Kasvata paksumpi nahka

Anonyymi-ap

nii ei pienestä tarvi suuttua. Yleensä ghostataan sellaiset jotka ei kiinnosta millään tavalla. 🙋🏻‍♂️

26

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kuka on suuttunut

• Anonyymi
      UUSI

Pitääkö kasvattaa paksumpi nahka, vai pysyä erossa toksisista ihmisistä kokonaan? Kannatan jälkimmäistä. Oikeutat inhottavan käytöksesi syyttämällä toista ohutnahkaisuudesta. Kenenkään ei tarvitse muuttua sinun käskystäsi miksikään. Et ole se aurinko, jonka ympärillä kaikki muut pyörii.

• Anonyymi
        UUSI

Mutta kun mielestään on. Maailman napa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun mielestään on. Maailman napa.

Valheessa elää.

• Anonyymi
        UUSI

Erittäin hyvin sanottu!!!

• Anonyymi
      UUSI

Ootko se joka haukkunut toista täällä päivät pitkät. 😳 Ihme ettei halua olls tekemisissä.

• Anonyymi
        UUSI

Se on just näin.

• Anonyymi
      UUSI

Sulla ei varmaan oo tunteita. Jos joku itkee, tarjoat hammasharjaa

• Anonyymi
        UUSI

Joo, tai köyttä. Pitkän mielellään niin ei jää roikkuun. Eiku

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, tai köyttä. Pitkän mielellään niin ei jää roikkuun. Eiku

Ei kiinnosta pskan tarjonta.

• Anonyymi
      UUSI

Noihin ny edes tarvi paksumpaa nahkaa miksi nuo ole mitään elämää kummempaa meni ghostaajalla pillun saanti liian vaikeaksi jos oli miehestä tai pojasta kyse ja jos naisesta ni luultavaa on ettet ollu tarpeeks nöyrä tai valmis rakastamaan hänen haluamallaan tavalla

https://youtube.com/shorts/AxM22nLGgvU?si=oklz6AiK5oHERvLP

Mitäpä noista sithän ne ettivät seuraavan pettymyksensä

• Anonyymi
      UUSI

En tule katselemaan itsestäänselvyytenä pitämistä.

• Anonyymi
      UUSI

Ghostaus on narsistin tapa,jolla luulee halltsevan toista ihmistä. Tälläinen ihminen yrittää päästä takaisin jossain vaiheessa elämää. Hattu kourassa anellen.

• Anonyymi
        UUSI

Narsistikin tarvii rakkautta.
        En ole tavannut yhtäkään sellaista ihmistä jolla ei ole narsismia jossain muodossa. Ei saa luokitella ihmisiä. Jokainen on arvokas ❤️

• Anonyymi
      UUSI

En kasvata!

• Anonyymi
      UUSI

Voisit opetella pehmeyttä

• Anonyymi
        UUSI

Sivusta, mutta kenellekähän tässä pitäisi osoittaa pehmeyttä tämän hyeenalauman keskellä? Nytkin yritetään riipiä viimeisetkin järjenrippeet ja elämän mielekkyys. Mitä olisi jäljellä, jos pehmenisi ja suotuisi olemaan mieliksi heille, jotka ovat jo osoittaneet ettei heihin ole luottamista. Tänäänkin kuuntelin varsinaisen k-pää taksikuskiseurueen jutustelua. Jatkuvasti kohtaan tilanteita, joissa syntyy niin voimakkaasti vaikutelma, että kuuntele tämä ja kun "show" on ohi, poistu paikalta. Mulkkuja mitä mulkkuja.

• Anonyymi
      UUSI

Mistä tulkitset että hän suuttui? Miten hän osoitti sen?

Viha on ihan todella tärkeä tunne. Jos joku loukkaa, kohtelee huonosti jne. on erittäin tärkeää tuntea hieman myös vihaa, sen avulla pystyy pysyä aktiivisena toimijana joka pitää itsensä turvassa. Jos joku kohtelee toisin kuin haluat itseäsi kohdeltavan, ei pidä välttämättä kasvattaa paksumpaa nahkaa - pitää osata silti ilmaista itseään asiallisesti ja tunnistaa onko viha aiheellinen. Jos on, pitää toimia, esimerkiksi kertoa tunnetilasta, joskus se riittää, tai esim. vetäytyä.
      Itse lopetin suhteen, koska tunnistin että toinen ei koe tärkeäksi sitä, miten toista kohtelee vaan toimii puhtaasti itsekkäin motiivein. Olin ihastunut kyseiseen ihmiseen, mutta olen itse vastuussa siitä että olen suhteessa jossa minua kohdellaan asiallisesti, joten hän saa jatkaa itsekyyttään ihan omassa rauhassaan.

• Anonyymi
        UUSI

Jatkaa todennäköisesti heti uuden kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

Ghostaajan tapa käsitellä tunteita ja käyttäytyä on niin epäkypsä, että ghostatuksi tullessaan ei ole loppujen lopuksi menettänyt mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Ghostaaminen on toksinen toimintatapa fyi

• Anonyymi
      UUSI

Helpoin tapa päästä ilkeistä ja moraalittomista ihmisistä eroon.

• Anonyymi
        UUSI

As you are

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

As you are

Ou you meant, no?

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

En ole jättänyt vastaamatta yhteenkään kaipaamani viestiin tai puheluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4868
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      9
      3316
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      15
      2530
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1613
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1546
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1316
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      93
      1239
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      216
      971
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      68
      932
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      845
    Aihe