Vigelius listasi SDP:N synnit

Anonyymi-ap

31

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi listannut persujen synnit. Niitä on "muutama".

      • Anonyymi

        "Olisi listannut persujen synnit. Niitä on "muutama"."

        Eipähän tuossa Vigeliuksen listassa ollut edes "jäävuoren huippua" SSDP:n 2019-2023 kauhukabinetin "synneistä". Perussuomalaiset ovat "partiopoikia" eli puhtoisia pulmusia verratuna SSDP:n lupauksissa ja niiden pettämisessä!!!!


    • Vigeliuksen ja muiden perussuomalaisten ongelma on se, että osataan tehdä vain sellaisia keskustelun avauksia jotka liittyvät maahanmuuttoon tai syyllistävät muita.

      Eli täysin trumppilaista meininkiä.

      Olen sitä mieltä jatkakaa vain. Kyllä kansa ymmärtää perussuomalaisten tarjoaman näköalattomuuden. Puolue kun ei ole kenenkään puolella, edes itsensä..

      • Anonyymi

        Puuppaako kimmiä lantaloordi vai kouvaako souverosti? Voi ropeli reppanaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puuppaako kimmiä lantaloordi vai kouvaako souverosti? Voi ropeli reppanaa...

        Aivan. Mutta entä itse asia? Mitä mieltä sinä olet perussuomalaisten keskusteluavauksista?


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Aivan. Mutta entä itse asia? Mitä mieltä sinä olet perussuomalaisten keskusteluavauksista?

        Pitäisi ensin nähdä sellainen kaikkien avausten ollessa sinun kynästä vttuileva luotsi miljoonanikki ap.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi ensin nähdä sellainen kaikkien avausten ollessa sinun kynästä vttuileva luotsi miljoonanikki ap.

        No mutta tämäpäs erikoinen vaatimus. Miten minun, tai kenenkää muun mielipide liittyy perussuomalaisten keskusteluavauksiin, josta kysyin sinulta mielipidettä?


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        No mutta tämäpäs erikoinen vaatimus. Miten minun, tai kenenkää muun mielipide liittyy perussuomalaisten keskusteluavauksiin, josta kysyin sinulta mielipidettä?

        Kuten sanoin pitäisi ensin nähdä YKSI persujen avaus jotta voisin olla siitä jotain mielipidettä eikö meinaa aueta th?


    • Anonyymi

      Persujen mamutustiukennukset on moneen kertaan todettu pääosin näennäisiksi eli persut jatkavat äänestäjien kusetuslinjalla.

      Sitä paitsi maahanmuutto ei ole kaikille se politiikan tärkein asia. Ihmisiä kiinnostaa nyt enemmän oma elanto, joka monien kohdalla on käynyt kovin niukaksi.

      • Anonyymi

        Sinimustia fanittavaksi rotuopin julistajaksi sinun yhden miehen sotasi persujen mamupolitiikan kiristyksiä vastaan on aina yhtä naurettavaa. Tai siis skitsoa.


      • Anonyymi

        Muistahan sinimustien somesaastevastaava äänestää demareita mamujen tavalla joille ne arabiankielisiä vaalimainoksia jakaa seuraavissakin vaaleissa. Jotta sinä kaappiaatu saat Nasiman ja muut mamut maan hallitukseen kun sitä päivittäin valla olet.


      • Anonyymi

        "Sitä paitsi maahanmuutto ei ole kaikille se politiikan tärkein asia. Ihmisiä kiinnostaa nyt enemmän oma elanto, joka monien kohdalla on käynyt kovin niukaksi."

        Aikas moni fiksu suomalainen, ei siis Demari, osaa tuosta laskea 1+1 eli liki 300 000 "ylimääräisen" tuominen 2019-2023 hallituksen toimesta PA Suomeen, jonka talous on ollut SYÖKSYKIRRTEESSÄ 2019 alkaen, EI OLLUT KOVIN FIKSU TEKO, EI EDES DEMARILTA!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistahan sinimustien somesaastevastaava äänestää demareita mamujen tavalla joille ne arabiankielisiä vaalimainoksia jakaa seuraavissakin vaaleissa. Jotta sinä kaappiaatu saat Nasiman ja muut mamut maan hallitukseen kun sitä päivittäin valla olet.

        Soinistit ja antipersut ovat todellakin niin yksinkertaisia ettei äo riitä sen hahmottamiseen että oikeistohallitukselle vaihtoehtona on mamuja halaileva demarivassarihallitus. Antipersujen ja Soinistien ollessa umpirasisteja kaikki.


    • Anonyymi

      Ensimmäinen valtamedian artikkeli missä tuotiin julki persujen oleskelulupien ehtojen kiristämisen läpi saaminen eduskunnassa.

      • Anonyymi

        Persuilla oleskeluvat? Miten niitä on kiristetty?


    • Anonyymi

      Koska ps lakkaa etsimästä sitä malkaa toisten silmistä ja alkaa tehdä jotakin hyödyllistä tämän maan eteen?

      • Anonyymi

        Millä sinä th haet apua itsellesi tuohon sinun persupakkomielteeseen?


      • Anonyymi

        Eikö maahanmuuttopolitiikan tiukennus muka ole hyödyllistä maallemme?


      • Anonyymi

        Valitettavasti Perussuomalaiset työskentelevät VAIN SUOMEN ETEEN!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti Perussuomalaiset työskentelevät VAIN SUOMEN ETEEN!!!!

        Joko saa nauraa tuolle aivopierullesi?

        #petospersuilu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko saa nauraa tuolle aivopierullesi?

        #petospersuilu

        persuttajat ovat jo itsessään tahatonta huumoria


    • Anonyymi

      Anonyymi
      2025-12-02 20:25:26
      Se on sinun mielipiteesi ***** ******** ja se sinulle sallittakoon. Kiitos kuitenkin avauksestasi missä toit esille valtavan määrän persujen eduskunnassa läpi saamiaan hankkeita. Joita sinun Soinisi ei saanut eduskunnassa läpi ensimmäistäkään.

    • Anonyymi

      Kun edes näkee tuon Vigeliuksen naaman äänestän ehdottomasti SDP:tä!!

      Persut ovat huolissaan maahanmuuttajista mutta heitä ei huoleta ne suomalaiset jotka ovat ahdinkoon pakottaneet huonolla hallitus työllä!

      Aina on syy jossakin muussa. Millon entinen hallitus tai maahanmuutto.

      Hallitus tuotti massatyöttömyyden. Konkurssien ennätyksen ja köyhyyden sadoille tuhansille suomalaisille mm 150 tuhatta lasta köyhyyteen.

      Olisi parempi jos peli puhalletaan poikki. Suomi ei kestä näin huonoa hallitusta!

      • Anonyymi

        "Hallitus tuotti massatyöttömyyden. Konkurssien ennätyksen ja köyhyyden sadoille tuhansille suomalaisille mm 150 tuhatta lasta köyhyyteen."

        Kaikkien tilastojen mukaan tuo tosiaan pitää paikkansa ja se alkoi 2019!!!!!! Jos olet eri mieltä, ei kun linkki tänne!!


      • Anonyymi

        TAAS NIIN TYYPILLINEN äärivihervassudemuTrollin "mielipide" kun kuuppaa alkaa vetää jumiin, eikä löydä mitään FAKTAAN PERUSTUVAA vastinetta, NIIN HÄN ALKAA KIRJOITTAMAAN ULKONÄÖSTÄ!!!! VAIKKA ITSELLE ON TUOLLAINEN NAAMA!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hallitus tuotti massatyöttömyyden. Konkurssien ennätyksen ja köyhyyden sadoille tuhansille suomalaisille mm 150 tuhatta lasta köyhyyteen."

        Kaikkien tilastojen mukaan tuo tosiaan pitää paikkansa ja se alkoi 2019!!!!!! Jos olet eri mieltä, ei kun linkki tänne!!

        Persuvalhe!


    • Anonyymi

      Lisää verorahaa Fatimalleeee

      HETI, HETI, HETI !

      Jätkäsaaressa muukalaiset asuvat ilmaiseksi
      Kantasuomalainen on ottanut miljoonan asuntovelan.

      Tämäkö on demaripuolueen mielestä täysin OK ?

      Mikään maa ei pysty tarjoamaan kenellekkään maahanmuuttajalle tällaista luxusta
      Se on päivänselvää.

    • Anonyymi

      Wigelius BUAH HAH HAH HAH !

    • Anonyymi

      Eikö Hallajussin kuulu ohjeistaa koettakaa pimentää nuo poliittiset broilerit muuten meitä ei kohta enää ole?

    • Anonyymi

      Muistakaa Vigeliuksesta se, että hän oli se joka majoittui työmatkallaan hotelliin kotikaupungissaan veronmaksajien laskuun. Asia puitiin tällä palstalla aikanaan laajasti ja yleisesti todettiin yli puoluerajojen, että harkintakyky petti.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe