Uskon tälläkin palstalla olevan järkevääkin porukkaa.
Muistellaann kouluaikojen 1990/91 luvulta kontiolahden yläasteelta.
Itse taisin olla 9luokalla tuolloin.
Muistasko kukaan koulun nuorta paria joka kävi kutemassa koulun kellarikerroksen portaiden alla harva se koulupäivä.
Tuli mieleen onko tämä pari edelleen yhdessä , olivat niin rakastuneen oloisia.
Muistoja kouluajoilta
8
427
Vastaukset 8
- Anonyymi
Olikos ne opettajia?
- Anonyymi
Nalikkaa jäivät
- Anonyymi
Aloittaja tuntuu vuoskymmenten jälkeenkin olevan kateellinen...
- Anonyymi
Eipähän tuommoinen mikään ihme ollut.
Siinä iässä kun hormoonit alkaa jyllätä.
Muistan kun olin juuri 14 ja minulle tarjottiin tavaraa. Tyttö oli 18.
Itsekin taisin saada pesää ollessani 17v ja tyttö 16v, en tosi koulussa vaan kutumajassa.
Mediasta voi päätellä että femakot ovat saaneet tytöt toksisiksi eikä pesää enää irtoa suomipojille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipähän tuommoinen mikään ihme ollut.
Siinä iässä kun hormoonit alkaa jyllätä.
Muistan kun olin juuri 14 ja minulle tarjottiin tavaraa. Tyttö oli 18.
Itsekin taisin saada pesää ollessani 17v ja tyttö 16v, en tosi koulussa vaan kutumajassa.
Mediasta voi päätellä että femakot ovat saaneet tytöt toksisiksi eikä pesää enää irtoa suomipojille.Minuu kiinosti kouluss muu eikä tirkistely
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minuu kiinosti kouluss muu eikä tirkistely
Tulko siusta kirja oppinu ,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulko siusta kirja oppinu ,
Jehova herätkää lehti vartio torni toiste ovilla kävijä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1351955Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois233914Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.149900- 78853
- 64841
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!36812- 105788
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47747Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä65671Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29571