En ole koskaan pitänyt ketään yhtä haluttavana kuin sinua. Haluaisin sinuun kiinni, saanko pian tulla.
Tunnetkohan sinä samoin
33
1407
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tänne tunnisteita pitäisi laittaa
- Anonyymi
Saat tulla, mutta pysytkö siinä, kun tulee pieru?
- Anonyymi
Varren kera? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HYIIIIIII
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on "saattaja", siis saattaja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on "saattaja", siis saattaja...
Eikä mikä tahansa, vaan premium.
- Anonyymi
Tunnen samoin
- Anonyymi
Saat kyllä kulta milloin haluat. Olen korvamerkin jo polttanut ja laidun on meidän. Heinä on tältä vuodelta syöty, mutta rehua on koko talvi märehtiä. Rehua ja kauraa melassin kera pitää meidät koko talven iskukunnossa ja keväällä kun portti aukeaa hypimme ilosta tisuja potkimatta maitotonkkia täyttämään. Se ternimaito on hyvää uunissa paistettuna ja vahvistaa pieniä.... niin! maa j...ta
- Anonyymi
Aloitus on kuin minun näppäimistöstä. Hän voisi tulla jo vaikka tänään... ❤️
- Anonyymi
Tunnen aivan samoin. Tule.🔥🔥
- Anonyymi
Sytyn. 🍌
- Anonyymi
Samoin 3.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin 3.
Millon tulet ja otat
- Anonyymi
Eilen olitkin lähellä, mutta tilanteesta johtuen piti olla kiltisti.
- Anonyymi
Kuka olet? Hän oli eilen (ja tänään) melko lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka olet? Hän oli eilen (ja tänään) melko lähellä.
Ja huomenna..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja huomenna..?
Huomenna menen käymään poikani luona, iltapäivällä. Pääsen ratikalla ajamaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja huomenna..?
Varmasti myös huomenna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti myös huomenna.
Monelta?
- Anonyymi
Me työskenneltiin aika lähekkäin.. Ei haitannut yhtään. Olisi voinut sukeltaa kainaloon. Muuta sukellettavaa ei siinä tilassa enää sen jälkeen ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me työskenneltiin aika lähekkäin.. Ei haitannut yhtään. Olisi voinut sukeltaa kainaloon. Muuta sukellettavaa ei siinä tilassa enää sen jälkeen ollut.
Olisit tullut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monelta?
Montakin kertaa nähtiin.
- Anonyymi00023
en ole pelkästään kuvitellut vaan olen myös nähnyt unessa sen. kun tulet taakseni. jne.
- Anonyymi00024
Onpas samaistuttava aloitus...
- Anonyymi00025
Tunnen täysin samoin ihana M nainen, tule huomenna jos ollaan samassa paikassa ottamaan kiinni.
- Anonyymi00026
Annan sinulle ihanuus myös luvan halata ja suudella
- Anonyymi00027
Tarttis osata oikean oven taakse eipä tuo seksisuhde tähän väliin olis yhtään huonompi vaihtoehto mitään muuta mun on itsestäni turha luvata kun ei tunnu naiset itse pystyvän ehdottomaan rehellisyyteen mitä itse kuitenkin multa vaativat
- Anonyymi00028
pamppua
- Anonyymi00030
Tunnen. Et taida tietääkään kuinka paljon sinua ajattelen. Tai sitten tiedät.
- Anonyymi00031
Olet täydellisen kaunis ihana ja kuuma nainen.
Tänäänkin kuten aina niin ihanana ja kauniina täydellisillä Muodoilla jotka tummat farkut sekä paita näytivät. Tahtoisin niin halata ja suudella sinua ihanuus. - Anonyymi00032
Tuntuu jatkuvasti siellä
- Anonyymi00033
Tunne sinusta minussa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012478Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä911230Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1785141Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353770Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963584Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss543237Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092934Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132598Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie562200Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192005