Polvi operoitu noin 4 vuotta sitten.. Siis laitettu tekonivel. Eilen kaaduin ja polvi taittui ulospäin. Pääsin kuitenkin kävelemään nilkuttaen kotiin noin km matkan. Polvi edelleen kipeä. Tietty väärä asento astuessa käy kipeää. Leposärkyä ei ole, vain kun astun jalalla. Olen ottanut särkylääkettä ja kylmähoitoa antanut. Odottelenko vielä paranemista ennenkuin lekuriin??? Voiko siellä olla jotain vakavampaa, Pystyn kuitenkin kotona liikkumaan. Ei tee mieli lenkille
Onko kohtalotovereita???
polven tekonivel
5
252
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kyllä tuossa tilanteessa ottaisin yhteyttä terveydenhuoltoon mahdollisimman pian eli tänään. Saisin asiallista neuvontaa.
- Anonyymi
Odottelen vielä muutaman päivän. Pystyn kuitenkin kävelen sillä sisällä , miltei kivuttomasti. Kuntopyörää kokeilin,mutta ei sopinut
- Anonyymi
Suosittelen hakeutumaan lääkärille ja varmaan röntgenkuvaankin.
- Anonyymi
>>Eilen kaaduin ja polvi taittui ulospäin.
Minne ulospäin se taittui, sivulleko vai?
>>Polvi edelleen kipeä. Tietty väärä asento astuessa käy kipeää.
Leposärkyä ei ole, vain kun astun jalalla.>>
Minulla titaanipolvi kipeytyi 2...3 viikkoa kestäneen flunssailu-korona yms. kierteen aikana. Ei päässyt 3 viikkoon tekemään normaaleja kävelylenkkejä.
Sitten kun alkoi yrittää kävelyä, niin polven sivusta hermo painoi niin helkatisti. Kun aikansa polvea käänteli ja taivuitteli seisaaltaan, niin hermo vähitellen lopulta kai löysi vanhan paikkansa. Nyt taas pääsee kävelemään, eikä kävellessä kipua ole.
Jos oikein näkyvästi meni mutkalle sivulle, niin olisin huolestuneempi. Pelkkä tullut kävelykipu ei vielä ole katastrofi ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni40631Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30440En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 45417