Mun päätös, valitan.
Mä en halua nähä sua enää ikinä.
17
430
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta minäpä haluan nähdä☕♥️
- Anonyymi
Sulla varmaan hyvä syy sitten?
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän hyvin aloitusta. Jos on kohdannut ihmisen, jonka kanssa kaikki menee todella vahvasti eri linjoille. Näkemyserot, luonne-erot jos ovat täysin erilaiset vähän kaikessa, silloin tulee turhia riitoja ja kärjistymisiä asioille. Turhautumisia, pettymyksiä vähän kaikkea kohtaan.
On asioita, joita ei halua edes toisessa ymmärtää (periaatteista hyvä pitää kiinni), jotka ovat vain haitaksi molemmille, kun ajatukset eivät kohtaa. Mielipiteillä, mielikuvilla asioista on merkitystä ja niistä voi syntyä myös turhalta tuntuvia riitoja 🫣 toisen käytös voi ärsyttää silloin paljonkin.
- Anonyymi
Niin varmaan... 😉
- Anonyymi
Oliks toi uhkaus? ;)
-sivusta - Anonyymi
Minä en valita!
- Anonyymi
Vpi harmi. Vielå pis varmasn ollut jotain jota oisit voinut pilkata mun elämässä. Ehkä kissa tai joku isovanhemman kuolintapa tai ehkä kahvikupit. Kaikkea muutahan sä oletkin jo pilkannut.
- Anonyymi
jotenkin tän kertominen kertoo enemmän kuin kertomatta jättäminen, otan osaa että olet asian kanssa ns jumissa
- Anonyymi
Eläimet on kivoja seuralaisii kissat hepat 🐶
- Anonyymi
En oo ikinä ollu yhdelläkä heppatallilla, mis ei olis koiraa. Ja niit on monta. ;)
- Anonyymi
Missähän kyseinen valitusoikeudenpäätös on julkisesti nähtävissä? :D
- Anonyymi
Itselläni aivan sama, kuka tulee vastaan. En pakene mitään, ketään. Menneisyyden ihmiset on siellä menneisyydessä. Mutta jos ne sieltä putkahtaa näkösälle, ei vaikuta mitenkään.
- AnonyymiUUSI
Mutta taitaa olla ikävä kuitenkin. Ja enemmän ehkä hävettää oma käytös. Mä ainakin olen pystynyt asettumaan sen yläpuolelle, mutta sä et näköjään. Mutta se kertoo jälleen enemmän sun tunne-elämän vajavaisuudesta kun mun.
- Anonyymi
Nobody on hyvä vaan.
- AnonyymiUUSI
Onko tuo lupaus?
- AnonyymiUUSI
Puhelimella soittoa?
- AnonyymiUUSI
Vähän vaan harventui väli näkemiseen, joka nyt oli muutenkin liki olematonta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.913942Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973297Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1232597Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2071908Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.201774Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä951638Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m781622- 1101519
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11291- 571182