Onko kenellekään miehelle koskaan käynyt niin, että on jäänyt sivuun ryhmäseksisessiossa? Onko vieras mies/vieraat miehet omineet naisen ja jättäneet teidät sivuun lähinnä runkkarin ja katselijan rooliin?
Entä naiset, oletteko koskaan tarkoituksella tai ilman jättäneet miehenne/poikaystävänne sivuun ryhmäleikeissä ja keskittyneet vain vieraisiin?
Kysymys ryhmäseksiä harrastaville miehille ja naisille
20
1994
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä on 9 parin seksipiiri, tai siksi sitä kutsutaan. Koska olen tapahtuman isäntä ja myös huvila on minun, saavat vieraat ensin panna vaimoani. Hän on seksipiirin kuningatar, siksi häntä muut kutsuvat. Minä olen sitten viimeinen, eikä se ole minusta ollenkaan pöllömpää.
- Anonyymi
Ei varmaan, pääsee liukkaille, sitä kannatta vähän odotellakin.
- Anonyymi00034
9mm burana olisi sinulle paras jarru.
- Anonyymi
Ollaan kolme kertaa oltu seksibileissä rouvan kanssa. Ensimmäinen kerran tervetuloa toivotti kaksi miestä ja ottivat rouvan itselleen ja jäin siihen huuli pyöreenä, meni hetki jos toinenkin ennen kun pääsin itseasiaan. Rouva oli varmaa jo kaksikertaa pantu, ennen kun itse olin pillun äärellä. Toisella kerralla olin oppinut ja pidin rouvaa itsellä, vasta kun oltiin toisen parin naisen kanssa jo sovittu ja rouva oli jo saanut seuraa itselleen.
- Anonyymi
Viimeksi rouva sai kolme nuorta miestä mukaansa ovelta. Ja minä sain kaksi vanhempaa miestä.
- Anonyymi
Onhan se tarina jeesuksesta melko hupitarina. Olet oikeassa..
- Anonyymi
Ei koskaan, ei kenellekään noin käy. Kaikki saavat 100% saman verran, aina. Jokakerta.
- Anonyymi
Tyttöystäväni oli jo pitkään haaveillut ryhmäseksistä useamman miehen kanssa. Erityisesti häntä kiehtoivat vanhemmat miehet. Tyttöystäväni on 23v ja minä 27v. Löysimme kaksi viisikymppistä miestä, jotka kutsuimme asunnollemme. Olimme sopineet, että kolmistaan tyydyttäisimme tyttöni.
Odotimme sängyllä, kun tyttöni saapui suihkuhuoneesta niukkaakin niukemmat seksihepeneet päällään, jotka korostivat erityisesti hänen ahkerasti salilla treenaamaan pyllyään. Miehet olivat innoissaan nuoresta kaunottaresta ja he hyväilivät ja kourivat häntä joka puolelta. Minäkin liityin heti leikkiin ja pian kolme käsiparia vaelteli tyttöni vartalolla. Suutelimme tyttöäni ja miehet kehuivat erityisesti hänen persettään. Miehet riisuivat bokserinsa ja huomasin että heillä oli melkoisen isot kalut. Tämä tyttönikin entistä kiihottuneemmaksi ja pian hän olikin alasti. Itse riisuuduin viimeisenä hieman nolona, mutta seisokkini oli armoton. Siirryimme sängylle, missä vieraat alkoivat heti naimaan tyttöystävääni. Tyttöni voihki kiimassa kovaan ääneen ja ensimmäisen miehen lauettua hänen pimppiinsä oli heti toisen vuoro. Toisen miehen lauettua pääsin vihdoin myös pimpille, mutta en päässyt kauaa naimaan, kun jo toinen vieraista hoputti, sillä hänellä seisoi jälleen. Tyttönikään ei äännellyt samaan tapaan kuin vieraidemme kanssa ja pian hän jo potkaisikin minut hellästi pois sängystä.
Loppuyön tyttöystäväni ja vieraat naivatkin kolmistaan sängyllä minun runkkaillessa vieressä. - Anonyymi
Kyllä näin kävi,oli sovittu että vieraat miehet saa 3lme tulla kotiimme järjestetään ryhmä orkiat,Tätä vaimoni halusi jopa erittäin kiihkolla.
Otimme rohkaisu konjakkia, ei kauankaan kuin vieraat miehet,puristelin vaimoa rinnoista tisseistä kuten puristelivat koko pyllystäkin.Vaimo keittiössä laittoi kahvia,olin terassilla 2de miehe kanssa 1si miehistä oli keittiös. Kun vaimo laitto kahvia,huomasin tää mies työnti vaimoo pöytää vasten työnti kourassa vaimo persee takaa lyhye meko alle kori vaimo persettä meko alta,nämä toiset miehet kysyi minkä painone tuo akkasi on kun on aika lihavampi akka, sanoo että kyllä noi 85kkg ja on lyhyt 167cm..Nämä 2si miestä totesi tää vaimoni on tosi tanakka lihavampi oikeesti huoran näkönen huoraava lihv akka on täysin sen näkönen Rva.
Kuten sitä varten meitä pyydettiin tänne että nyt akkaasi juotetaan ja nussita tuleva yö otetaan Tältä Vaimoltasi tätä huoraavaa Vittua Aamuun saakka Me voidaan kutsua vielä 2si lisä miestä jotka on säälimättömiä ovat sitte kuuluja miehiä ,tosi iso hirvee isokyrpä miehiä nyt saat tietää 28cmm 8cm
Toinen oli 29,5 cm 8,5cm..Tämä on sitte tosi.
Totesivat että meillä 3lmella miehellä on kyrvät 25,5cm 6cm,24cm 7cm, 26cm 8,5 cm on juuri minulla.
Tämä totuus nyt otat tämä 26cm8,5cm kyrpäni käteesi Sinä aviomies että ymmärrät mitä kyrpä on
Ymmärrät mitä akkasi tulee saamaan.Sen vaan pystyi sanoo,että älkää olko pahoja vaimolle.Tämä mies sano vihasena,sano suoraa käykö teillä vieraita miehiä akkaasi nussimassa, minun oli pakko sanoo että vaimoo käy joka vk 3/ 4ErMiestä, nussimassa 4/5 Yönä.Tämä on julki salaisuus Vaimoni On salainen Rva
Hän myy Vittuaa Nussii rahasta saa raahaa Vittusta kun sata sitä Miehille,/ Nämä Miehet sano hyvä että olet rehellinen mikä Huora tämä akkasi on.Mutta tämä akkasi on Vittumaise tyylikkä himottava näkönen Nainen Huora perseestää.
Mutta nyt tehdään niin,Me miehet otetaan nyt valta käsii. Sinä mies seiso siinä ,nyt avataa vetoketju otetaan kyrpäsi esiin minä sanoin se on vain 19cm haku seisoo on 22cm ja noi 7cm.
Nää Miehet sano tuo akkasi perse on vittumaise kiihottava näkönen kun tuo tuo kahvia tarjottime,niin nostetaan Akaltasi tuo tiukka mekko persee päälle.
Minä sanoin te saatte tehä kuin haluatte.
KunVaimo tuli terassille, niin yksi miehistä meni Vaimo taa kisko meko ylös piti vaimoo käsistä kiinni.
Käski levitä nää lihvat reitesi levälleen.Vaimo sano älkää viitsikö.Mies löi vaimoo nyrkillä kämmenellä päin haaroje vällii päin Vittua Vitun lihoja. Sitten yksi miehistä meni vaimo selätaa,otti niskatukast kii.käski levittää sääret reidet levälle sitte repi alushousut pois persepaljaaxsi akka levitti sääret reidet miesotti koko kouralla Vitun karvoista kiinni ja kisko ylöskarvosta ylös päin vaimo pyysi älkää repikö.Mies vain nosti vttua vinkarvoi ylös,nii haarojevälistä näkyi helvetin hyvin kokonaan akan Vittu vitun löysät häpylihat ja kokonaan kui pitkä on akalla vitun vako uoma Kuin törkee on kui löysät kurtuset on akalla Vitun löysät häpylihoja haaroje väli täys.On tosi törkee Vittuje Vittu mutta nyt Vittu himottaa.
Vaimo oli täysi perse paljas,ukot vuorotellen hakkasi koitteli Vittua että märkä luukutus kuulu haarojevälistä.Nää ukot pani Vaimo tunnustaa, että eilen päivällä on käynyt 4miestä nussimassa 5h.
Miehet lyyvä räimi pitkin harojeväliä päin Vittua että lähtisi.. Nämä miehet ukot,käski vaimoo että nyt otat ukkosi muikku kyrvä käteen ja alat nuolemaan imemää että ukkoskyrpä rupee seisoo,, kyllä näi tapahtu akkani rupesi imemää nuolemaan hinkkaa ma kiskomaan kyrpäniihan jäykkäsi
Minun myös piti näyttä nuolla imee akkani vitun löysiä kerttusia vitun lihoja,tämä oli tehtävä.
Akkani lähti vessaa,Ukot sano et huora laita ovee kii.
Jätti oven auki istu pöntöllä sääret levällä,ukot vuorotellen työnti kourassa Akkani haaroje vällii kourivat puristelivat viittua ja joka Mies vuorotellen anto kyrpää vaimoni akkani suuhun kun istu tässä
Wc pytyllä. Tästä alkoi sitten hurjat orgiat mitä vaan pystytään naiselle tekemä mikä huomattavasti huora. - Anonyymi
Kyllä näin on vaan käynyt, sitä en pysty sanoin miten tämä kaikki kävi, oliko sittenkin niin,että vaimoni oli jotenkin tässä mukana järjesti vieraita ukkojen.
Vaikka kuin tämä vaimo kanssa sovittiin että vieraat ukot nussii panee ottaa vaimolta vittua kuinka haluavat, ja tehdään muutenki rajua sexi nussitaa tissie välii suuhun nussitaa,että kui vieraat ukot halaa nussivat perseesd syvälle persesimää.Oli täysi puhe että olen täysillä mukana
Mutta toisin kävi en päässyt tähä täyteen orgiohin mitä tehtii mitä tapahtui.
Sillä orgiat alkoi ilta 8deksa aikoihin,ja aamu 5den aikaa Akkani sammui vieraat ukot lähti.En päässy mukaa mutta kuulin kaikkee näitä hirveyksiä kuinka vaimoo otettiin hirvee orkiat. - Anonyymi
Lukekaa tämä linkki!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011673874.html - Anonyymi
On yksi oudonhuono kokemus, oltiin sovittu tapaamisesta, N+3M, eli pari oli kutsunut kaksi miestä kotiinsa, kun saavuin sovittuna aikana sovittuun paikkaan, pariskunnan mies tuli avaaman oven, sisään päätyämme hän kertoi sen toisen vieraan jo saapuneen ja olevan rouvan kanssa jo puuhissa...
Isäntä oli jotenkin vähän vaisu ja kun ihmettelin moista käytöstä, hän kertoi vieraan ilmoittaneen, ettei muita miehiä paikalla tarvita..
Kun isäntä ei halunnut/uskaltanut paria enää häiritä, niin itse (vähän suutuksissani, yli 100 km päästä turhaan ? tulleena) kävin koputtamassa parin ovelle,
Miehen ääni : "Painu helvettiin häiritsemästä..."
Minä kysyin oven läpi : "Onko rouva samaa mieltä asiasta ?"
Naisen ääni : "Kuulit jo vittu ihan hyvin...!"
Tuohtuneena kommentoin edelleen oven läpi : "Haistakaa itse..."
Johan ovi aukeni ja alaston, minulle tuntematon mies yritti käydä kimppuun, no kunnon tappelua ei kuitenkaan saatu aikaiseksi ja nainen jatkoi "vinoiluaan" taustalla..
Släm! ovi kiinni, isännälle kävin vielä sanomassa omat mielipiteeni hänestä ja vaimostaan.........!
Kerrassaan "Hieno kokemus" !- Anonyymi
Oliko nussimaan päässyt isokullinen ja isokokoinen alfauros joka ei suvainnut muita äijiä?
- Anonyymi00036
Anonyymi kirjoitti:
Oliko nussimaan päässyt isokullinen ja isokokoinen alfauros joka ei suvainnut muita äijiä?
Kyllä tuo on enemmän pienikullisen beta-incelin toimintaa jos on vieraasta muijasta niin mustasukkainen ja epävarma ettei päästä muita pillulle.
- Anonyymi00031
Siis tää hävettää tunnustaa,kyllä jäin näppejä nuoleen,jopa niin että mua pelotti..Asia on niin olimme vaimoni kanssa,sopimalla sopineet kun sopivat 3lme miestäkin löytyy, niin vaimo on kaikkee valmis tällainen miesporukka saa tahtojensa mukaan ottaa vaimo tämä oli sovittu.
Kun tämä saatiin aikaiseksi,meille saatiin 3miestä joista yksi mies oli romaani mies.
Miehet Olivat hyvinkin röyhkeä kiihkeitä,vaimoni Taatusti tunti sen kui puserosta napit irtosi,rintaliivit revittiin pois miehet sai isot tissit käsittelyyn.
Miehet ottivat pikkumusta lyhye meko pois nyt oli vaimo koko vatsa corsettiliivit,että Pitkät nylönsukat
sukka soljin.Kuulin miehe totesi,että helevetti mikä maatuska rva mite lihvat on reidet haarat,ja tämä takaperse. Ukot kisko corsetti liivie alta isoja nailonalushousuja näissä alushousuissa on semmoset noi 20cm lahkeet ettei niin kuin vitunhaaroista vitun lihavat löysät kurtuset häpylihat näy,nyt näkyy kun isot alus housut otetaan perseestä. Nämä ukot puhui ettei tälläistä akkaa huoraa ole vielä etee sattunut nyt tätä huoraa sitte miehet tämä yö revitään otetaan mitä on tää tosi Vittujen Vittu haarojevälissä.
Mutta tähä tämä loppui ukot miehet totesi, sinä aviomies sinulla ei ole mitään asiaa akkaasi, tulla näkemään tai koskemaan et tule saamaan.pysyt terassilla tai muissa huoneissa.
Minä luulen että tämä oli minun akkani juoni että ei halunnut sitä että nään kui miehet ukot nussii akkaani.Olin terassilla otin viina ja lonkkua.
On pakko totee Kuulin kuin akka huuti valitti,mitä ukot teki sille.Niin kyllä varmasti kyrpä seisoi turvoksissa jäykkänä.
Tää oli se hävittömyys Minä jouduin näitte mieste kyrvä pyyhkii limasta,oikeesti kusiset kyrvät Kosteus intiimi pyyhkeellä puhtaaksi..
Näin oli. - Anonyymi00032
Sattui kerran kun otettiin muijan kanssa mun kaveri mukaan jatkoille. Näin heti että heillä oli silmäpeliä ja sellaista. Aloin riisua muijaa sohvalla kun kaveri keskittyi oluen ottoon keittiössä. Kuiskin muijalle että kohta saat tuplahoitoa, okei tämä voihki. Pyysin kaverin tulee sohvalle, riisuutumaan ja menemään selälleen. Muija istui hänen päälleen ja ohjasi kyrvän sisäänsä. Itse siirrryin antamaan muijalle omaani suuhunsa. Tilanne kiihotti valtavasti ja komensin muijan vatsalleen kaverin päälle pannakseni häntä samalla perseeseen. Työnsin kuivana tiukkaan kakkoseen ja laukesin samassa. Poistuin munan pesulle. Palattuani oli kaveri siirtynyt ottamaan muijaa takaapäin. Katsoin että hän käytti hyväkseen juuri liukastamaani peräreikää ja lykki siihen kovalla tahdilla muijan huutaessa lähes suoraa kurkkua. Olin niin lumoutunut tuosta näystä että loppuajan vain katsoin vieressä ja runkkasin. Kaveri painoikin puolisen tuntia vaihtaen välillä pillun puolelle. Sain runkkaamalla vielä toisen orkun tuota irstasta touhua katsellessani. Lopulta kaveriltakin tuli ja hän poistui pukilta ja siirryttiin hänen kanssaan jatkamaan kaljan juontia. Muija jäi tyytyväisenä huokailemaan sohvalle.
- Anonyymi00033
Kyllä vain, noinkin on käynyt. Tuosta oppineena ole laittanut vaimolle talutushihnan. Onhan se jonkinsorttinen fetissi myös.
- Anonyymi00035
No joo niin pääsi käymään. Ravintolasta kutsui kotiinsa ja muuttui kyl sen suuntaiseksi et ovat kaksin, öoli kyl ihan puhdasta rakastelua. Mulle jäi vain kaukosäätimen käyttäminen. Vaimolla meni kyllä aikaa toipua kyseisestä miehestä.
- Anonyymi00037
Vuosia sitten kävi juuri tuolla tavalla. Oltiin mökillä ja tyttöystävän kaveri alkoi vikittelemään minun ystävää. Homma kuumeni ja tyttöystävä liittyi mukaan pusutteluun ja siinä he alkoivat vähentää vaatteitaan. Ajattelin innokkaana että tietenkin pääsen mukaan ja kun olin saanut omatkin alkkarit riisuttua, Vetelin heidän vieressä käteen ja tyttöystävä sen verran avitti että vähän aikaa kosketteli minun munaa, mutta sen jälkeen kun tyttöystävän kaveri oli noussut ystäväni syliin ja pukille, minä unohduin heiltä täysin. Kun oma tyttöystävä pääsi ystäväni syliin, oli täysin selvää kun tyttöystävän kaveri minua vieroksui ettei mitään ryhmäseksiä minun osalta tullut tapahtumaan. Siinä vieressä istuin ja vetelin käteen kun naiset keskittyi ystävääni ja ystävä naisiin. Sitten kun he olivat tulleet, oli täysin selvää ettei kukaan avittanut minua ja ainoaksi teoksi seksissä jäi minulla vedellä käteen ja pitkittää sitä, kunnes vedin alkkarit ja farkut uudestaan jalkaan ja esitin tyytyväistä. En ollut tyytyväinen. Siinä tunsin itseni pelkäksi jalkarätiksi.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061