Perkele..en muuta sano.SÄHKÖÖN TULOSSA PIENKULUTTAJILLE TEHOMAKSU EIKÖHÄN DAATTAKESKUKSILLE SE PITÄS LAITTAA NE SAA ILMASTA SÄHKÖÖ JA PIEN KULUTTAJAT MAKSAA.HALLITUS PITÄÄ LAITTAA NURIN EI AJATTELE TAVAN KANSALAISIA..KUIN AINA RIKKAITA JA ISOJA YHTIÖITÄ IHMISET TEHKÄÄ JOTAIN HALLITUKSET PYÖRITTÄÄ MEITÄ KUIN PALLOA..
Vastaukset 3
- Anonyymi
Niitä saiskin pyörittää jotka pyöräyttelee näinkin turhia aloituksia...
- Anonyymi
Jos yhteiskunnassa tehdään maksuja ja muutoksia, lakeja jotka ei suosi oman maan ihmisiä taloudellisesti ja helpota heidän mahdollisuuksia niin suunta on kallistunut ja tiukentunut elämä. Enemmän ihmisiä joilla ei rahaa käytettävissä, vähemmän ideoita, suomalaista keksintöä, tuotteita käytössä, maailmalla. Paljon epäterveempi yhteiskunta.
Rahaa valuu enemmän yhteiskunnassa valtion keräämänä silloin ulkomaille tileille jotka ei ole suomalaisilla ja ne ihmiset ei koskaan tule asumaan täällä. Rahaa valuu myös suomessa jo paljon rajaa keränneiden tileille jotka ei tarvitse ja pysty käyttämään keräämiään rahoja.
Tietyillä poliittisillä, verotuksen päätöksilla heidän on vielä helpompi kerätä rahaa.
Itse ainakin suosisin suomalaisia ja keräisin rahaa ulkomailta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3151303Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101267- 951009
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50978- 106920
- 101919
- 111772
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20714- 69611
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5597