Yksin vaellus puuttomassa kadotti alueella

Mä ainakin tykkään siitä ihan kympillä, sielä päin oon nähnyt naispuolisia yksin vaeltajia eniten, mutta näkee tai kohtaa kenet tahansa niin on hieno kun yks puheen aihe sallittu Kehuminen =siis luonnon kauneuden, ja muuta sellaista joka liityyy retkeilyyn, muita aiheita jotka on alueella seitsemästä neljään, ei oo kukaan mulle puhunut enkä minä kellee,
Yks tärkeä pointti, jos haaveilet retkeilystä niin lähde, yksin tai kaksin,
Älä retkeily lehtien opppien mukaan tee siis välineiden, ne on kaupallisia,
Tärkeimmät on teltta, jos yksin kuljet niin verkkokauppa.comista saat alle kaks kiloisen kolmen vuoden ajan teltan 200-300e, makuualusta jossa r arvo vähintään 3 / hinta noin 70-100e
Rinkka, sellainen joka sopii sinun selän pituuteen, deuter merkkinen 65litrasen plus 15 litraa saat alle 200e varustenetistä,
Primus retkikeitin, noin 50e, kevyt ja siinä on kaikki oleellinen, Trangiaa ei kannata ostaa,
Makuupussiin kannattaa satsaa, esim Itävallan armeijan kolmen vuoden ajan käyttämätön pussi varustenetistä 200e
Kengät vaikka kumisaappaat, itse kävelin kumisaappailla ekat neljä vuotta, kiipesin niillä myös pältsa tunturin huipulle,
Satelliitti paikannin Garmin, 250e näet aina missä oot,
Vaellus housut ostin tokmannilta 10e merinovilla kerrastp prismasra 90e
Viikon retkiruokaan saat Menee paljon kun otat oppia arktiset vedet tms TV ohjelma en muista ton nimen tai peltsin Lappi,
Kun kävelin lyngenin niemimaalta oterenin kautta barrakselle ja sieltä Kilpisjärvelle söin seuraavaa maapähkinöitä rusinoita, Xtra drum Italian pata 1pss 1e 20senttii prismasta, pullapitko pikakahvia, mehukatti sekamehua puolitoista litraa urheilu juomaksi,
Ja tässä ne olikin, rahaa meni 20e
Vain matkat maksaa maltaita, esim stadista juna Rovaniemelle ja siitä linja autolla kilpisjärvelle maksaa ees taas helposti vähintään 300e
Mä ajoin Lapin mökiltä autolla kilpisjärvelle ja jatkoin bussilla lyngenin niemimaalle,
Kun vaellus loppuu niin sillon voi hemmotella esim saunaa ja uintia Kilpisjärvellä yms Barras pitsaa, siideriä juomaksi, karkkia yöksi ym
Aloitin 5v sitten ja tekemällä eli menemällä oppii lähtee vaan vaikka pelottaa miten mun käy.
Yksin lähdin, olisin lähtenyt kaksin mutta ei ollu rohkeita näkösällä, oli vaan haaveilijoita

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
        Maailman menoa
        52
        4367
      2. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
        Maailman menoa
        111
        4189
      3. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
        Maailman menoa
        42
        4100
      4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
        Maailman menoa
        67
        3953
      5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
        Ikävä
        85
        3374
      6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
        Maailman menoa
        67
        3269
      7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
        Maailman menoa
        152
        3241
      8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
        Ikävä
        17
        1592
      9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
        Ikävä
        45
        1531
      10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
        Ikävä
        129
        1140
      Aihe