Kaikki tää vain ajanvietettä ja pskanpuhumista 😁. Ei mitään sen kummempaa.
Musta on tullut kuin sä
30
271
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minulla on muutakin tekemistä.
- AnonyymiUUSI
Seura tekee kaltaisekseen.
- AnonyymiUUSI
Niin mä olen huomannut. Ihan sama kelle täällä veistelet.
- AnonyymiUUSI
Aika vahva argumentti sinulla tälle palstasedälle kuoma. Parempaa jatkoa tjsp.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika vahva argumentti sinulla tälle palstasedälle kuoma. Parempaa jatkoa tjsp.
Aika myöhään ne on antanut sun käyttää puhelinta. Olet tainnut osata käyttäytyä siellä osastolla viime aikoina. Vielä kun kerrot lääkäri sedälle tai tädille että sinulla on tällaisia palstasetä tuntemuksia niin saat apua aivan varmasti. Rohkeasti vaan.
- AnonyymiUUSI
Viertotie niin sehän on kuin kiertotie eli ohitustie.
- AnonyymiUUSI
M2 kodit on spurkuille🤭
- AnonyymiUUSI
Ja useinko olet jo tämän todennut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
M2 kodit on spurkuille🤭
M2 asunnoissa oli kyllä aika kalliit vuokrat mitä alkuvuodesta tarjontaa katsastin .
- AnonyymiUUSI
Joo, liiku missä liikut.
- AnonyymiUUSI
Nasse on vajonnut alemmas kuin luulin nostin sen jalustalle kun luulin miehen puheet on ihan höpöhöpöä
- AnonyymiUUSI
Ketä sä tunnistelet muka?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketä sä tunnistelet muka?
No entä ketä sä, edelleen? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Sama. Ei enää tunteita jäljellä.
- AnonyymiUUSI
Juu ei yhen yhtä murusta ole jäljellä. Pelkkää vihaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Määränpääni on vain tuhota sinua. Kaikki
Sinä tuhosit minun elämäni - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menepä hoitoo sitten jos pälli ei kestä anonyymejä tekstejä vihaamatta. Tuommoinen mihinkään ihmissuhteisiin ole kykenevä edes.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tuhosit minun elämäniÖnnönnöö en ole missään kosketuspinnassa elämääsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tuhosit minun elämäniTaidat olla mun vainooja.
T. nainen
- AnonyymiUUSI
Eikö ole kiva olla vaan tuollainen kevytkenkäinen 😂
- AnonyymiUUSI
Pitäskö olla🤷♀️oot tollanen kevyt kenkänen mies. Ei sussa ole mitään ihmeellistä. Paitti oot ärsyttävä. Jos oisin mies et hengittäis enää
- AnonyymiUUSI
Älkää kokeilko toisinpäin missään muodossa tulee pitkä poru jostakin ulkopuolelta
- AnonyymiUUSI
Kaikki tämän paikan syyttelyt kuvastavat vain ihmisten omaa sielunmaisemaa. Narsismiin taipuvaiset ihmiset syyttelevät monesti muita siitä mitä itse tekevät.
- AnonyymiUUSI
No viddu heureka. Ullis
- AnonyymiUUSI
Kuvitteleeko ap.oikeasti, että joku tuttavuus olisi täällä jatkuvasti pa***kaa puhumassa ja trollailemassa päivät pitkät.
- AnonyymiUUSI
No kerro sä vaikka että mitä sä tästä ap:sta oletat? Toivottavasti on just nii tärkeilevää ku haluan näsäviisauden esittää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kerro sä vaikka että mitä sä tästä ap:sta oletat? Toivottavasti on just nii tärkeilevää ku haluan näsäviisauden esittää
Ps i could be very Interesting, but next reincarnation then👌
- AnonyymiUUSI
No ei kai sitä joka tyypille individuaalisia mietelmiä sentää
- AnonyymiUUSI
Ja jos asiaa ajattelee se kaunein kohta on kuitenkin tyhjä viestikenttä, taikka paperi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703841Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j893222Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1052509Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.161690Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m741495- 991363
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä541330Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1241138- 551093
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561060