En kestä enää itseäni

Anonyymi-ap

Olen aivan hirveä ihminen omastakin mielestä. Olen ihmissaastaa. Hirviö!

41

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko,sulla huono olla?

• Anonyymi

Hänellä on varmasti todella huono olo yön tapahtumista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai täällä yöllä….

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa olla.

• Anonyymi

Onko sinulla palstasedän pakinoita varsin patologisesti hymistelevä seppä paha olla? Tuo mielikuvien luominen ei nimittäin ole ollenkaan normaalia enääN. Ulla Tee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai täällä yöllä….

Sama hupiukko eli palstasetä kirjoittelee yöllä puutaheinää ja sanat piinatut sielut yrittää spinnata vimmaisesti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä yön

• Anonyymi

Mikä hätänä? Kerro mulle.

• Anonyymi

Jos et tykkää jostain niin sitten et tykkää.

• Anonyymi

Mä oon ainakin hyväksynyt että ihminen on ihminen.

• Anonyymi

Hyvä se joskus on huomata ja sitten vaan muuttamaan itseään ja tekemään asioita oikein tai mitä nyt tarvitseekaan. Harvoin ihminen kuitenkaan on täysi saasta kenenkään mielestä.
      Eräälle toivoisin kyllä samanlaista ahaa elämystä, vaikka en siihen uskokaan.

• Anonyymi

Itse tunnen ihan samoin. Olen epäonnistunut aivan kaikessa. Olen huono nainen joka tavalla. En edes ymmärrä miksi elän. Ei juurikaan ole valonpilkkuja.

• Anonyymi

Sen takia juuri elät. Kasvamista, hyväksymistä, anteeksiantoa itseäsi ja muita kohtaan. Aina voi muuttua ja löytää itseänsä uudelleen.

• Anonyymi

Mun psyyke kestää kyllä, tiedoksi eräälle ;)

• Anonyymi

Samoin moni näistä groupieita esim olisi päättänyt päivänsä kahden viikon kuluessa ja nämä itse paholaisen runk kukädet viikossa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin moni näistä groupieita esim olisi päättänyt päivänsä kahden viikon kuluessa ja nämä itse paholaisen runk kukädet viikossa

Sulla on selkeästi paha olla ainakin ehkä meillä muillakin ois parempi olla jos pitäisit pääs kiinni ja jättäisit ton pahan olon oksentamisen muiden päälle! 😡
        Mene vaikka ulos

• Anonyymi
        UUSI

😌😌🙂🙂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on selkeästi paha olla ainakin ehkä meillä muillakin ois parempi olla jos pitäisit pääs kiinni ja jättäisit ton pahan olon oksentamisen muiden päälle! 😡
        Mene vaikka ulos

Laitahan nyt rankoista vuosista jodlaava gubbe vielä muutama emoji, tuskin ymmärsit sisällöstä mitään muuta kuin pari asiasanat josta otit sattuneesta syystä itseesi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laitahan nyt rankoista vuosista jodlaava gubbe vielä muutama emoji, tuskin ymmärsit sisällöstä mitään muuta kuin pari asiasanat josta otit sattuneesta syystä itseesi

Ja tebbana yrittää olla tass päivän sankari ja she the day and these maggots ei ehkä ihan tehtävien tasaista toimintaa tämä

• Anonyymi
      UUSI

et kestä että joku ei noudata sinun talouslinjaa ja järjestät fuduja eri aloilla..... ja minä en noudata enkä halua sinua.... Ja liikut eri ihmisissä....

• Anonyymi
      UUSI

Mulla ei kyllä empatiat riitä erästä tai eräitä kohtaan. Harvinaista mulle.

• Anonyymi
        UUSI

Mulla ihan sama. Olen ihan tunteeton tiettyjä tyyppejä kohtaan.

• Anonyymi
      UUSI

Tulitko oikeesti tehneeksi jotain hirveää vai loiko oma pääsi ajatuksen itsestäsi hirviönä

• Anonyymi
        UUSI

Olen ollut hirveä ihminen ja tehnyt ajattelrmattomuuttani pahoja asioita. Niistä pää loi tulokseksi hirviön.

• Anonyymi
      UUSI

samoin.

• Anonyymi
      UUSI

En ole kostonhimoinen ihminen mutta tietyille henkilöille en toivo mitään hyvää. Universumi hoitaa kyllä sen rankaisu puolen.

• Anonyymi
        UUSI

Pitkälti sama heitä yksiä kohtaan.

• Anonyymi
        UUSI

Mitäs pahaa hän on tehny?

• Anonyymi
      UUSI

Aiotko vastata näihin ikinä?

• Anonyymi
        UUSI

En aio.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En aio.

Etpä tietenkään. Sait jo yhden synninpäästön, niin sehän riittää.

• Anonyymi
      UUSI

Tiedäthän mikä siihen auttaa?

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Älä ole julma itsellesi. Jos et murhaaja, raiskari, pedofiili tai huumekauppias. Ehkä vielä toivoa.

• Anonyymi
      UUSI

Älä itke mieheni, koska jos hyvin käy niin ME SAADAAN SENTÄÄN UUDET NAAMAT SEKÄ TÄYDELLINEN UUSI ELÄMÄ!

Koska sinä olit tuo joka valikoit minut ja päätit LIIMATA ITSES MINUUN KIINNI, niin SAAT LUVAN KYLLÄ KESTÄÄ SEKÄ KÄRSIÄ MYÖS!

Sinun elämäsi tärkein tehtävä on pitää minut tietenkin HENGISSÄ ja muistaa KUOLLA ENSIN niin MINÄ VOIN KUNNIOITTAA SINUA!
      Minä tulen sinun HAUTAKIVEN päälle istumaan hame päällä ilman alushousuja ja juon vaikka viskiä sekä kuuntelen jotain musiikkia jota minä ENKELINÄ KANAVOIN ja sanon jos joku valittaa, että : Vähän kunnioitusta, koska minä olen mieheni kanssa keskustelemassa meillä on intiimi hetki menossa! Sinä seksuaalisesti ahdistelet minua ja mieheni EI VOI EDES PUOLUSTAA MINUA joten ONNEKSI MINULLA ON KEPPI MUKANA niin minä saan merkata sinut ja mene juoruamaan vielä POLIISILLE niin hyvä tulee!

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä millä tämä taantuminen on aiheutettu, mutta ei elämä näillä spekseillä ole elämisen arvoista. Se, jos om kyse siitä mihin kykenee ja se mihin ilmeisesti kykenee on merkityksetöntä paskaa tai kotona oleskelua niin soronoo.

• Anonyymi
      UUSI

Pilaat kaikkien elämän. Olet sadisti.

• Anonyymi
        UUSI

Millä tavalla pilaan kaikkien elämän?

• Anonyymi
      UUSI

Yöunet pilaat. Enkä puhu tuulivoimaloista.

• Anonyymi
      UUSI

Tuskin olet sen hirveämpi, kuin he joita olen kohdannut ja joita kohtaan päivittäin.

• Anonyymi
      UUSI

Vaikuttaa,vettä olet ihan normaali ihminen siis. Et erotu massasta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      74
      5009
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      15
      3398
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2700
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1747
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1342
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      232
      1213
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1025
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      912
    Aihe