En ole koskaan pitänyt ketään yhtä haluttavana kuin sinua. Haluaisin sinuun kiinni, saanko pian tulla.
Tunnetkohan sinä samoin
27
1091
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tänne tunnisteita pitäisi laittaa
- Anonyymi
Saat tulla, mutta pysytkö siinä, kun tulee pieru?
- Anonyymi
Varren kera? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HYIIIIIII
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on "saattaja", siis saattaja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on "saattaja", siis saattaja...
Eikä mikä tahansa, vaan premium.
- Anonyymi
Tunnen samoin
- Anonyymi
Saat kyllä kulta milloin haluat. Olen korvamerkin jo polttanut ja laidun on meidän. Heinä on tältä vuodelta syöty, mutta rehua on koko talvi märehtiä. Rehua ja kauraa melassin kera pitää meidät koko talven iskukunnossa ja keväällä kun portti aukeaa hypimme ilosta tisuja potkimatta maitotonkkia täyttämään. Se ternimaito on hyvää uunissa paistettuna ja vahvistaa pieniä.... niin! maa j...ta
- Anonyymi
Aloitus on kuin minun näppäimistöstä. Hän voisi tulla jo vaikka tänään... ❤️
- Anonyymi
Tunnen aivan samoin. Tule.🔥🔥
- Anonyymi
Sytyn. 🍌
- Anonyymi
Samoin 3.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin 3.
Millon tulet ja otat
- Anonyymi
Eilen olitkin lähellä, mutta tilanteesta johtuen piti olla kiltisti.
- Anonyymi
Kuka olet? Hän oli eilen (ja tänään) melko lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka olet? Hän oli eilen (ja tänään) melko lähellä.
Ja huomenna..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja huomenna..?
Huomenna menen käymään poikani luona, iltapäivällä. Pääsen ratikalla ajamaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja huomenna..?
Varmasti myös huomenna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti myös huomenna.
Monelta?
- Anonyymi
Me työskenneltiin aika lähekkäin.. Ei haitannut yhtään. Olisi voinut sukeltaa kainaloon. Muuta sukellettavaa ei siinä tilassa enää sen jälkeen ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me työskenneltiin aika lähekkäin.. Ei haitannut yhtään. Olisi voinut sukeltaa kainaloon. Muuta sukellettavaa ei siinä tilassa enää sen jälkeen ollut.
Olisit tullut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monelta?
Montakin kertaa nähtiin.
- Anonyymi00023
en ole pelkästään kuvitellut vaan olen myös nähnyt unessa sen. kun tulet taakseni. jne.
- Anonyymi00024
Onpas samaistuttava aloitus...
- Anonyymi00025
Tunnen täysin samoin ihana M nainen, tule huomenna jos ollaan samassa paikassa ottamaan kiinni.
- Anonyymi00026
Annan sinulle ihanuus myös luvan halata ja suudella
- Anonyymi00027
Tarttis osata oikean oven taakse eipä tuo seksisuhde tähän väliin olis yhtään huonompi vaihtoehto mitään muuta mun on itsestäni turha luvata kun ei tunnu naiset itse pystyvän ehdottomaan rehellisyyteen mitä itse kuitenkin multa vaativat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1733226Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K472032Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652009Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a262000- 1981900
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,861315Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2651284Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja981281Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1911236- 251217