Näkyy Äänekosken kaupoilla olevan hienoja jouluikkunoita ja nyt sais äänestää kaikkein kauneinta. Mistä saa tietää, mitkä liikkeet on kilpailussa mukana, kun hölmöähän se on näänestää, jos ei ole kaikkia ikkunoita nähnyt. Ennen ikkunoista oli oikein kuvat lehdessä, vaan ei ole tänä vuonna ja erääässäkin mukana olevassa kaupassa sanottiin, etteivät tiedä yhtään ketä kaikkia on mukana ja miten se äänestys oikein tapahtuu. Oliskohan nyt järjestäjillä jäänyt koko touhu jotenkin vaiheeseen?
Kaupoilla jouluikkunakilpailu
13
203
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalia asuakasyhdistys toimintaa. Häselletään ja mitään ei tehdä kunnolla.
- Anonyymi
Tarkoituksena olisi, että ihmisten käyvät katsomassa paikanpäällä niitä ikkunoita, valokuvat eivät aina tee somistuksille oikeutta.
- Anonyymi
Pitää siis kiertää koko kylä ja kurkkia näyteikkunat, että saa selville, mikä kauppa mukana ja mikä ei. Varsinkin lasten kanssa olisi kiva käydä katselemassa, kun tietäisi mitkä kaupat on juonessa mukana.
- Anonyymi
Hautaustoimiston ikkuna 👍
- Anonyymi
Jos painaa 150kg ja lapset 100kg niin onhan se ihan ymmärrettävää, että 2km lenkki kylän ympäri kuulostaa kidutukselta.
- Anonyymi
Koita autoilun sijaan kävellä niin saat raitista ilmaa ja liikuntaa. Kyllä ne kilpailuun osallistuneet liikkeet on merkattu varsin selkeästi.
- Anonyymi
Voi voittaa herkkukorin niin ei pääse laihtumaan. Kirjastolle vielä pitää kävellä äänestämään.
Tarkoitus tässä on että tulee seuraavana päivänä ostohousut jalassa jos nyt illalla ensin kiertelee.- Anonyymi
Ei sitä herkkukoria tarvitse itse ahnehtia. Sen voi lahjoittaa, vaikka vähävaraisille mersumiehille, jotka karttavat töitä kuin kissa kuumaa puuroa.
- Anonyymi
Niskanen
- Anonyymi
Hienoin jouluikkuna on perinteisesti Flow kiinteistövälityksellä.
- Anonyymi
mustan Jeesukwn eli Jumalan petturin päivä lähestyypi, eli on joulun aatto...
- Anonyymi
Missä lista kaikista mukana olevista yrityksistä? Vain muutama sattunut silmään tuossa kulkiessain.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459