En ole koskaan pitänyt ketään yhtä haluttavana kuin sinua. Haluaisin sinuun kiinni, saanko pian tulla.
Tunnetkohan sinä samoin
33
1452
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tänne tunnisteita pitäisi laittaa
- Anonyymi
Saat tulla, mutta pysytkö siinä, kun tulee pieru?
- Anonyymi
Varren kera? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varren kera? :D
HYIIIIIII
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varren kera? :D
Se on "saattaja", siis saattaja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on "saattaja", siis saattaja...
Eikä mikä tahansa, vaan premium.
- Anonyymi
Tunnen samoin
- Anonyymi
Saat kyllä kulta milloin haluat. Olen korvamerkin jo polttanut ja laidun on meidän. Heinä on tältä vuodelta syöty, mutta rehua on koko talvi märehtiä. Rehua ja kauraa melassin kera pitää meidät koko talven iskukunnossa ja keväällä kun portti aukeaa hypimme ilosta tisuja potkimatta maitotonkkia täyttämään. Se ternimaito on hyvää uunissa paistettuna ja vahvistaa pieniä.... niin! maa j...ta
- Anonyymi
Aloitus on kuin minun näppäimistöstä. Hän voisi tulla jo vaikka tänään... ❤️
- Anonyymi
Tunnen aivan samoin. Tule.🔥🔥
- Anonyymi
Sytyn. 🍌
- Anonyymi
Samoin 3.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin 3.
Millon tulet ja otat
- Anonyymi
Eilen olitkin lähellä, mutta tilanteesta johtuen piti olla kiltisti.
- Anonyymi
Kuka olet? Hän oli eilen (ja tänään) melko lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka olet? Hän oli eilen (ja tänään) melko lähellä.
Ja huomenna..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja huomenna..?
Huomenna menen käymään poikani luona, iltapäivällä. Pääsen ratikalla ajamaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja huomenna..?
Varmasti myös huomenna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti myös huomenna.
Monelta?
- Anonyymi
Me työskenneltiin aika lähekkäin.. Ei haitannut yhtään. Olisi voinut sukeltaa kainaloon. Muuta sukellettavaa ei siinä tilassa enää sen jälkeen ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me työskenneltiin aika lähekkäin.. Ei haitannut yhtään. Olisi voinut sukeltaa kainaloon. Muuta sukellettavaa ei siinä tilassa enää sen jälkeen ollut.
Olisit tullut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monelta?
Montakin kertaa nähtiin.
- Anonyymi00023
en ole pelkästään kuvitellut vaan olen myös nähnyt unessa sen. kun tulet taakseni. jne.
- Anonyymi00024
Onpas samaistuttava aloitus...
- Anonyymi00025
Tunnen täysin samoin ihana M nainen, tule huomenna jos ollaan samassa paikassa ottamaan kiinni.
- Anonyymi00026
Annan sinulle ihanuus myös luvan halata ja suudella
- Anonyymi00027
Tarttis osata oikean oven taakse eipä tuo seksisuhde tähän väliin olis yhtään huonompi vaihtoehto mitään muuta mun on itsestäni turha luvata kun ei tunnu naiset itse pystyvän ehdottomaan rehellisyyteen mitä itse kuitenkin multa vaativat
- Anonyymi00028
pamppua
- Anonyymi00030
Tunnen. Et taida tietääkään kuinka paljon sinua ajattelen. Tai sitten tiedät.
- Anonyymi00031
Olet täydellisen kaunis ihana ja kuuma nainen.
Tänäänkin kuten aina niin ihanana ja kauniina täydellisillä Muodoilla jotka tummat farkut sekä paita näytivät. Tahtoisin niin halata ja suudella sinua ihanuus. - Anonyymi00032
Tuntuu jatkuvasti siellä
- Anonyymi00033
Tunne sinusta minussa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437