Saat minut minut hymyilemään.
Lähelläsi olen turvassa kuin kehdossa.
Koskettaa hetken voi taivasta.
Mutta eihän se olekaan totta?
Onkin vain virnuileva valhe teiden risteyksissä.
Ja minä hölmö olen marionettinukke, jolla on pellen puku, suuren suuret saappaat ja pyöreä punainen nenä.
Hiljaisuuden oppitunnit
22
359
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minä rakastan sinua.
Se ei ole kuvitelmaa.
Sisintäsi, jonka tuli voi polttaa ja se voi lämmittää.
En enää osaa elää elämää.
En ilman sinua.
En halua elää hetkeäkään ilman sinua. - AnonyymiUUSI
Et ole marionetti
- AnonyymiUUSI
Mistä tiedät?
- AnonyymiUUSI
Haikeaa.
Paitsi jos tämä tarkoittaa että käyttäydyit kuin marionettinukke pellen vaatteissa
Etkä arvostanut sitä mitä sinulla oli
Etkä kohdellut hellin ottein vaan pellen ottein
Siinä tapauksessa lopputulos oli ilmeinen - AnonyymiUUSI
Minä olen vain kuu, joka heijastaa valoasi.
Sinä olet lämpö sisimmässäni.
Aurinko öisellä taivaallani. - AnonyymiUUSI
Ei sitte multa, 'lullaby'. ;)
- AnonyymiUUSI
En tahdo elää ilman sinua.
En kuutenkaan voi vangita sinua.
En pitää itselläni vasten tahtoasi.
Saat kaiken anteeksi.
Senkin, että joku muu on sinulle tärkeämpi kuin minä olen. - AnonyymiUUSI
Ainoa mikä on tärkeää on kuitenkin totuus.
En voi enää elää tällä tavoin.
En enää päivääkään. - AnonyymiUUSI
kyllä se rakas siitä sitten menee taas päivä ja kohta viikko eteenpäin tasasen tappavaa pskaa ei kovin kauaa jaksa hymyssä suin kyllä toisen ihmisen kosketus ja rakkaus on semmoista mitä ihminen pieni kaipaa vaikka muuta väittää
- AnonyymiUUSI
Onko se pelkkä ihminen. Ei, en usko niin, se on paljon enemmän.
En ehkä ihmistä saa omakseni, kuka voisi toista omistaa. Silti on lupa rakastaa, sitä ei kukaan voi pois ottaa.
- AnonyymiUUSI
https://youtu.be/ZiQbVhLgGwQ?si=I7ucAk5sbTs9OpBs kehdossapa hyvinkin kehkossa.
- AnonyymiUUSI
Kehdossa eikä kehkossa siis xd
- AnonyymiUUSI
Tiedätkös. Ei kuitenkaan näin voi elää vuosikymmeniä. Se ei ole oikein minua kohtaan. Miksi en ole vapaa sinusta, kun et kerran edes välitä minusta? Ihan kuin olisin sidottu sinuun ja kuin minulla ei olisi enää edes omaa tahtoa. Ei sinun suhteesi, mitä on. Se taipuu akna siihen mitä olet.
Jos et huoli minua, miksi pidät kiinni? - AnonyymiUUSI
Ja koko ämpärillinen kaatuu kaikkialle ja näkyy kaikkialle.
- AnonyymiUUSI
Voimani on loppuneet.
- AnonyymiUUSI
En enää vain jaksa. Sinä voitit.
Minä valitsen sen, mitä on sisimmässäni. Sori ettei se sinulle kelvannut ja rakastit jotain ihan muuta. - AnonyymiUUSI
Jospa heräisin uuteen aamuun niin, etten enää ajattelisi myös sitä ihmistä sen hengen takaa vaan näkisin, että se mikä on sisimmässäni on aivan riittävää.
Anteeksi, jos piinasin sinua monta vuotta. En halua kokea syyllisyyttä jostain sellaisesta, mihin en olisi voinut vaikuttaa. Omilla päätöksilläni ei ole tässä ollut osaa eikä arpaa. - AnonyymiUUSI
Olet hitsin typerä mies. Ettet ymmärrä edes vähääkään. Samapa se.
- AnonyymiUUSI
Kappale 1 oli ihana! 💚
- AnonyymiUUSI
Sinähän et ollut mukava aina minua kohtaan itsekään vuosien aikana. Jos siihen ihmiseen rakastuisi, se olisi masokistista. Enkä minkään ollut sinua kohtaan kiltti.
Uskon niin, että oli jonkin korkeamman tahto, että rakastin sinua aina kaikesta huolimatta, lojaalisti vuosia toiseen. Etkä sinä sitä kyennyt edes näkemään. En tuedä sen rakkauden tarkoitusta. Mutra rakkaus oli ja onbaina ollut aitoa, aina. Suurempaa kuin pelkkä ihnisen rakkaus.
Mutta rakkaus päästää vapaaksi, joten toivon sinun olevan vapaa. Kerroit aina vain vähän kuin tyyliin, kiitos menempä sitten tästä ja näin kuinka vähän välitit. Se sattui silloin. Ymmärrätkö? Se sattui paljon, koska rakastin. - AnonyymiUUSI
Ja sori alun rakkauspommitukset. Anteeksi taas kaikesta.
- AnonyymiUUSI
Et saa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.915518Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573661Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611986Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011927- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363