Rantakylä rennoin ja kivoin asuinalue?

Anonyymi-ap

Onko näin? Olisi aikeita muuttaa.

14

277

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eldorado juopoille.

• Anonyymi

Rantakylä on kuin Monaco. Asuu paljon ulkomaalaisia, jotka ei maksa veroja.

• Anonyymi

Rantakylä, tuo hyvien ulkoilu- ja liikuntamahdollisuuksien, uimahallin, kirkon, kirjaston, koulujen, Onkilammen, monien oivallisten ruokakauppojen, erilaisten asumismuotojen, hyvien paikallisbussiyhteyksien ja ennen kaikkea erilaisten ihmisten tyyssija. Rantakylään muuttavat hyvällä itsetunnolla varustetut tavalliset ihmiset.

• Anonyymi

Luin kerran palstalta otsikon ja jutun ra takylän kalluista ja juoruilusta. Uskoin sen ja pysyn paikasta kaukana. Uskoin koska tässä maakunnassa juoruilu ja kateus on elämäntapaa muuallakin.

• Anonyymi

Uskoit koska haluat vahvistaa van karjala jankutus narratiivia päässäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoit koska haluat vahvistaa van karjala jankutus narratiivia päässäsi.

Onko se narratiivi että tässä maakunnassa juoruillaan ja kadehditaan tapakuurina? Ei, se on tosiasia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se narratiivi että tässä maakunnassa juoruillaan ja kadehditaan tapakuurina? Ei, se on tosiasia

Onko se narratiivi että et ota huomioon niitä runsaita kehuja mitä maakunta saa näilläkin palstoilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se narratiivi että et ota huomioon niitä runsaita kehuja mitä maakunta saa näilläkin palstoilla?

Enimmäkseen maakuntaa moititaan ja syystäkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enimmäkseen maakuntaa moititaan ja syystäkin

Sinun kohdalla vain koska kuuluu narratiiviin.

• Anonyymi

Niinivaara on rules. Ratapihan melu, kaatopailkka haisee, narkkatit, moottoritien melu. Tännä vaan👌👌👌👌👌

• Anonyymi

Ratapihalta ei melua, Joensuussa ei ole kaatopaikkaa vaan jäteasema joka ei haise, narkkareita vähän, moottoritien melua ei ole. Tänne vaan kunhan et ole köyhä tai valittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ratapihalta ei melua, Joensuussa ei ole kaatopaikkaa vaan jäteasema joka ei haise, narkkareita vähän, moottoritien melua ei ole. Tänne vaan kunhan et ole köyhä tai valittaja.

Mikä on köyhyyden raja ja eikö edes säästä saa valittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on köyhyyden raja ja eikö edes säästä saa valittaa?

Korjaan vielä että ei näsäviisastelijoitakaan.

• Anonyymi

Kukaan ei osta sieltä asuntoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6062
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      339
      5387
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2717
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2625
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      87
      1912
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1707
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1553
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe