Kaksoisliekilleni:
Mitä ajattelet siitä, että olen selvänäköinen? Pidätkö sitä pelottavana?
Ei tarvitsisi pitää. Tämä on maailman normaalein asia.
Ajatuksesi selvänäköisyydestäni?
27
260
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tell me what you see now
- AnonyymiUUSI
En, koska tunnen asioita muista ihmisistä. Se ei ole tietoa vaan vahva tunne että asiat ovat sillä tavalla sen ihmisen pään sisässä.
- AnonyymiUUSI
Itse näin unta että kaikki hampaat mureni suuhun,ja ei menny kauaa kun tätini menehtyi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse näin unta että kaikki hampaat mureni suuhun,ja ei menny kauaa kun tätini menehtyi
Minä en näe enneunia, minä vaan tunnen asioita toisesta ihmisestä. Siinä ei ole mitään outoa. Jokainen lähettää olemuksestaan, kommunikaatiossa, jopa sanojen mukana tietynlaista energiaa, jota voi vastaanottaa jos herkät antennit ovat kohdillaan.
- AnonyymiUUSI
Ei vaikuta kovin käytännölliseltä.
- AnonyymiUUSI
Onko elämä sitten käytännöllistä, varmaan 95% ihmisen ympärillä olevasta energiasta on sellaista, jota ei voi edes haroa.
- AnonyymiUUSI
En pidä sellaisia asioita pelottavana.
- AnonyymiUUSI
En. Todennäköisesti en myöskään olisi kaksosliekki selvänäköisen kanssa, sillä eivät kutsumukset osoisi tippakaan yksiin. Itse en tahtoisi vastaavaa kirousta. sivusta
- AnonyymiUUSI
En pidä. Näen ja aistin itsekin herkästi, vaikken tuollaista omaa.
Uskotko oikeasti että olemme kaksoisliekit?- AnonyymiUUSI
Ooh... Tämä vastaus voisi olla häneltä. Energia ainakin on samanlainen.
Tiedän että aistit herkästi. Tunnistat aina minutkin.
En ole varma tuplaliekkeydestä, mutta se selittäisi monta asiaa välillämme.
Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ApTunnistan asioita yhdellä silmäyksellä. Silmäys yhdistettynä johonkin aiempaan. Kaikki tarttuu. Asiat eivät ole silti sekamelskaa, vaan niille on kaikille paikka.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistan asioita yhdellä silmäyksellä. Silmäys yhdistettynä johonkin aiempaan. Kaikki tarttuu. Asiat eivät ole silti sekamelskaa, vaan niille on kaikille paikka.
Miksi epäilet, että olisimme liekkipari?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi epäilet, että olisimme liekkipari?
En epäile sitä. En vain ole tutustunut aiheeseen tarpeeksi.
Kaksi vaihtoehtoa, että paljastuisin yksiulotteisemmaksi, tai se häiritsisi liikaa, tai sittenkin, vahvemmin, olisi niin paljon asioita, joita ei tarvitse sanoa ääneen, kun kumpikin tiedostaisi niitä samaan aikaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En epäile sitä. En vain ole tutustunut aiheeseen tarpeeksi.
Kaksi vaihtoehtoa, että paljastuisin yksiulotteisemmaksi, tai se häiritsisi liikaa, tai sittenkin, vahvemmin, olisi niin paljon asioita, joita ei tarvitse sanoa ääneen, kun kumpikin tiedostaisi niitä samaan aikaan.Minä tunnen kun hän ikävöi minua. Hän ei tiedä että tunnen sen. Nyt mahdollisesti tietää.
Tunnen myös, jos jokin on hätänä tai huonosti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä tunnen kun hän ikävöi minua. Hän ei tiedä että tunnen sen. Nyt mahdollisesti tietää.
Tunnen myös, jos jokin on hätänä tai huonosti.Kyllä herkät ihmiset voivat tuntea toisen raskaan, mustan pilven kokemuksen myös itsessään. Surun ja pahan olon pilven energia voi levittäytyä ja kantautua jopa voimakkaampana kuin rakkauden.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä tunnen kun hän ikävöi minua. Hän ei tiedä että tunnen sen. Nyt mahdollisesti tietää.
Tunnen myös, jos jokin on hätänä tai huonosti.Tiedän tuon jossain syvällä ja hetkittäin koen myös voimakkaasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä herkät ihmiset voivat tuntea toisen raskaan, mustan pilven kokemuksen myös itsessään. Surun ja pahan olon pilven energia voi levittäytyä ja kantautua jopa voimakkaampana kuin rakkauden.
Kiitos ajatuksistasi ja kauniista energiastasi. Palaan huomenna. Nyt täytyy nukkua.
Pidä itsesi rakkaudessa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ApKokemukseni on ollut niin voimakas ja elettyäkin elämää jo takana, että se selittäisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ajatuksistasi ja kauniista energiastasi. Palaan huomenna. Nyt täytyy nukkua.
Pidä itsesi rakkaudessa.Hyvää yötä, pidän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pidä itsesi rakkaudessa.Kiitos samoin, vain positiivisuus pitää elämää yllä. Hyvää yötä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä herkät ihmiset voivat tuntea toisen raskaan, mustan pilven kokemuksen myös itsessään. Surun ja pahan olon pilven energia voi levittäytyä ja kantautua jopa voimakkaampana kuin rakkauden.
Olet aivan oikeassa. Olen itse niin kokenut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet aivan oikeassa. Olen itse niin kokenut.
Tämä ei ollut ap:ltä. Osaan blokata negatiiviset energiat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin, vain positiivisuus pitää elämää yllä. Hyvää yötä.
Sinusta tulee voimakas hempeä energia tänne. 😄
Nyt alan nukkua. Sinä kyllä taidat tunnistaa minun energiani ja kommenttini ja erotat ne muista. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta tulee voimakas hempeä energia tänne. 😄
Nyt alan nukkua. Sinä kyllä taidat tunnistaa minun energiani ja kommenttini ja erotat ne muista.En ala kehumaan mitään, minkäs mahdan kun välillä kommentoit itseäsikin 😄
- AnonyymiUUSI
Jos on yhtään perehtynyt kaksoiliekkiteoriaan ja aiheeseen, ei tosiaankaan toivoisi joutuvansa kaksoiliekkisuhteeseen.
- AnonyymiUUSI
Kerroppa tarkemmin
https://youtube.com/shorts/prHPE4rvefo?si=EHyDmR4jkiNWOOAK
Mitä selvännäköisyys muka on- AnonyymiUUSI
Nyt en enää todellakaan diggaile Kantsun porukkaa. Linkin postaaja tietänee miksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734956Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202655Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571717- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941322
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191113Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889