Sä mua oikein pidät?
Minä vaihtoehtona
16
240
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei parisuhde ole mikään taivas, vaan hetken huuma, jos sitäkään ts.vaihtamalla vapauteen on se juttu.
- AnonyymiUUSI
Eli jei vai nei aloittajagubbe? Hih
- AnonyymiUUSI
Sun kohdallas palstaäijä niitä vaihtoehtoja on kieltämättä punnittu, mutta tiedätkö mitä kaikki on mieltä miliiseistä lähtien ja senpä takia eivät tietyille asioille korviaansa loksauta. Haluatko tietää enemmän naisina esiintyvä läjä?
- AnonyymiUUSI
Sebbboooo on kyllä sen verran karismaattinen sukkahoususetä että onko edes muita vaihtoehtoja 😂😂
Vttu tätä nettijammua- AnonyymiUUSI
Ainakin hänellä, anteeksi tiedän sillä on ollu nääs noita rofiileja kerrakseeen😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin hänellä, anteeksi tiedän sillä on ollu nääs noita rofiileja kerrakseeen😏
Myös sellaisia muuntuvan kaksoneuvoisis ns ei oo mitään transitfobiaa sitten tämä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne suinkaan profiileihin jää tällä äitinsä pilaamalla puutarhatontulla. Pelokasta stayuppisetää on kiva piinata aikansa, kyllä se loppuu aikanaan ja lopullisesti.. Sen siitä saa kun lähtee liian syville vesille naisia ja lapsiakin performoiden.
- AnonyymiUUSI
Oot mun ainoani🤍🩷
- AnonyymiUUSI
Olisin halunnut kaiken jälkeen pysyä ystävänä. En vihamiehenä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisin halunnut kaiken jälkeen pysyä ystävänä. En vihamiehenä.
Oisko parin hakkauspsykoosin aika ätmi? Kaikki kiusaa naisina esiintyvää lölleröä ja se on kyllä niin väärin
- AnonyymiUUSI
Sinähän tämän aloitit
- AnonyymiUUSI
Valitan mutta et ole edes vaihtoehto.
- AnonyymiUUSI
Jos maaimassa ei ole enää ketään muita kuin me jäljellä. Sitte oot vaihtoehto. Ehkä 🤔
- AnonyymiUUSI
Paitsi jos oot jossu. Silloin et ole edes vaihtoehto! 🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi jos oot jossu. Silloin et ole edes vaihtoehto! 🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤣
En oo mikään Jossu.
- AnonyymiUUSI
Et oo mulle vaihtoehto kun olet mikä olet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845137Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.253460Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382818Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin81959Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2601441- 941372
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441356Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731068