys! Asiahan on niin että joku idiootti keksi aikoinaan piirtää satuolentoja ja minä nyt satuin olemaan jonkun pervon vinouma jolla oli mielessään hevoset ja fallos symbolit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvä kysymys! Asiahan on niin että joku idiootti keksi aikoinaan piirtää satuolentoja ja minä nyt satuin olemaan jonkun pervon vinouma jolla oli mielessään hevoset ja fallos symbolit.
🤣🤣👍
- Anonyymi
Mitä sä muka tiedät?
- Anonyymi
Sitähän ei voi tietää ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän ei voi tietää ;)
Mä tiedän kans mitäs siihen sanot😋
- Anonyymi
Toimiiko sarvesi ilman pillereitä?
- Anonyymi
Se on vain kollageenia se pysyy pystyssä ilman pillereitä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vain kollageenia se pysyy pystyssä ilman pillereitä :)
Anteeksi siis luuta on mutta siinä keratiinia ja sarveni vahvistuu jos saa tarpeeksi kollageenia.
- Anonyymi
Olenko huomenna yhteydessä häneen
- Anonyymi
Sydämesi kyllä kertoo sen sinulle aiotko olla vai et.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392763Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2692370Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261446- 1151112
- 981085
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041033Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13972Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La57871Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.62834Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.282820