Olisiko jotain sanottavaa taas?
Oon riippuvainen sun ilkeilyistä
14
215
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei niin mitään.
Todella pettynyt sinuun.- AnonyymiUUSI
Buahahaaaaaa
- AnonyymiUUSI
Onko milloin sopivaa aikaa?
- AnonyymiUUSI
Rakasta itseäsi.
- AnonyymiUUSI
Aikaa ei enää ole https://youtu.be/jHg0ZpjN04Y?si=1xET9Tvy-Uk7W2pT
- AnonyymiUUSI
Olisiko se peilaamista. Jos ihmiset kutittelevat toisiaan, hehän voivat peilata toisiaan niin huomaamatta, omaksuen toisen energian kommunikoida ja jatkaa samalla linjalla, vähän kuin jatkaen samaa liikettä saumattomasti..
- AnonyymiUUSI
Voi vttu näitä juttuja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi vttu näitä juttuja.
No tollaset sanat voi kimmota peilistä takaisin, vain pari pärskettä voi peiliin kiinnittyä.
- AnonyymiUUSI
Voi harmi kun et ole mun elämässäni tärkeä henkilö edes että sulle ilkeilisin.
- AnonyymiUUSI
Kyllä mä olen sulle piikki lihassasi niin kauan kuin kuin kuolet tiedä se ja vielä sen jälkeen kun olet helvetissä
- AnonyymiUUSI
Sorppa, en oo sinne menos. Ihan muita suunnitelmia atm.
- AnonyymiUUSI
Sä tarviit halin. 🤗
- AnonyymiUUSI
Joskus sitten taas näinpäin.
- AnonyymiUUSI
Kenellä kelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703841Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j893222Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1052509Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.161690Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m741495- 991363
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä541330Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1241138- 551093
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561060