Ei ole mitään ennakko-odotuksia. Kunhan et sano, että käyt sä usein täällä.
Minulle saat (mies) sanoa mitä haluat
18
311
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitä tykkäisit tekstailla?
- AnonyymiUUSI
Differentiaalilaskennan perusteita mietin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Differentiaalilaskennan perusteita mietin!
K/E? :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
K/E? :)
Nimeni ei ala noilla kirjaimilla.
- AnonyymiUUSI
Sä käyt täällä usein.
- AnonyymiUUSI
Mä opin aikoinaan yhdeltä tytöltä että fiksuinta selvittää kuinka epätoivoinen nainen on v....ilemalla tälle miksi totes vaan yhdesä kohti et osaathan sä muutakin kun v.......a kaipa se oli se maine mikä mulla sillä hetkellä haminassa oli ja hän kai halusi selvittää paikkaansa pitävyyden itse jäin miettimään kuinkahan epätoivonen mahtaa ola sellanen nainen joka edes antaa miehelle joka ei muuta tee kun v.......e
- AnonyymiUUSI
En sano
- AnonyymiUUSI
Ei ole sanottavaa. Mikähän tämmöinen tila on, kun ei vaan ole sanottavaa. Ei ole mitään vihaa tai kaunaa tai muuta, ei vain ole mitä sanoa.
- AnonyymiUUSI
Haluaisin puhua enemmän, mutta ei vain ole mitä tahtoisin sanoa.
- AnonyymiUUSI
En, tunne aloittaja sinua, mietin mitä kirjoittasin sinulle näin ilta myöhällä. No, voidaan ajatella leikisti, että olen hän ketä Rakastan vieläkin. Sinussa on jotain niin paljon mitä et itse edes tajua, miksi näin? Koska jos joku ihminen voi saada sen aikaan, mitä sinä olet saanut. Niin silloin hänessä jotain enemmän, koska lumous ei särkynyt sinusta. Sinussa on pakko olla enemmän kuin kenessään toisessa, niin kuin sinua onkin vain yksi maailmassa. Mikä teki sinusta niin arvokkaan minulle, oliko se sinun Kaunis ulkoinen olemus? Ei, koska koen niin asian, ulkoisiin tekijöihin ihastutaan. mutta ihmiseen Rakastutaan. Mikä sinusta tekee niin arvokkaan minulle, olet kuin aarre sateenkaaren päässä jota tavoittelen. Se, tekee kun olet paljastanut sielusi, näyttänyt asioita sisältäsi. Luovutat itsestäsi Rakkautta toiseen, etkä itse sitä tajua. Saat toisen sekoamaan kokonaan sinusta. Siinä oli pieni osa sinua.
- AnonyymiUUSI
Ihan kiva kirjoitus mutta ei mulle. Olenhan sanonut etten lue yli 7 rivin kirjoituksia.
- AnonyymiUUSI
❤️
- AnonyymiUUSI
En puhu vaan pussaan🖤
- AnonyymiUUSI
Sydän sillä palanut jo karrelle 🥺
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sydän sillä palanut jo karrelle 🥺
Totta,pilalla on.
- AnonyymiUUSI
No muuta en halua sanoa et tärkeitä eivät ole puheet vaan teot. Puheet on kuin valmiiksi keksitty selitys jostain, jota ei ole vielä tapahtunutkaan. Teot puhuvat itse puolestaan ja energiaa ja aikaa säästyy turhalta löpinältä.
- AnonyymiUUSI
Niin siis heräämisen pelkohan on aina olemassa.
- AnonyymiUUSI
Kysyn aloittaja, että tunnetko miehen jonka haluat sinulle vastaavan? Oletteko tavanneet jossain ja oletko ihastunut häneen? m> aloittajalle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704878Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.103320Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j152530Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561633- 471546
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931249
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.217985Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68942IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855