Vieläkö aikuisena tyynyyn hinkkaatte`vai loppuuko se jossain kohti ja milloin?
Tyynyleikit
19
1008
Vastaukset
- Anonyymi
En ole vielä koskaan aloittanut
- Anonyymi
En ole kyllä minäkään koskaan tyynyä käyttänyt, M55
- Anonyymi
Tästä syystä en osta kirpparilta koristetyynyjä tai päällisiä...
- Anonyymi
Joo, eihän sitä tosiaan koskaan tiedä, missä ovat olleet
- Anonyymi
Minäkään en ole tyynyleikkejä leikkinyt, muuten kyllä olen tyydyttänyt itseäni
- Anonyymi
Minä olen kyllä leikkinyt nuorempana paljonkin. Usein hinkkasin pimppiä tyynyihin. Välillä mutta harvoin tulee nykyisin tehtyä
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Yks jenkkilikka opetti tuon minulle kun oli meillä vaihtarina, siinä pitää olla semmoinen oikea tekniikka. Tyyny rullalle jalkojenväliin ja huolehtia et klitta osuu siihen oikein. Hyvää se tekee! Ja helppo käyttää sormia silleen apuna kun tekee niit panemisliikkeitä..
- Anonyymi
Se tuntuu tosi hyvälle kun löytää oikean tavan ja asennon hinkata!
- Anonyymi
Joo kyllä se nuorena alko yks tyttö teki tota joukkueen leirillä oltaisko oltu jotai 11-12. Se teki sitä joka ilta saunan jälkeen ja silleen aika törkeästi et sänky piti kolinaa. Silloin se lähinnä ällötti mutta kotona biksut päällä koitin yhteen koristetyynyyn ni se oli varmaan eka orgasmi,
Vaikka noi tyynyt on sittemmin pääsääntöisesti jääny niin edelleen lempityyli tyydyttää on toi sama jota joku tossa äsken puhui panemisliiklkeinä. Sormet ja nykyään myös yks tietty lelu om tyyny. Jos sitä ei ole matkassa niin silloin saatan edelleen tehdä tyynyyn vaihtelun vuoksi 😅- Anonyymi
panemistahan se on, pojatkin sitä tekee tyynyyn, kuten naisetkin.
- Anonyymi
Kyllä, joka viikko runkkaan hinkaten itseäni tyynyyn
- Anonyymi
Semmonen vinkki että tossa sormet saa uudentyyppisen käytön jos perusrunkkaus sormilla kyllästyttää 👌
- Anonyymi00017
Humppailen vieläkin tyynyä, lisään vain satisfyerin ja taivas aukeaa . Olen siis 48v. Ja tyydytän itseäni lähes päivittäin.
- Anonyymi00019
OLEN JA MUN VAIMO EI KIINNOSTA SEKSI.OLEN PANNUT TYYNYT JA KAIKKI,MUT EN PETTÄNYT 6V.ILMAN.
- Anonyymi00018
Kyllä vaan, vaihteluksi ihanaa. Peitonkin pujottaminen jalkojen väliin sopivasti toimii. Pitääkin oikeestaan tästä alkaa tuumasta toimeen
- Anonyymi00020
Tuon tyynyn käyttö sängyssä on parasta, kun laittaa selän taakse päätyyn nojaten puolimakuulla levittäen haaransa esiin alkaen antamaan sormetusta yhdellä kädellä ensin.
- Anonyymi00021
Kyllä tyyny jutut on jäänyt sinne murkku ikään ja aikaan ennen sitä. Joskus yksittäisiä kertoja tullut sen jälkeen tyynyllä autettua
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780