Sanotte, että pyhä tekee syntiä joka päivä, mutta mikä jamillainen on se synti, joka kadottaa valitun? Vai onko lupa tehdä mitä tahansa syntiä eikä se kadota?
Mikä ja millainen synti kadottaa valitun?
142
607
Vastaukset
- Anonyymi
Gal.5:20..."sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset...ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa."
Lahkolaisten teltat ja temppelit kannattaa kiertää kaukaa.- Anonyymi
Herjaaminen kadottaa. Olet hyvällä tiellä. Jatka vain samaan malliin.
- Anonyymi
Jumalan sana pysyy ja on totuus.
Ei mitkään hurmoshenkien antamat ihanat mielenliikahdukset ja henkikokemukset jossain lahkokellarin lattialla. Niiden perässä ei pidä lähteä kulkemaan.
Gal.5:20..."sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset...ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa." - Anonyymi
Raamattu varoittaa tämän lopun ajan kiihkeästä kristillisyydestä.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja. - Anonyymi
Jeesuksen veressä on voima varjeltua synniltä.
- Anonyymi
Raamattu ei puhu mistään veren voimasta, vaan Hengen voimasta.
- Anonyymi
3Moos.16:1 Ja Herra puhui Mosekselle, sittekuin ne kaksi Aaronin poikaa kuolleet olivat; sillä uhratessansa Herran edessä kuolivat he. Biblia (1776) 3Moos.10:1. 4Moos.3:4. 26:61. 1Aikak.24:2.
- Anonyymi
Ilmeisesti mikään synti ei kadota jos on uudestisyntynyt kristitty vaan kaikki velat on maksettu jos ymmärsin asian oikein tästä Maunon videolta. Paitsi jos jättää Jeesuksen niin sitten ei voi palata. Itse olen usein kuullut että palata voi ja että tämä kertomus tuhlaajapojasta olisi kertomus siitä kuinka Jumala tulee jätettyä mutta lopulta tuhlaajapoika saa palata takaisin uskoon.
Mauno:Syntisi on anteeksiannettu
https://www.youtube.com/watch?v=qmUOT_WMQTI- Anonyymi
Nyt et kylläkään ole ymmärtänyt tuota tuhlaajapoika asiaa ihan oikein.
Tuhlaajapoika LOITTONI Isästä, eli kuten monille uskoville käy, maailma ja sen houkutukset ja se mitä siinä on, vie mukanaan helposti monin eri tavoin, jolloin sitä uskovakin keskittyy niihin ja loittonee Jumalasta.
Mutta sitten uskova näkee sen todellisuuden taas, että mitä se oikeasti olikaan ja palaa Jumalan luo.
Todella monet opettajatkin opettavat tässä asiassa väärin ja syyttävät uskovaa luopioksi ja luopuneeksi, vaikka ei uskova uskostaan ole luopunut, vaan siis loitontunut väliaikaisesti vain.
Jumalasta luopuminen on ihan erilaista, siinä ihminen todella luopuu uskostaan ja monesti hänestä tulee vihamielinen Jumalaa ja uskovia kohtaan, eli se todellinen luopuminen näkyy ja paljastuu sydämen asenteesta.
Tässä näkyy Jumalan toiminta ja se miten Hän pyrkii kaikin keinoin lapsensa pelastamaan, olen itse kokenut tämän asian omassa uskon elämässäni, ja se siis voi käydä jopa kahdesti tai jopa kolmasti.
14 Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.
15 Unessa, öisessä näyssä, kun raskas uni valtaa ihmiset ja he nukkuvat vuoteillansa,
16 silloin hän avaa ihmisten korvat ja sinetillä vahvistaa heidän saamansa kurituksen,
17 kääntääkseen ihmisen pois pahasta teosta ja varjellakseen miestä ylpeydestä,
18 säästääkseen hänen sielunsa haudasta ja hänen henkensä syöksymästä peitsiin.
19 Myös kuritetaan häntä tuskalla vuoteessansa, kun hänen luissaan on lakkaamaton kapina,
20 ja hänen henkensä inhoaa leipää ja hänen sielunsa herkkuruokaa.
21 Hänen lihansa kuihtuu näkymättömiin, ja hänen luunsa, ennen näkymättömät, paljastuvat.
22 Näin lähenee hänen sielunsa hautaa ja hänen henkensä kuolonvaltoja.
23 Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään,
24 niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun'.
25 Silloin hänen ruumiinsa taas uhkuu nuoruuden voimaa, hän palajaa takaisin nuoruutensa päiviin.
26 Hän rukoilee Jumalaa, ja Jumala mielistyy häneen ja antaa hänen riemuiten katsella hänen kasvojaan; niin hän palauttaa ihmiselle hänen vanhurskautensa.
27 Hänpä nyt laulaa muille ihmisille ja sanoo: 'Minä olin tehnyt syntiä ja vääristänyt oikean, mutta ei sitä kostettu minulle;
28 hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'.
29 Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle,
30 palauttaakseen hänen sielunsa haudasta ja antaakseen elämän valkeuden hänelle loistaa.
Esimerkki: Uskova mafioson turvamies saa murhakeikan ja tappaa .
Mies menee papin luo ja tunnustaa murhanneensa ja pappi antaa katolisen synninpäästön. Sanoo älä enää tee.
Turvamies saa lisää keikkoja ja murhaa ja varastaakin ja käy taas tunnustamassa.
Tämä jatkuu ja jatkuu ja ehkä muutama kynttilä sytytetään myös kirkossa ja rukoillaan.
Mitä tapahtuu, kun tuo ....sanotaan koko porukka kuolee. Mikä on heidän kohtalonsa.
Minun vastaus : Karmeaakin karmeampi . He ovat kääntäneet armon murhan välineeksi ja häväisseet Jumalan ja tehneet pilkaksi.
He ovat häpäisseet tahallaan armon veren ja heidän kohtalonsa kuoleman jälkeen on karmea.
Armon veri on Pyhimmistä Pyhin ja siksi jokaisen kristityn tulee kulkea todella todella nöyrällä mielin ja nostaa katse Jeesukseen kun Hän on ristillä ja valuu verta syyttömämä sinunkin puolesta. Jos sinulla on kaikki kohdallaan niin et hyppää vääryyttä tekemään vaan vaellat nöyryydessä.
Kukaan meistä kuten en minäkään ole virheetön..siinä armo toimii kun tunnustan virheeni ja pyydän anteeksi ja pyydän voimaa voittaakseni kaiken väärän.
Olen myös siinä asemassa, että annan anteeksi minua rikkoneelle. Niin Jeesuskin lupaa anteeksi minulle.
Nöyränä. Se on sitä.- Anonyymi
Hieno kirjoitus venkulalta, joka juuri toisessa ketjussa kävit kyseenalaistamassa toisen kirjoittajan mielenterveyden.
Hyvin sä vedät, ihan hitusen tekopyhästi vain. ;) - Anonyymi
1. Kor. 6:9
Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, [6:9,10: Room. 13:13+]
Ilm. 22:15
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät. Anonyymi kirjoitti:
Hieno kirjoitus venkulalta, joka juuri toisessa ketjussa kävit kyseenalaistamassa toisen kirjoittajan mielenterveyden.
Hyvin sä vedät, ihan hitusen tekopyhästi vain. ;)Mielenterveys ongelmat on täyttä totta ja näkyy näillä palstoilla herjaajien muodossa. Tiedän tämän.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Mielenterveys ongelmat on täyttä totta ja näkyy näillä palstoilla herjaajien muodossa. Tiedän tämän.
Katso: venkula yrittää kiemurrella Jeesuksen tuomiota pakoon!
Hupaisaa on seurata korkkiruuvinkieroa selittelijää selittelemässä! Anonyymi kirjoitti:
Katso: venkula yrittää kiemurrella Jeesuksen tuomiota pakoon!
Hupaisaa on seurata korkkiruuvinkieroa selittelijää selittelemässä!No jos minä ole väärässä niin käyn pyytämässä anteeksi.
Sanotko nimen ja osoitteen kun anonyymi ei ole sellainen jossa olisi henkilö.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
No jos minä ole väärässä niin käyn pyytämässä anteeksi.
Sanotko nimen ja osoitteen kun anonyymi ei ole sellainen jossa olisi henkilö.Hei uupelo. Onko sinun etunimesi Mr ja sukunimesi Hyvis? Löytyykö tuolla nimellä esim. osoitetta ja puhelinnumeroa?
Ja ehkä kannattaa opetella suomea: " - - anonyymi ei ole sellainen jossa olisi henkilö" ei tarkoita yhtikäs mitään.
Mutta hauku tosiaan tällä foorumilla ihmisiä hulluiksi paskalla suomenkielelläsi, niin evankeliumi menee eteenpäin ja Jeesus kiittelee sinua, kun sinä niin kauniisti kirkastat Hänen nimeään. Anonyymi kirjoitti:
Hei uupelo. Onko sinun etunimesi Mr ja sukunimesi Hyvis? Löytyykö tuolla nimellä esim. osoitetta ja puhelinnumeroa?
Ja ehkä kannattaa opetella suomea: " - - anonyymi ei ole sellainen jossa olisi henkilö" ei tarkoita yhtikäs mitään.
Mutta hauku tosiaan tällä foorumilla ihmisiä hulluiksi paskalla suomenkielelläsi, niin evankeliumi menee eteenpäin ja Jeesus kiittelee sinua, kun sinä niin kauniisti kirkastat Hänen nimeään.Huomaa, että olin oikeassa. Sinun tilasi on todella huono. Ymmärrätkö sinä sitä. Onko sinulla yhtään ihmistä joka voisi auttaa. ?
Anonyymi kirjoitti:
Hei uupelo. Onko sinun etunimesi Mr ja sukunimesi Hyvis? Löytyykö tuolla nimellä esim. osoitetta ja puhelinnumeroa?
Mutta hauku tosiaan tällä foorumilla ihmisiä hulluiksi paskalla suomenkielelläsi, niin evankeliumi menee eteenpäin ja Jeesus kiittelee sinua, kun sinä niin kauniisti kirkastat Hänen nimeään.Ketä ihmistä minä haukuin hulluksi. Sanotko nyt sen nimen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hauku tosiaan tällä foorumilla ihmisiä hulluiksi paskalla suomenkielelläsi, niin evankeliumi menee eteenpäin ja Jeesus kiittelee sinua, kun sinä niin kauniisti kirkastat Hänen nimeään.Po. suomen kielelläsi. Minä en osaa suomea läheskään niin hyvin kuin MrHyvis, olenhan hänen mukaansa mielenterveysongelmainen.
Anonyymi kirjoitti:
Po. suomen kielelläsi. Minä en osaa suomea läheskään niin hyvin kuin MrHyvis, olenhan hänen mukaansa mielenterveysongelmainen.
Niin..jos se sinä olet niin kuka sinä olet ?
Täytyyhän nimi tietää jos syyttää , että tietää ketä syyttää.
Sinä tiedät, että olen MrHyvis ja kuka sinä sitten olet ?
Voitko vastata ?- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Niin..jos se sinä olet niin kuka sinä olet ?
Täytyyhän nimi tietää jos syyttää , että tietää ketä syyttää.
Sinä tiedät, että olen MrHyvis ja kuka sinä sitten olet ?
Voitko vastata ?Mikä sinun oikea nimesi on? Sinä olet aivan yhtä anonyymi kuin kuka tahansa tällä foorumilla. Ja sinä haukut täällä minua hulluksi kuvitellen pääseväsi Jeesuksen julistamaa helvetin tuomiota (oman oppisi mukaan) pakoon. Oletko sinä kenties hieman yksinkertainen? Sinusta huokuu, että olet venkula. Teillä "parannuksen tehneillä" venkuloilla on sellainen kummallinen tapa muodostaa Jeesuksesta sellainen käsitys, joka sallii teidän jatkaa kieroa venkulointianne täysin hyvällä omallatunnolla. No, minä tunnistan sinun kaltaisesi venkulat.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinun oikea nimesi on? Sinä olet aivan yhtä anonyymi kuin kuka tahansa tällä foorumilla. Ja sinä haukut täällä minua hulluksi kuvitellen pääseväsi Jeesuksen julistamaa helvetin tuomiota (oman oppisi mukaan) pakoon. Oletko sinä kenties hieman yksinkertainen? Sinusta huokuu, että olet venkula. Teillä "parannuksen tehneillä" venkuloilla on sellainen kummallinen tapa muodostaa Jeesuksesta sellainen käsitys, joka sallii teidän jatkaa kieroa venkulointianne täysin hyvällä omallatunnolla. No, minä tunnistan sinun kaltaisesi venkulat.
Niin tein kysymyksen olen MrHyvis ja sinä olet mikä ?
Olen kirjoittanut täällä melkopitkään ja ihmiset tietää minut, mutta sinä anonyymi kuka sinä olet. Se on aika helppo kysymys .- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Olen kirjoittanut täällä melkopitkään ja ihmiset tietää minut, mutta sinä anonyymi kuka sinä olet. Se on aika helppo kysymys .Mr. Hyvis.?
Minua loukkaa entisenä psykoositapauksena… tuo miten kohtelet muita mt- ongelmaisia. Luulisi että sinulla ei ole ennakkoasenteita , etkä käyttäisi ongelmia aseenasi toisia vastaan.
Sanoohan sanakin:jokainen joka sanoo” sinä hullu”…jne tiedät varmaan r-paikan Anonyymi kirjoitti:
Mr. Hyvis.?
Minua loukkaa entisenä psykoositapauksena… tuo miten kohtelet muita mt- ongelmaisia. Luulisi että sinulla ei ole ennakkoasenteita , etkä käyttäisi ongelmia aseenasi toisia vastaan.
Sanoohan sanakin:jokainen joka sanoo” sinä hullu”…jne tiedät varmaan r-paikanKannattaako tulla mt- potilaiden Jumalaa pilkkaamaan yötä päivää ?
Loukkaako se yhtään ?- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Olen kirjoittanut täällä melkopitkään ja ihmiset tietää minut, mutta sinä anonyymi kuka sinä olet. Se on aika helppo kysymys .Me olemme molemmat yhtä anonyymejä. Kummankaan henkilöllisyyttä ei kukaan täällä tiedä.
Meitä erottaa se, että toinen meistä on muka-parannuksen-tehnyt venkula, jonka venkulamaisuus hoystettynä muka-katu-uskottavalla, surkuhupaisalla yksinkertaisuudella huokuu joka ikisestä kommentista. Sulle tekis ehkä hyvää joutua taas vähäksi aikaa lusimaan. Pääsisit kaltaistesi seuraan. - Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Kannattaako tulla mt- potilaiden Jumalaa pilkkaamaan yötä päivää ?
Loukkaako se yhtään ?Hiukan sulla on keltainen neste noussut päähän, kun kuvittelet, että kun sun virtsapäisyyttä kritisoidaan, kyse on jumalanpilkasta! Mainio tapaus! :D :D :D
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Olen kirjoittanut täällä melkopitkään ja ihmiset tietää minut, mutta sinä anonyymi kuka sinä olet. Se on aika helppo kysymys .Mikä sinusta tekee hyviksen?
Monet tekeytyvät hyviksiksi, vaikka todellisuudessa ovat pahiksia.
Sinun Jumalasi on sadisti, joten et mitenkään voi olla hyvis, sillä olet sadistisen Jumalasi kuva. - Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Mielenterveys ongelmat on täyttä totta ja näkyy näillä palstoilla herjaajien muodossa. Tiedän tämän.
"näkyy näillä palstoilla herjaajien muodossa. Tiedän tämän."
Mistä sinä voit sen tietää...onko sinulla selvänäkemisen lahja ?
Eikös se ole okkultismia ?
Tai pelkkää VALEHTELUA, sillä ethän sinä mitenkään voi "tietää".
Aivan yhtä varmalla "tiedolla" te uskikset olette kaikki mielenterveysongelmaisia. - Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Kannattaako tulla mt- potilaiden Jumalaa pilkkaamaan yötä päivää ?
Loukkaako se yhtään ?Ei kukaan Jumalaa pilkkaa vaan ainoastaan sinun idioottimaisuuttasi. 😄 Koeta nyt hyvä mies tehdä ero typeryytesi ja Jeesuksen Isän välillä. Tuo lähentelee jo jumalanpilkkaa...
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan Jumalaa pilkkaa vaan ainoastaan sinun idioottimaisuuttasi. 😄 Koeta nyt hyvä mies tehdä ero typeryytesi ja Jeesuksen Isän välillä. Tuo lähentelee jo jumalanpilkkaa...
Lastenkasvatuksessa on hyvä ohje kun joku ei ymmärrä niin laskeudu heidän tasolleen.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Lastenkasvatuksessa on hyvä ohje kun joku ei ymmärrä niin laskeudu heidän tasolleen.
Sinä olet todellakin laskeutunut lasten tasolle yhdessä muiden uskonveljiesi ja -sisariesi kanssa, kun uskot kirkkoisien keksimään ikuiseen piinahelvettiin, jonka he ovat lainanneet jumaltarustoista hieman sitä vielä sadistisella Jumalalla ja kidutuksilla värittäen.
Sen voi lukea samaan kategoriaan Hannu ja Kerttu sadun kanssa. - Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Jep, tämän olit lukenut venkuloiden "Kuinka kuvittelen pärjääväni siviilissä" -oppikirjan sivulta 57. Hyvin sä vedät, venkula.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Taisinpa tulla tuntoihini.
Anteeksi nuo venkula-heitot.
Ne olivat kyllä rimanalitus.
- Anonyymi
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Gal.5:20..."sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset...ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa."
- Anonyymi
Ensin lait ja käskyt heitetään roskikseen ja aletaan hilluminen vilitsevien henkien voimasta.
- Anonyymi
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja. - Anonyymi
Kysymys on uskosta luopumisesta.
Heprealaiskirje 6
4 Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä osallisiksi tulleet
5 ja maistaneet Jumalan hyvää sanaa ja tulevan maailmanajan voimia,
6 ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.
7 Sillä maa, joka särpii sisäänsä sen päälle usein tulevan sateen ja kantaa kasvun hyödyksi niille, joita varten sitä viljelläänkin, saa siunauksen Jumalalta;
8 mutta se, joka tuottaa orjantappuroita ja ohdakkeita, on kelvoton ja lähellä kirousta, ja sen loppu on, että se poltetaan.
9 Mutta teistä, rakkaat, uskomme sitä, mikä on parempaa ja mikä koituu teille pelastukseksi-vaikka puhummekin näin.
10 Sillä Jumala ei ole väärämielinen, niin että hän unhottaisi teidän työnne ja rakkautenne, jota olette osoittaneet hänen nimeänsä kohtaan, kun olette palvelleet pyhiä ja vielä palvelette.
11 Mutta me halajamme sitä, että kukin teistä osoittaa samaa intoa, säilyttääkseen toivon varmuuden loppuun asti,
12 ettette kävisi veltoiksi, vaan että teistä tulisi niiden seuraajia, jotka uskon ja kärsivällisyyden kautta perivät sen, mikä luvattu on.
Toki sydämen paha paatumus, jossa ei pyydetä anteeksi syntejään, voi viedä lopulta kadotukseen.
7 Sentähden, niinkuin Pyhä Henki sanoo: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä,
8 Älkää paaduttako sydämiänne, niinkuin teitte katkeroituksessa, kiusauksen päivänä erämaassa,
9 jossa teidän isänne minua kiusasivat ja koettelivat, vaikka olivat nähneet minun tekojani neljäkymmentä vuotta;
10 sentähden minä vihastuin tähän sukupolveen ja sanoin: 'Aina he eksyvät sydämessään'; mutta he eivät oppineet tuntemaan minun teitäni;
11 ja niin minä vihassani vannoin: 'He eivät pääse minun lepooni'."
12 Katsokaa, veljet, ettei vain kenelläkään teistä ole paha, epäuskoinen sydän, niin että hän luopuu elävästä Jumalasta,
13 vaan kehoittakaa toisianne joka päivä, niin kauan kuin sanotaan: "tänä päivänä", ettei teistä kukaan synnin pettämänä paatuisi;
14 sillä me olemme tulleet osallisiksi Kristuksesta, kunhan vain pysymme luottamuksessa, joka meillä alussa oli, vahvoina loppuun asti.
15 Kun sanotaan: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako sydämiänne, niinkuin teitte katkeroituksessa",
16 ketkä sitten, vaikka kuulivat, katkeroittivat hänet? Eivätkö kaikki, jotka olivat Mooseksen johdolla lähteneet Egyptistä?
17 Mutta keihin hän oli vihastunut neljäkymmentä vuotta? Eikö niihin, jotka olivat syntiä tehneet, joiden ruumiit kaatuivat erämaahan?
18 Ja keille hän vannoi, etteivät he pääse hänen lepoonsa? Eikö tottelemattomille?
19 Ja niin me näemme, että he epäuskon tähden eivät voineet siihen päästä.
Eli sydämen asenne on avainasemassa tässä, paadutammeko / annammeko sydämemme paatua, vai elämmekö me herkällä sydämellä Herran edessä tunnustaen syntimme ja anoen niitä anteeksi sitä mukaa, kun huomaamme niihin syyllistyneemme ?
Siis tämä Sana on tosi:
5 Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.
6 Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
9 JOS me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
Eli JOS tunnustamme, niin Kristuksen veri puhdistaa meitä kaikesta vääryydestä, mutta JOS emme, niin syntimme pysyy.
Tässä on hyvä ymmärtää tämä perus asia:
1. Joh. 3:18 Lapsukaiset, älkäämme rakastako sanalla tai kielellä, vaan teossa ja totuudessa.
Matt. 15:8 'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana,
Siis ei vain tyhjiä sanoja, vaan sydämestä kumpuava aito katumus.- Anonyymi
Helluntailaisten harhaoppisesta uskosta pitääkin luopua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka ei luovu kaikesta,mitä hänellä on, ei ole sovelias Jeesuksen seuraajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sitten on sitä oikeaoppista uskoa ?
Luterilaisuusko, vai mikä ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sitten on sitä oikeaoppista uskoa ?
Luterilaisuusko, vai mikä ?Kristinusko sakramentteineen tuli Suomeen jo ensimmäisellä vuosituhannella Ortodoksien tuomana.
Mitä vanhempi kirkkokunta on kyseessä, sen varmemmin se on kaikista lähinnä alkuperäistä oikeata uskoa.
Raamatun mukaan eksyttäväiset lahkot, luste, on kylvetty jälkikäteen kristittyjen kirkkokuntien sekaan. Lustelahkot näyttävät päältäpäin elinvoimaisilta ja rehevältä kristillisyydeltä, siksi monet erehtyy ja menee lahkoon ja hylkää perinteisen rauhallisen kristinuskon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristinusko sakramentteineen tuli Suomeen jo ensimmäisellä vuosituhannella Ortodoksien tuomana.
Mitä vanhempi kirkkokunta on kyseessä, sen varmemmin se on kaikista lähinnä alkuperäistä oikeata uskoa.
Raamatun mukaan eksyttäväiset lahkot, luste, on kylvetty jälkikäteen kristittyjen kirkkokuntien sekaan. Lustelahkot näyttävät päältäpäin elinvoimaisilta ja rehevältä kristillisyydeltä, siksi monet erehtyy ja menee lahkoon ja hylkää perinteisen rauhallisen kristinuskon.Eli katolilaisuusko on siis sitä oikeaa uskoa ?
Oletko nyt ihan tosissasi ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristinusko sakramentteineen tuli Suomeen jo ensimmäisellä vuosituhannella Ortodoksien tuomana.
Raamatun mukaan eksyttäväiset lahkot, luste, on kylvetty jälkikäteen kristittyjen kirkkokuntien sekaan. Lustelahkot näyttävät päältäpäin elinvoimaisilta ja rehevältä kristillisyydeltä, siksi monet erehtyy ja menee lahkoon ja hylkää perinteisen rauhallisen kristinuskon.Niin ja sinulle ihan tiedoksi se, että katolilaisuus ja ortodoksisuus ja luterilaisuus ovat myös niitä puolueita / eriseuroja / lahkoja !
Etkö sinä vielä sitäkään ymmärrä ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja sinulle ihan tiedoksi se, että katolilaisuus ja ortodoksisuus ja luterilaisuus ovat myös niitä puolueita / eriseuroja / lahkoja !
Etkö sinä vielä sitäkään ymmärrä ?Ei Jeesus mitään alkuseurakuntaa perustanut, vaan yhden ison yhteisen katolisen kirkon, johon liitytään kasteessa Kristukseen. On vain yksi lauma ja yksi paimen. Palkkapaimen ei ole oikea paimen.
Seurakunta käsittää koko kansan.
Joel 2:16
Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.
Esim. Timoteuksesta tuli Katolisen kirkon pappi, kun alkuseurakunta hajosi omaan mahdottomuuteensa, kommunistinen yhteisomistus, antikristukset, seurakuntalaisten murhat rahojen saamiseksi jne.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jeesus mitään alkuseurakuntaa perustanut, vaan yhden ison yhteisen katolisen kirkon, johon liitytään kasteessa Kristukseen. On vain yksi lauma ja yksi paimen. Palkkapaimen ei ole oikea paimen.
Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.
Esim. Timoteuksesta tuli Katolisen kirkon pappi, kun alkuseurakunta hajosi omaan mahdottomuuteensa, kommunistinen yhteisomistus, antikristukset, seurakuntalaisten murhat rahojen saamiseksi jne.
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.Höpö höpö !
Ei Jeesus mitään katolista kirkkoa perustanut !
Et näköjään ymmärrä yhtään mitään, ikävä kyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli katolilaisuusko on siis sitä oikeaa uskoa ?
Oletko nyt ihan tosissasi ?Kaikki vanhat perinteiset Kristilliset kirkkokunnat, Katolisuus, Ortodoksisuus ja Luterilaisuus ovat oikeita kristillisiä kirkkokuntia.
Vaikka niissäkin on ihmisiä, joita ei voi kutsua täydelliseksi, heitä voidaan arvostella, mutta se Raamatun sanoma, mihin siellä uskotaan on alkuperäistä Kristinuskoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki vanhat perinteiset Kristilliset kirkkokunnat, Katolisuus, Ortodoksisuus ja Luterilaisuus ovat oikeita kristillisiä kirkkokuntia.
Vaikka niissäkin on ihmisiä, joita ei voi kutsua täydelliseksi, heitä voidaan arvostella, mutta se Raamatun sanoma, mihin siellä uskotaan on alkuperäistä Kristinuskoa."Tosiuskovaisten" lahkolaisten kaste on pelkkää vettä ja rituaali ja heidän ehtoollinen on pelkkää tiivistemuhua ja rituaali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja sinulle ihan tiedoksi se, että katolilaisuus ja ortodoksisuus ja luterilaisuus ovat myös niitä puolueita / eriseuroja / lahkoja !
Etkö sinä vielä sitäkään ymmärrä ?Palstan aihe on Helluntailaisuus.
Gal.5:20...sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset....ERISEURAT JA LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö !
Ei Jeesus mitään katolista kirkkoa perustanut !
Et näköjään ymmärrä yhtään mitään, ikävä kyllä.Katolinen on suomeksi yksi yleinen kirkko. On vain yksi lauma ja yksi paimen. Kristukseen kastettujen suuri joukko. Kyriekee on suomeksi Kirkko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jeesus mitään alkuseurakuntaa perustanut, vaan yhden ison yhteisen katolisen kirkon, johon liitytään kasteessa Kristukseen. On vain yksi lauma ja yksi paimen. Palkkapaimen ei ole oikea paimen.
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika."Ei Jeesus mitään alkuseurakuntaa perustanut, vaan yhden ison yhteisen katolisen kirkon, johon liitytään kasteessa Kristukseen."
Jeesus siis perusti ORGANISAATION, joka on murhannut miljoonia ihmisiä?
Jeesus, joka vastusti väkivaltaa...
Olet aivan naurettava kirkkopelle 🤡, jonka herra on 👹 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katolinen on suomeksi yksi yleinen kirkko. On vain yksi lauma ja yksi paimen. Kristukseen kastettujen suuri joukko. Kyriekee on suomeksi Kirkko.
Raamattu ei tunne kuvaamasi kaltaista kirkko-nimistä seurakuntaa.
Kirkolla kuvataan organisaatiota, eikä Raamatun kuvaama Jeesuksen perustama seurakunta ole mikään organisaatio.
Kirkko-nimityskin ilmestyi Raamattuun vasta 1992 käännökseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan eksyttäväiset lahkot, luste, on kylvetty jälkikäteen kristittyjen kirkkokuntien sekaan. Lustelahkot näyttävät päältäpäin elinvoimaisilta ja rehevältä kristillisyydeltä, siksi monet erehtyy ja menee lahkoon ja hylkää perinteisen rauhallisen kristinuskon."Raamatun mukaan eksyttäväiset lahkot, luste, on kylvetty jälkikäteen kristittyjen kirkkokuntien sekaan."
Esitäpä se Raamatun paikka, jossa näin sanotaan ?
- Anonyymi
Pentecostalismi on jumalattomien maallikoiden Amerikassa perustama harhaoppinen uskonlahko. Ei ole tervettä kristinuskoa, vaan heresia ja paha eksytys.
- Anonyymi
Historian tutkimus ja vanhojen asioiden oikeeellisuuden varma periaate on, mitä vanhemmasta löydöksestä on kysymys, sitä varmemmin se on oikean alkuperäisen kaltainen. Sama pätee kirkkokuntien luotettavuude arviointiin.
Luste on uutta ja piraattiversio alkuperäisestä. Se kiiltelee ja houkuttelee kovasti. Siksi monet erehtyy ja menee lahkoon väkevämmän hengellisyyden houkuttelemana.- Anonyymi
"Se kiiltelee ja houkuttelee kovasti."
Ja Katolinen kirkkohan se ei kiiltele... - Anonyymi
"Se kiiltelee ja houkuttelee kovasti."
Kuvaus Katolisesta Äitikirkosta sekä hänen tyttäristään, mm Helluntaiseurakunnasta.
Johanneksen ilmestys 17
5 Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "SUURI BABYLON, maailman PORTTOJEN JA ILJETYSTEN ÄITI."* [Babylon on Rooman peitenimi.][Dan. 4:27; Ilm. 14:8]
6 Minä näin, että nainen oli JUOPUNUT PYHIEN VERESTÄ JA JEESUKSEN TODISTAJIEN VERESTÄ, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni. [Ilm. 6:9,10, 12:11, 16:6]
Johanneksen ilmestys 18
Babylonin tuho
1 Tämän jälkeen näin taas yhden enkelin tulevan alas taivaasta. Hänellä oli suuri valta, ja hänen kirkkautensa valaisi koko maan. [Ilm. 10:1 | Hes. 43:2]
2 Hän huusi kovalla äänellä: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon! Siitä on tullut pahojen henkien tyyssija ja kaikkien saastaisten henkien ja kaikkien saastaisten ja inhottavien lintujen pesäpaikka. [Jes. 13:19-22, 14:23, 21:8,9; Jer. 50:39, 51:37]
3 Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään." [Ilm. 14:8, 17:2]
4 Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. [1. Moos. 19:12,15; Jer. 51:6]
5 "Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan. [1. Moos. 18:20; Joona 1:2]
6 Tehkää hänelle niin kuin hän on tehnyt muille, maksakaa kaksin verroin hänen teoistaan. Siihen maljaan, johon hän on toisille juomansa sekoittanut, sekoittakaa häntä itseään varten kahta katkerampi juoma. [Jes. 51:21-23]
7 Minkä hän on MAINETTA JA RIKKAUTTA AHNEHTINUT, saman verran antakaa hänelle tuskaa ja murhetta. Hän vakuuttelee yhä itselleen: 'MINÄ OLEN KUNINGATAR JA ISTUN VALTAISTUIMELLA. Leski en ole, surua en ikinä koe.' [Jes. 47:7,8; Sef. 2:15]
8 Sen tähden häneen iskevät yhtenä ja samana päivänä kaikki hänelle langetetut vitsaukset, rutto, murhe ja nälkä, ja hänet poltetaan tuhkaksi. Väkevä on Herra Jumala, joka hänet on tuominnut! [Jes. 47:9; Jer. 50:34; Ilm. 17:16]
9 "MAAILMAN KUNINKAAAT, JOTKA OVAT HÄNEN KANSSAAN IRSTAILLEET ja mässäilleet, itkevät ja valittavat häntä, kun näkevät savun nousevan hänen roviostaan. [Jer. 50:46; Hes. 26:16]
10 He seisovat loitolla, kauhuissaan siitä, miten häntä piinataan. He sanovat: -- Voi sinua, suuri kaupunki! Voi sinua, Babylon, mahtava kaupunki: hetkessä tuli sinun tuomiosi. [Jes. 21:9; Jer. 51:8]
11 "Maailman kauppamiehet itkevät ja surevat häntä, sillä enää ei kukaan osta heidän tavaroitaan: [18:11-19: Hes. 27:28-36]
12 ei kultaa, hopeaa, jalokiviä eikä helmiä, ei pellavakangasta, ei purppurakangasta, ei silkkiä eikä helakanpunaisia kankaita, ei tuoksuvaa tuijapuuta, ei norsunluusta eikä jalopuusta tehtyjä esineitä, ei pronssi-, rauta- eikä marmoritöitä,
13 ei kanelia eikä muita mausteita, ei suitsukkeita, ei hajuvoiteita eikä suitsutuspihkaa, ei viiniä eikä öljyä, ei hienoja jauhoja eikä viljaa, ei nautakarjaa, ei lampaita, ei hevosia eikä vaunuja, ei orjia, ihmisiä ruumiineen ja sieluineen.
14 -- Hedelmät, joita koko sydämestäsi himoitsit, ovat nyt poissa, kaikki komeutesi ja koreutesi on mennyttä, eikä se milloinkaan palaa.
15 "Noiden tavaroiden KAUPPIAAT, NUO, JOTKA OVAT RIKASTUNEET PORTON VAURAUDESTA , seisovat loitolla, kauhuissaan siitä, miten häntä piinataan. He itkevät ja valittavat:
16 -- VOI SINUA, SUURI KAUPUNKI! SINÄ PUKEUDUIT PELLAVAAN, PURPPURAISEEN JA HELAKANPUNAISEEN PUKUUN, SINUN YLLÄSI KIMALSIVAT KULTA, JALOKIVET JA HELMET.
17 MUTTA HETKESSÄ ON RIKKAUTESI TUHOUTUNUT. "Myös kaikki laivurit ja purjehtijat, kaikki merimiehet ja muut merenkulkijat seisoivat loitolla,
18 ja kun he näkivät savun nousevan hänen roviostaan, he huusivat: 'Mikä veti vertoja tälle suurelle kaupungille?'
19 He ripottivat hiekkaa hiuksiinsa ja huusivat itkien ja valittaen: -- Voi suurta kaupunkia, JONKA VAURAUDESTA RIKASTUIVAT KAIKKI MERENKULKIJAT! Se on hetkessä tuhoutunut. [Matt. 11:21+]
20 "Iloitse sen lopusta, taivas, iloitkaa, kaikki pyhät, kaikki apostolit ja profeetat! Jumala on tuominnut sen, joka tuomitsi teidät."
21 Muuan mahtava enkeli otti ISON KIVEN, MYLLYNKIVEN kokoisen, heitti sen mereen ja sanoi: -- Näin paiskataan pois Babylon, tuo suuri kaupunki, eikä sitä löydetä enää. [Jer. 51:63,64]
22 Enää ei kuulla kaduillasi harpunsoittoa, ei laulua, ei huilun eikä torven ääntä. Enää ei ole minkään ammatin taitajaa, ei kuulla jauhinkiven jyrinää. [18:22,23: Jer. 25:10]
23 ENÄÄ EI NÄHDÄ LAMPUN VALOA, EI KUULLA SULHASEN, EI MORSIAMEN ILOISTA ÄÄNTÄ. Sinun KAUPPIAASI olivat maan mahtavia, sinä LUMOSIT NOITAKEINOILLASI kansat ja JOHDIT NE HARHAAN.
24 Sinun käsiäsi tahrasi profeettojen ja pyhien veri, maailman kaikkien murhattujen veri. [Matt. 23:35,36; Ilm. 17:6+]
- Anonyymi
Kristityt tunnustavat:
"Tunnustamme yhden kasteen syntiemme anteeksiantamiseksi."- Anonyymi
Trumppikin valehtelee joka kerta, kun aukaisee suunsa.
Ei suun aukominen mitään todista.
- Anonyymi
Helluntailailiike olsi saanut pysyä siellä rapakontakana slummiuskontona henkien palvontana.
- Anonyymi
Charles Fox Parham was the father of Modern Pentecostalism. Teki poikatyötä.
- Anonyymi
Parhami vietiin vankilaan sodomiasta nuoren Juutalaispojan J.J.Jourdanin kanssa v. 1907.
- Anonyymi
Helluntalaiset voivat osata hihhuloida, mutta osaavat myös käyttää lahkon jäseniä taloudellisesti hyväkseen.
- Anonyymi
Helluntailiikkeestä irtaantumaan onnistunut mies on perustanut Uskontojen Uhrien auttavan palvelun.
- Anonyymi
Katolisella kirkolla on oikein pankki sitä varten.
- Anonyymi
Jos puolustaa kansanmurhaa ja valehtelee ettei kukaan kärsi siitä, niin hukka perii.
- Anonyymi
Palstan aihe on helluntailaisuus, lahkon perutaminen Amerikassa ja sen tuominen Suomeen. Niistä tulisi keskustella enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan aihe on helluntailaisuus, lahkon perutaminen Amerikassa ja sen tuominen Suomeen. Niistä tulisi keskustella enemmän.
Sellaista lahkoa ei pidä tuoda Suomeen, joka kansanmurhan kannalla ja valehtelee siitä.
Tai jos on ollut, pitää sanoutua siitä irti.
- Anonyymi
Room.14:23 Mutta joka epäilee ja kuitenkin syö, se on kadotettu; sillä ei hän syönyt uskossa, mutta kaikki, mikä ei uskosta ole, se on synti. Biblia (1776)
- Anonyymi
Hyväksyykö hellarit miehimyksien perustaman lahkonsa opit, vai onko esiintynyt mitään kritiikkiä?
- Anonyymi
Ei kai se mitään haittaa jos oppi hyvä eikä vie sotakiimaan.
Silloin ei auttaisi vaikka olisi enkeli perustanut jos sillä mennään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai se mitään haittaa jos oppi hyvä eikä vie sotakiimaan.
Silloin ei auttaisi vaikka olisi enkeli perustanut jos sillä mennään.Onko enkeleissäkin miehimyksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko enkeleissäkin miehimyksiä?
Mutta jos olisi sotakiimaisia, helvettiin veisivät.
Ehkä homokumppani täytyy etsiä muualta kuin enkeleistä
Eikä se nykyisin niin häpeä ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos olisi sotakiimaisia, helvettiin veisivät.
Ehkä homokumppani täytyy etsiä muualta kuin enkeleistä
Eikä se nykyisin niin häpeä ole.Wikipedia
Gerhard Olsen-Smidt järjesti 1920 Helsingissä Helluntaiseurakunnan, jonka kokoontumispaikka oli Ludviginkadulla Helsingin Sanomain salissa 4. kerroksessa ja myöhemmin Liisankatu 17:ssä. Tästä ryhmästä muodostui myöhemmin Filadelfiaseurakunta. Eino I. Manninen valittiin seurakunnan vanhimmaksi joulukuussa 1920. Olsen-Smidt oli valloittava johtaja, ja liike keskittyi vahvasti hänen henkilöönsä. Häntä syytettiin taloudellisista väärinkäytöksistä ja yksinvaltaisesta johtamistavasta.[17]
Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalinen suhde kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22] Tuomio merkitsi helluntailiikkeelle huomattavaa kriisiä.[17] - Anonyymi
Hyväksyykö katoliset pedofiilejä täynnä olevan kirkon, joka on murhannut miljoonia ihmisiä ja jolla on vielä ihan oma pankkilaitoskin huijaamista varten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksyykö katoliset pedofiilejä täynnä olevan kirkon, joka on murhannut miljoonia ihmisiä ja jolla on vielä ihan oma pankkilaitoskin huijaamista varten?
Palstan aihe on helluntailaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan aihe on helluntailaisuus.
Miksi sitten tuputat kirkkojasi tänne ?
- Anonyymi
Saa sitä olla nykyisin homoudesta kiinnostunut.
Kun vain välillä tulee mieleen muutkin jutut kuin homous.- Anonyymi
Hyväksyyskö helluntailaisuus homoseksin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiden kanssa pitää yrittää harrastaa sitä niin tietää.
Jos eivät suostu, niin kyllä löytyy joku, joka suostuu ja niin pääsee mielensä päähän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyväksy homojen vihkimistä, toisin kuin kirkko, joten ilmeisesti homoudessa ei silloin ole mitään pahaa tai laitonta, joten miksi jaksat jatkuvasti länkyttää parista homosta?
Sen sijaan Katolinen kirkko on ollut täynnä pedofiilipappeja, ja pedofilia on rikos, joten keskusteltaisko siitä välillä... että miten se Jeesus perusti tällaisen kirkko-nimisen suojatyöpaikan iljettäville pedofiilipapeille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyväksy homojen vihkimistä, toisin kuin kirkko, joten ilmeisesti homoudessa ei silloin ole mitään pahaa tai laitonta, joten miksi jaksat jatkuvasti länkyttää parista homosta?
Sen sijaan Katolinen kirkko on ollut täynnä pedofiilipappeja, ja pedofilia on rikos, joten keskusteltaisko siitä välillä... että miten se Jeesus perusti tällaisen kirkko-nimisen suojatyöpaikan iljettäville pedofiilipapeille?Nyt puhutaan homoseksistä, josta Olsen vietiin vankilaan ja Parhami.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhutaan homoseksistä, josta Olsen vietiin vankilaan ja Parhami.
No homoseksiä se kirkon pappienkin harjoittama seksi, kun sekaantuvat pikkupoikiin ja lisäksi se on vielä pedofiliaa.
- Anonyymi
Tietenkin on parempiakin paikkoja etsiä homoseuraa kuin seurakunnat.
- Anonyymi
Wikipedia
Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalinen suhde kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22] Tuomio merkitsi helluntailiikkeelle huomattavaa kriisiä.[17]
Ei siinä ollut kyse mistään vihkimisistä.- Anonyymi
Nykyään tällaiset voivat liittyä kirkon jäseniksi, kun seurakunnissa homoutta ei hyväksytä.
Sinne mahtuu kaikki homot pedofiilipappien sekaan.
- Anonyymi
No semmonen huorinteko nyt ainakin ja murha.
- Anonyymi
Olseni oli taipumuksestaan huolimatta arvostettu pastori helluntailaisten Suomen maajohtaja, joka nautti seurakuntalaisten arvostusta. Perusti tänne 40 ens. hell.srk. Ensimmisen Helsinkiin ja muualle maahan aina Haapavedelle asti, missä kävi ahkerasti.
Euroopan helluntaijohtajat kutsuivat Olsenia Suomen helluntaiapostoliksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olseni oli taipumuksestaan huolimatta arvostettu pastori helluntailaisten Suomen maajohtaja, joka nautti seurakuntalaisten arvostusta. Perusti tänne 40 ens. hell.srk. Ensimmisen Helsinkiin ja muualle maahan aina Haapavedelle asti, missä kävi ahkerasti.
Euroopan helluntaijohtajat kutsuivat Olsenia Suomen helluntaiapostoliksi."Euroopan helluntaijohtajat kutsuivat Olsenia Suomen helluntaiapostoliksi."
Kirkoissa Paavia kutsutaan "Jeesuksen sijaiseksi".
On "hieman" suuremman kokoluokan valhe...siis VALHE isolla kirjoitettuna.
- Anonyymi
Nykyisin jos vain homous kiinnostaa, löytyy siihen seuraa avoimesti eikä tarvitse vain puskarunkkia harrastaa.
Pitää vain myöntää itselleen ja muille ettei mikään muu oikein kiinnosta kuin homojutut. - Anonyymi
Homous ja jatkuva synnin teko, synnissä eläminen. Jos joskus sattuu ajattelemaan sopimatonta, niin sen saa anteeksi, kunhan ei epäile Raamatun todellisuutta.
Jos pitää Raamatun kertomuksia taruina, niin joutuu helvettiin. Paljon on sellaisia nimeltään kristittyjen joukossa. Uskovat evoluution ja tähtitieteen selitykset.- Anonyymi
Kyllä ne pitää taukoja ja käy kokouksissa.
- Anonyymi
Kyllä senkin tietenkin saa anteeksi jos ei ajattele mitään muuta kuin homoutta, jos se on aina mielessä ja sen tuo aina esille, niin kyllä sen saa anteeksi kun vain uskaltaa pyytää, että nyt tässä ollaan homouden pauloissa niin että rytisee. Ei saa anteeksi jos ei myönnä sitä eikä pidä edes syntinä jos hekumoi koko ajan homoudella.
Mutta on maailmassa suurimpiakin syntejä mitä puolustellaan ja mitä ei pidetä synteinä. Paljon pahempia aivan oikeita rikoksia ja rikkomuksia ihmisyyttä vastaan.
Siinä ei mennä synnin puolelle jos uskoo tieteen selityksiin siitä millainen on Jumalan luoma maailmaa. Tai sen vähän mitä ihminen siitä ymmärtää tai luulee ymmärtävänsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne pitää taukoja ja käy kokouksissa.
Jos on syntiä tekemättä kokousten aikana, mutta muulloin sitä tekee, niin se on jatkuvaa synnin tekemistä ja se kadottaa ihmisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on syntiä tekemättä kokousten aikana, mutta muulloin sitä tekee, niin se on jatkuvaa synnin tekemistä ja se kadottaa ihmisen.
Ei kukaan jatkuvasti tee syntiä. Välillä voi huutaa halleelujaa ja aamenta, niin tulee katkoksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan jatkuvasti tee syntiä. Välillä voi huutaa halleelujaa ja aamenta, niin tulee katkoksia.
Sanotaan sitten usein toistuvaa kun tykkäät takertua sanamuotoihin.
Rupea juristiksi!
- Anonyymi
Se on sellaista usein toistuvaa. Usein niin kuin päivittäin tai vähän sitä harvemmin. Tai vaikka kerran kuussa vetää persekännit, niin sekin on usein toistuvaa eikä tietoakaan parannuksesta.
- Anonyymi
Synnit voi pistää lihojen ja vanhojen aatamien syyksi, kuten Paavalikin teki. Ja täydestä menee.
Room. 7:19
sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
Room. 7:17
Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
Ne uskonveljet tappoivat siellä yhden pariskunnankin talokaupan rahojen saamiseksi heiltä ja laittoivat syyn Pyhän Hengen ja Jeesuksen piikkiin, niin täydestä meni.
Johannes varoitti siitä kommunistisen alkuseurakunnan menosta ja hänet karkotettiin sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle kuolemaan.
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
- Anonyymi
Jeesuksen mukaan kadottavia syntejä ovat RAKKAUDETTOMUUS ja EMPATIAKYVYTTÖMYYS.
Kirkot ja lahkot ovat lähtökohtaisesti ERISEUROJA eli uskonnollisia puolueita, joten niiden opit ovat kadottavia, koska ne DEMONISOIVAT eritavalla uskovia ja hajottavat kristikuntaa.
Eikä demonisoiminen edes pysähdy tähän, vaan ne oikeuttavat jopa MURHIA, esimerkkinä siitä Katolisen ja Luterilaisen kirkon tekemät miljoonien ihmisten murhat sekä nykyisten siionistikristittyjen oikeuttamat Israelin tekemät murhat ja muut sotarikokset.
Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." - Anonyymi
Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni oli maallikoita ja tulivat kuuluisaksi ihan muista asioista kuin Raamatun tuntemuksestaan.
- Anonyymi
Gal.5:20...sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset..ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gal.5:20...sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset..ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa."
Katolinen Äitikirkko, jonka rakentamalle perustukselle kaikki nämä muut nykyisen kristikunnan kirkot ja lahkot (= eriseurat) on rakennettu, on täydellinen esimerkki lihan eli ihmisen synnyttämästä uskosta. Ne eivät ole Hengestä syntyneitä yhteisöjä eli Jumalan seurakuntia, vaan lihasta syntyneitä uskonnollisia puolueita.
Kirkossa kaikki HENGELLINEN on korvattu lihan korvikkeilla.
- hengestä syntynyt seurakunta ==> hierarkkiset kirkko/lahko-organisaatiot
- elämän kirja ==> kirkkojen/lahkojen jäsenkirjat
- kaikkien uskovien pappeus ==> kirkkojen/lahkojen palkkapapit ja -pastorit
- hengellinen jumalanpalvelus ==> kirkkojen/lahkojen muotomenot ja rituaalit
- Anonyymi
Hellareiden kananttaisi mennä peilin eteen, eikä herjata perinteisiä vanhoja kirkkokuntia.
- Anonyymi
Niin kannattaisi ja lopettaa amerikan homojen herjaaminen.
Se jo niin nähty ettei kukaan jaksa siitä enää kiihtyä eikä homot välitä eikä ota nokkiinsa kuten Räsäsen puheista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kannattaisi ja lopettaa amerikan homojen herjaaminen.
Se jo niin nähty ettei kukaan jaksa siitä enää kiihtyä eikä homot välitä eikä ota nokkiinsa kuten Räsäsen puheista.Hellarit hyväksyy lahkonsa perustajat Parhamin ja Olsenin. Ilman heidän toimintaa Suomessa ei olisi yhtään helluntailaista.
- Anonyymi
Samaa voi toivottaa sinullekin.
Olette samaa suuren Babylonin porttosukua molemmat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellarit hyväksyy lahkonsa perustajat Parhamin ja Olsenin. Ilman heidän toimintaa Suomessa ei olisi yhtään helluntailaista.
Olseni sai touhuta Suomessa 15 vuotta mielipuuhissaan ja eikä kukaan puuttunut siihen menoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olseni sai touhuta Suomessa 15 vuotta mielipuuhissaan ja eikä kukaan puuttunut siihen menoon.
Tuo on pientä verrattuna siihen, että Katolinen kirkko on saanut touhuta keski-ajalta lähtien.
Tosin maalliset viranomaiset ovat puuttuneet sen verran sen mielipuuhiin, ettei se saa enää vainota ja murhata ihmisiä.
Samoin Luterilainenkaan kirkko ei saa enää vainota tai murhata ketään.
Sen sijaan Venäjän Ortodoksikirkko on mukana siunailemassa Putlerin suorittamaa kansanmurhaa Ukrainassa kenenkään puuttumatta siihen.
Ja harhaoppejaan nuo kaikki saavat kuitenkin vapaasti levittää, kuten muutkin Katolisen kirkon synnyttämät Baabelin kirkot ja lahkot.
Ja jouluna kansa saa taas seurata Katolisen kirkon esittämää nukketeatteria, kun vanhat ukot siirtelevät Jeesus-nukkea seimestä toiseen ja tätä "pyhää toimitusta" selostetaan tärkeillen kuin jotakin valtiovierailua konsanaan.
Siinä on mukana kaikki Alastoman Keisarin sadun naurettavat elementit, joten saadaan taas nauraa, jos vaan viittii seurata.
Tosin se jännitysmomentti puuttuu, että kompastuuko Paavi, sillä nykyinen Paavi on sen verran nuori ja ketterä, että pysyy varmaan pystyssä ilman tukeakin.
- Anonyymi
Perisynti on ihmiset kadottava synti.
"sillä yhden ihmisen teon seurauksena oli kadotustuomio"- Anonyymi
Niin kuin siis yhden ainoan rikkomus tuotti kaikille ihmisille kadotustuomion.
- Anonyymi
Miksi sinä jätit sen jakeen kesken?
- Anonyymi
Se on usein toistuvaa synnin tekemistä. Sitä ei saa anteeksi.
Et voi mennä joka päivä Jeesuksen eteen ja tunnustaa tehneesi syntiä ja jatkaa sen tekemistä heti pian tämän jälkeen.
Uskova ei saa tehdä syntiä. Et saa elää synnissä. Joudut kadotukseen, jos jatkat synnissä elämistä ja valehtelua.
Kun et tee syntiä, niin sinun ei tarvitse valehdella tekeväsi syntiä ja keksiä mitä syntiä se mahtaisi olla, kun et ole huomannut mitään sellaista tekeväsi.
Vanhurskas voi todeta lakonisesti: en ole tehnyt syntiä pitkään aikaan.- Anonyymi
Eikö seitsemänkymmentä kertaa seitsemän kertaa tehty synti ole toistuva synti?
- Anonyymi
1. Moos. 3:22
Sitten Herra Jumala sanoi: "Ihminen on nyt kuin me: hän tietää sekä hyvän että pahan. Ettei hän nyt vain ota elämän puusta hedelmää ja syö ja niin elä ikuisesti!"
Perisynnin vuoksi kristityksi kastamattoman pakanan elämä päättyy totaalisesti fyysiseen kuolemaan. Ne on niitä lahkolaisten kastamattomia tyhmiä neitsyitä.
Toki sellainenkin tapaus herätetän viimeiselle tuomiolle Jumalan lakien ja ihmisen omien tekojen perusteella. Kukaan ei välty viimeiseltä tuomiolta.
Ilm. 20:12
Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
Ilm. 20:13
Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan. - Anonyymi
Se on toistuvaa syntiä, niin sanottu helmasynti. Sellaista ei saa anteeksi.
- Anonyymi
Olsenin pastori piti kahta hellapoikaa homosuhteessa kanssa. Pikkupojilla ei tainnut enää paikat kestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olsenin pastori piti kahta hellapoikaa homosuhteessa kanssa. Pikkupojilla ei tainnut enää paikat kestää.
Sai 6 kk vankeutta ja karkotettiin Norjaan, mistä karkasi takaisin julistamaan samaa ilosanomaa ja karkotettiin uudestaan. Meni kuulemma vielä Baltian maihin perustamaan lisää seurakuntia.
- Anonyymi
Puoliyö lienee jo.
- Anonyymi
Jos on vilpitön, saa kaiken anteeksi, jos pyytää anteeksi. Eihän uskova halua tehdä syntiä. Tänään juuri kuuntelin Lasse Hämäläistä. Hän sanoi että on eri asia elää synnissä. Silloin ihminen ei haluakaan tehdä parannusta. Sitten on toinen asia langeta. Sellaista ihmistä täytyy vain tukea, että hän siitä vahvistuisi, ja lopulta lakkaisi lankeilemasta.
- Anonyymi
Ilm. 20:12
Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
Ilm. 20:13
Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan. - Anonyymi
Lankeileva uskova on jumalaton ja syntinen. Sellaisia kuskataan helluntaihin. Haisevat pahalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lankeileva uskova on jumalaton ja syntinen. Sellaisia kuskataan helluntaihin. Haisevat pahalle.
Äitis haisi pahalle kun sinua teki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue ja ymmärrä:
Sananl. 24:16 Sillä seitsemästi vanhurskas lankeaa ja nousee jälleen, mutta jumalattomat suistuvat onnettomuuteen.
Ja ennen kaikkea tämä:
21 Silloin Pietari meni hänen tykönsä ja sanoi hänelle: "Herra, kuinka monta kertaa minun on annettava anteeksi veljelleni, joka rikkoo minua vastaan? Ihanko seitsemän kertaa?"
22 Jeesus vastasi hänelle: "Minä sanon sinulle: ei seitsemän kertaa, vaan seitsemänkymmentä kertaa seitsemän.
- Anonyymi
Helluntailaisuus on Amerikasta 100 v. sitten tänne tuotu paha eksytys ja heresia.
- Anonyymi
Eksytys paha jos herjaa Paavalia ja on sotakiimassa.
Siitä sen tunnistaa.- Anonyymi
Oikeastaan sotakiima paljon pahempi.
Paavalin herjaaminen siihen nähden lähes viaton synti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan sotakiima paljon pahempi.
Paavalin herjaaminen siihen nähden lähes viaton synti.Palstan aihe on Parhamin ja Olsenin perustama helluntaisten lahko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan aihe on Parhamin ja Olsenin perustama helluntaisten lahko.
Samaan herjaan se menee Paavali kuin amerikan homot.
Pääasia että herjataan eikä siitä eksytä.
- Anonyymi
Ainoastaan epäusko ja luopuminen voi kadottaa. Langetessaan syntiin, saadaan anteeksi ja tehdään parannus. Täysin synnittömiksi ei päästä kuitenkaan, mutta armo riittää.
- Anonyymi
Sitten ei voi oikein toisia tuomita ja niinhän sanotaan, että kuka sinä olet, joka tuomitset lähimmäisesi.
Ei ole raamatullista tuomita amerikan homoja. - Anonyymi
Ei se ole parannuksessa elämistä, että juodaan päivässä kymmeniä annoksia alkoholia ja ollaan humalassa kaiken aikaa, päivästä toiseen.
Ja tuollaisia te hyysäätte ja kuskaatte kokouksiin haisemaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole parannuksessa elämistä, että juodaan päivässä kymmeniä annoksia alkoholia ja ollaan humalassa kaiken aikaa, päivästä toiseen.
Ja tuollaisia te hyysäätte ja kuskaatte kokouksiin haisemaan!Onneksi Jeesus ei sanonut, että eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Jeesus ei sanonut, että eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat.
Ne joutuvat helvettiin, jotka elävät synnissä. Tätä totuutta vastaan käydään jopa helluntaissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne joutuvat helvettiin, jotka elävät synnissä. Tätä totuutta vastaan käydään jopa helluntaissa.
Se on jännä juttu, miten vähän ketään kiinnostaa tämä Raamatun paikka, jossa Jeesus itse kertoo selvästi, ketkä tulevat pelastumaan ja ketkä eivät.
Mistäköhän se johtuu, osaisiko joku selittää ?
Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jännä juttu, miten vähän ketään kiinnostaa tämä Raamatun paikka, jossa Jeesus itse kertoo selvästi, ketkä tulevat pelastumaan ja ketkä eivät.
Matt.25
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."Etkö sinä itse ymmärrä?
Lue ja mieti hetki näitä sanoja:
!!!
!!!
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä itse ymmärrä?
!!!
!!!
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.Tuonkin on pakko olla valetta tai käännösvirhe. Ei noin ikäviä kohtia Raamatusta pidä lainailla, että pitäisi muka tehdä hyvää joillekin vähimmille veljille tai jopa vihamiehille kuten toisessa kohdassa sanotaan.
Herjata sitä täytyy ihmisiä eikä mitään hyvää tehdä.
Pitää ohiselittää tuo kohta harhaoppisten tavoin tai vain unohtaa että noin kirjoitettu on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä itse ymmärrä?
!!!
!!!
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'."Etkö sinä itse ymmärrä?
Lue ja mieti hetki näitä sanoja:"
Näin nämä Jeesuksen sanat sivuutettiin taas kopiomalla vain uudestaan kirjoitustani ikään kuin se olisi jokin vastaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt.25
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."Eivät teot kuitenkaan ketään voi pelastaa. Kaikki tekevät samoja tekoja, ja jättävät myös tekemättä noita tekoja. Kuka pystyy ja kuka ei? Kas siinä pulma!
Pointti on uskossa ja armossa. Lampaat tekivät tekonsa uskossa Jeesukseen Kristuksena, vuohet omin voimin, omina hyvinä tekoinaan, jotka eivät koskaan riitä kenelläkään.
Molemmat kysyivät, milloin me näimme Sinut... Eli pelkästä uskonvanhurskaudesta on kysymys. Älkää eksykö! Kuinkas luet!
Synnissä eläminen on itsensä pettämistä ja vie kadotukseen. Vapaasuuntaisten Raamatun ymmärtämättömyys kadottaa myös. Pitäisi ymmärtää hakeutua oikean opetuksen kuulemiseen, ei rakentaa kuolleille teoille luullen tekevänsä ne Jumalalle, vaikka ei Jumala meidän tekojamme tarvitse Kaikkivaltiaana. Äly hoi,älä jätä! (Lähimmäisemme tietenkin tarvitsevat tekojamme, mutta eivät ne ketään pelasta ja huonoja näyttävät olevan kaikki teot tyynni.
- Anonyymi
Usein toistuva synti kadottaa, niin sanottu helmasynti. Sellaista ei pidä hyysätä vaan hänet tulee erottaa seurakunnasta.
5:9 Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa;
5:10 en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.
5:11 Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.
5:12 Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
5:13 Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522973Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7996Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52969