Luulin että äkkiäkin helpottais mutta tunteet syventyneet vaikkei edes nähdä eikä olla tekemisissä enää. Muistot niin kipeät jäljellä ❤️
Itkin tänään(kin). Tuleeko päivä ettei enää ikävöi?😔
Kauanko ikävä kestää
21
339
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tulee ja sitten ei enää itketä. Huonoa ei kannata ikävöidä.
- Anonyymi
Hän oli niin ihana että ei sellaista toista tule enää mun elämään. Miten voit sanoa että huono?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli niin ihana että ei sellaista toista tule enää mun elämään. Miten voit sanoa että huono?
Rauhoitu, harvemmin löytyy ketään ihanaa. Jatka elämääs äläkä pillitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu, harvemmin löytyy ketään ihanaa. Jatka elämääs äläkä pillitä
Se mies oli niin ainutkertainen. Luulin saavani sympatiaa eikä kukaan pyytäisimua unohtamaan häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mies oli niin ainutkertainen. Luulin saavani sympatiaa eikä kukaan pyytäisimua unohtamaan häntä.
Ole trolli hiljaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole trolli hiljaa :)
En ole trolli enkä botti. Nyt on tosi kyseessä, pahvi!🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole trolli enkä botti. Nyt on tosi kyseessä, pahvi!🤭
No näin on näppylät (syylät)
:D
- Anonyymi
Kyllä se ikävä helpottaa, kun minä k*olen pian pois!
- Anonyymi
Kari?!? Kape?
- Anonyymi
😔kaikki kuolee ennemmin tai myöhemmin. Sua jää moni kaipaamaan niin kuin meitä muitakin jotka lähtee, päivää ei kukaan tiedä
- Anonyymi
Mikä helpottaa sydänsurussa?
- Anonyymi
Jos olet rakastunut, mikään ei auta. Aika ehkä, mutta kukaan ei ole kertonut kuinka kauan se vie.
- Anonyymi
Näin arvelinkin😔odotan hänen palaavan ja oon päättänyt että lähden kaakkoon ensi kesänä ja etsin hänet❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin arvelinkin😔odotan hänen palaavan ja oon päättänyt että lähden kaakkoon ensi kesänä ja etsin hänet❤️
Aina on toivoa, niin uskon. Tsemppiä sulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina on toivoa, niin uskon. Tsemppiä sulle!
Samoin sulle, kaikkea hyvää ❤️
- Anonyymi
Pelimiehillä on useita suhteita vuodessa, turhaan haikailet.
- Anonyymi
Oon mies ja aloitus on multa…
- Anonyymi
Tulee sellainenkin, että huomaat ikävöimäsi, mutta kyyneleitä ei enää tule ja niitäkin voi tulla ikävä.
- Anonyymi
Luulin minäkin jo, että helpotti, kun aikaa oli kulunut paljon ja oli uusia asioita elämässä. Mutta ikävä palasikin vielä kovempana.
- Anonyymi
Muutama vuosi kyllä se siitä. Asiaa kun prosessoi, hyväksyy ja vie keskittymisen omiin juttuihin pääset kyllä ylitse 🐺👍
- Anonyymi
En usko että voimaannun tästä koskaan😔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.973988Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973337Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1312658Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2322115Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m921889Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä1001833Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211819- 1151638
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11321- 571232