Olen aivan hirveä ihminen omastakin mielestä. Olen ihmissaastaa. Hirviö!
En kestä enää itseäni
41
651
Vastaukset
- Anonyymi
Onko,sulla huono olla?
- Anonyymi
Hänellä on varmasti todella huono olo yön tapahtumista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai täällä yöllä….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla.
- Anonyymi
Onko sinulla palstasedän pakinoita varsin patologisesti hymistelevä seppä paha olla? Tuo mielikuvien luominen ei nimittäin ole ollenkaan normaalia enääN. Ulla Tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai täällä yöllä….
Sama hupiukko eli palstasetä kirjoittelee yöllä puutaheinää ja sanat piinatut sielut yrittää spinnata vimmaisesti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkä yön
- Anonyymi
Mikä hätänä? Kerro mulle.
- Anonyymi
Jos et tykkää jostain niin sitten et tykkää.
- Anonyymi
Mä oon ainakin hyväksynyt että ihminen on ihminen.
- Anonyymi
Hyvä se joskus on huomata ja sitten vaan muuttamaan itseään ja tekemään asioita oikein tai mitä nyt tarvitseekaan. Harvoin ihminen kuitenkaan on täysi saasta kenenkään mielestä.
Eräälle toivoisin kyllä samanlaista ahaa elämystä, vaikka en siihen uskokaan. - Anonyymi
Itse tunnen ihan samoin. Olen epäonnistunut aivan kaikessa. Olen huono nainen joka tavalla. En edes ymmärrä miksi elän. Ei juurikaan ole valonpilkkuja.
- Anonyymi
Sen takia juuri elät. Kasvamista, hyväksymistä, anteeksiantoa itseäsi ja muita kohtaan. Aina voi muuttua ja löytää itseänsä uudelleen.
- Anonyymi
Mun psyyke kestää kyllä, tiedoksi eräälle ;)
- Anonyymi
Samoin moni näistä groupieita esim olisi päättänyt päivänsä kahden viikon kuluessa ja nämä itse paholaisen runk kukädet viikossa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin moni näistä groupieita esim olisi päättänyt päivänsä kahden viikon kuluessa ja nämä itse paholaisen runk kukädet viikossa
Sulla on selkeästi paha olla ainakin ehkä meillä muillakin ois parempi olla jos pitäisit pääs kiinni ja jättäisit ton pahan olon oksentamisen muiden päälle! 😡
Mene vaikka ulos - AnonyymiUUSI
😌😌🙂🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on selkeästi paha olla ainakin ehkä meillä muillakin ois parempi olla jos pitäisit pääs kiinni ja jättäisit ton pahan olon oksentamisen muiden päälle! 😡
Mene vaikka ulosLaitahan nyt rankoista vuosista jodlaava gubbe vielä muutama emoji, tuskin ymmärsit sisällöstä mitään muuta kuin pari asiasanat josta otit sattuneesta syystä itseesi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laitahan nyt rankoista vuosista jodlaava gubbe vielä muutama emoji, tuskin ymmärsit sisällöstä mitään muuta kuin pari asiasanat josta otit sattuneesta syystä itseesi
Ja tebbana yrittää olla tass päivän sankari ja she the day and these maggots ei ehkä ihan tehtävien tasaista toimintaa tämä
- AnonyymiUUSI
et kestä että joku ei noudata sinun talouslinjaa ja järjestät fuduja eri aloilla..... ja minä en noudata enkä halua sinua.... Ja liikut eri ihmisissä....
- AnonyymiUUSI
Mulla ei kyllä empatiat riitä erästä tai eräitä kohtaan. Harvinaista mulle.
- AnonyymiUUSI
Mulla ihan sama. Olen ihan tunteeton tiettyjä tyyppejä kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Tulitko oikeesti tehneeksi jotain hirveää vai loiko oma pääsi ajatuksen itsestäsi hirviönä
- AnonyymiUUSI
Olen ollut hirveä ihminen ja tehnyt ajattelrmattomuuttani pahoja asioita. Niistä pää loi tulokseksi hirviön.
- AnonyymiUUSI
samoin.
- AnonyymiUUSI
En ole kostonhimoinen ihminen mutta tietyille henkilöille en toivo mitään hyvää. Universumi hoitaa kyllä sen rankaisu puolen.
- AnonyymiUUSI
Pitkälti sama heitä yksiä kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Mitäs pahaa hän on tehny?
- AnonyymiUUSI
Aiotko vastata näihin ikinä?
- AnonyymiUUSI
En aio.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En aio.
Etpä tietenkään. Sait jo yhden synninpäästön, niin sehän riittää.
- AnonyymiUUSI
Tiedäthän mikä siihen auttaa?
- AnonyymiUUSI
Ja silti et ole valmis mitään itsessäsi muuttamaan
https://youtube.com/shorts/BPDT96livqU?si=gJrN7sGSJxhXX1iG
Mitä ajattelit elämääsi saada tai elämälläsi saada aikaiseksi - AnonyymiUUSI
Älä ole julma itsellesi. Jos et murhaaja, raiskari, pedofiili tai huumekauppias. Ehkä vielä toivoa.
- AnonyymiUUSI
Älä itke mieheni, koska jos hyvin käy niin ME SAADAAN SENTÄÄN UUDET NAAMAT SEKÄ TÄYDELLINEN UUSI ELÄMÄ!
Koska sinä olit tuo joka valikoit minut ja päätit LIIMATA ITSES MINUUN KIINNI, niin SAAT LUVAN KYLLÄ KESTÄÄ SEKÄ KÄRSIÄ MYÖS!
Sinun elämäsi tärkein tehtävä on pitää minut tietenkin HENGISSÄ ja muistaa KUOLLA ENSIN niin MINÄ VOIN KUNNIOITTAA SINUA!
Minä tulen sinun HAUTAKIVEN päälle istumaan hame päällä ilman alushousuja ja juon vaikka viskiä sekä kuuntelen jotain musiikkia jota minä ENKELINÄ KANAVOIN ja sanon jos joku valittaa, että : Vähän kunnioitusta, koska minä olen mieheni kanssa keskustelemassa meillä on intiimi hetki menossa! Sinä seksuaalisesti ahdistelet minua ja mieheni EI VOI EDES PUOLUSTAA MINUA joten ONNEKSI MINULLA ON KEPPI MUKANA niin minä saan merkata sinut ja mene juoruamaan vielä POLIISILLE niin hyvä tulee! - AnonyymiUUSI
En tiedä millä tämä taantuminen on aiheutettu, mutta ei elämä näillä spekseillä ole elämisen arvoista. Se, jos om kyse siitä mihin kykenee ja se mihin ilmeisesti kykenee on merkityksetöntä paskaa tai kotona oleskelua niin soronoo.
- AnonyymiUUSI
Pilaat kaikkien elämän. Olet sadisti.
- AnonyymiUUSI
Millä tavalla pilaan kaikkien elämän?
- AnonyymiUUSI
Yöunet pilaat. Enkä puhu tuulivoimaloista.
- AnonyymiUUSI
Tuskin olet sen hirveämpi, kuin he joita olen kohdannut ja joita kohtaan päivittäin.
- AnonyymiUUSI
Vaikuttaa,vettä olet ihan normaali ihminen siis. Et erotu massasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745009Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.153398Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242700Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2321213Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912