Pohjois-karjalan väestö saa ajatella mitä haluaa, mutta olen muualta maasta tullut tänne ja asun omassa kotimaassani tässä maakunnassa toistaiseksi. Olen lähes kaikesta eri mieltä kuin paikalliset ja sanon sen tarvittaessa ääneenkin.
En alistu tämän maakunnan juttuihin vaan elän omaa elämää puuttumatta muiden asioihin ja kritisoin ja arvostelen paikallisten kateutta, kieroutta, juoruilua ja epäluotettavuutta.
Omaan täysin erilaisen mielenlaadun ja en kadehti ketään, en levittele muiden asiota ja kannatan oikeudenmukaisuutta.
Olen milloin tahansa valmis vastustamaan vaikka isonkin karjalaislauman edessä paikallisia vastenmielisiä ja ihmisvastaisia tapoja.
Puolustan niitä alueen ihmisiä jotka on kateellisten selkäänpuukottajien vahingoittamia ja jotka eivät itse sellaista lähimäisilleen tee.
En mene lauman mukana tai muuta mielipiteitäni opportunistisesti hyötyä tavoitellakseni. En kaipaa ihmisten kunniaa. Puolustan oikeaa silloinkin kun sen tekeminen aiheuttaa itselle ongelmia ja kehoitan siihen muitakin.
On turhaa puhua oikeista asiosta ellei itse toimi miten opettaa. Jumalan pelkoa soisi olevan täällä huomattavasti enemmän. Hän näkee sata prosenttia kaikesta ja kaikki teot ja jopa ajatukset kirjataan ylös viimeistä tuomiota varten. Vääristä sanoistakin tuomitaan. Tuomio ei kuitenkaan koske niitä jotka ottavat vastaan Jeesuksen armon ja tekevät parannuksen. Tehkää siis parannusta nyt koska elämme lopunaikoja ja aika vähenee koko ajan.
Jos omat voimat ei riitä esimerkiksi kateuden synnin taltuttamiseen, kuten tuskin riittääkään, niin anokaa Herralta voimia siihen.
Tehkää parannusta. Lopunajat käsillä!
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Korp, korp, sotebror, varför går du utan skor? Amen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.813888Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j953271Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1172554Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.201734Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1421628Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m761560Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä901483- 1031421
- 551113
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä591111