Tyynyleikit

Anonyymi-ap

Vieläkö aikuisena tyynyyn hinkkaatte`vai loppuuko se jossain kohti ja milloin?

19

1008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole vielä koskaan aloittanut

• Anonyymi

En ole kyllä minäkään koskaan tyynyä käyttänyt, M55

• Anonyymi

Tästä syystä en osta kirpparilta koristetyynyjä tai päällisiä...

• Anonyymi

Joo, eihän sitä tosiaan koskaan tiedä, missä ovat olleet

• Anonyymi

Minäkään en ole tyynyleikkejä leikkinyt, muuten kyllä olen tyydyttänyt itseäni

• Anonyymi

Minä olen kyllä leikkinyt nuorempana paljonkin. Usein hinkkasin pimppiä tyynyihin. Välillä mutta harvoin tulee nykyisin tehtyä

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi

Yks jenkkilikka opetti tuon minulle kun oli meillä vaihtarina, siinä pitää olla semmoinen oikea tekniikka. Tyyny rullalle jalkojenväliin ja huolehtia et klitta osuu siihen oikein. Hyvää se tekee! Ja helppo käyttää sormia silleen apuna kun tekee niit panemisliikkeitä..

• Anonyymi

Se tuntuu tosi hyvälle kun löytää oikean tavan ja asennon hinkata!

• Anonyymi

Joo kyllä se nuorena alko yks tyttö teki tota joukkueen leirillä oltaisko oltu jotai 11-12. Se teki sitä joka ilta saunan jälkeen ja silleen aika törkeästi et sänky piti kolinaa. Silloin se lähinnä ällötti mutta kotona biksut päällä koitin yhteen koristetyynyyn ni se oli varmaan eka orgasmi,

Vaikka noi tyynyt on sittemmin pääsääntöisesti jääny niin edelleen lempityyli tyydyttää on toi sama jota joku tossa äsken puhui panemisliiklkeinä. Sormet ja nykyään myös yks tietty lelu om tyyny. Jos sitä ei ole matkassa niin silloin saatan edelleen tehdä tyynyyn vaihtelun vuoksi 😅

• Anonyymi

panemistahan se on, pojatkin sitä tekee tyynyyn, kuten naisetkin.

• Anonyymi

Kyllä, joka viikko runkkaan hinkaten itseäni tyynyyn

• Anonyymi

Semmonen vinkki että tossa sormet saa uudentyyppisen käytön jos perusrunkkaus sormilla kyllästyttää 👌

• Anonyymi00017

Humppailen vieläkin tyynyä, lisään vain satisfyerin ja taivas aukeaa . Olen siis 48v. Ja tyydytän itseäni lähes päivittäin.

• Anonyymi00019

OLEN JA MUN VAIMO EI KIINNOSTA SEKSI.OLEN PANNUT TYYNYT JA KAIKKI,MUT EN PETTÄNYT 6V.ILMAN.

• Anonyymi00018

Kyllä vaan, vaihteluksi ihanaa. Peitonkin pujottaminen jalkojen väliin sopivasti toimii. Pitääkin oikeestaan tästä alkaa tuumasta toimeen

• Anonyymi00020

Tuon tyynyn käyttö sängyssä on parasta, kun laittaa selän taakse päätyyn nojaten puolimakuulla levittäen haaransa esiin alkaen antamaan sormetusta yhdellä kädellä ensin.

• Anonyymi00021

Kyllä tyyny jutut on jäänyt sinne murkku ikään ja aikaan ennen sitä. Joskus yksittäisiä kertoja tullut sen jälkeen tyynyllä autettua

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      940
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    7. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe