Tunnistan omaavani tässä asiassa perinteisiä arvoja. En tuntisi miestä kovinkaan miehen roolia omaavaksi, jos hän ei pysty olla se, joka itsevarmana tekee aloitteen. On se sitten ensimmäinen aloite, tai aloite sopuun.
Hei mies, on miehen tehtävä ottaa yhteyttä
55
624
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jos joskus rakastut oikeasti, et jää odottelemaan vaan teet itse aloitteen. Voin taata sen.
- AnonyymiUUSI
Voin taata ettei kannata tehdä mitään, jos ei ole varma vastapuolen tunteista, vaikka olisi kuinka rakastunut!
Eri - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voin taata ettei kannata tehdä mitään, jos ei ole varma vastapuolen tunteista, vaikka olisi kuinka rakastunut!
EriTietenkin kannataa. Sillähän se selvitetään, mitä toinen ajattelee.
- AnonyymiUUSI
"Sopu-telttaan käy pillipiiparien tie". Kuulemma. ;)
-IT-gozilla - AnonyymiUUSI
Kun tähänkään saakka millään palstalla kenelläkään ei ole kiinnostanut mielipiteesi, niin miksi jankkaat sitä joka paikkaan jatkuvasti?
- AnonyymiUUSI
Kiinnostaako ketään tämä euron populismi mitä tuotat varsin laajalla skaalalla, palstasedän aloituksissa spinnaava pläski?
- AnonyymiUUSI
Varmaan kyseinen mies vaistoaa sinusta moisia tyhmyyksiä, ja pysyy siksi kaukana.
- AnonyymiUUSI
No tunneppa miten tunnet. En tuntisi itseäni kovin järkeväksi jos lähtisin varattua naista lähestymään. Mieli tekisi mutta annan olla.
- AnonyymiUUSI
Ootko varma et varattu?
Sivu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko varma et varattu?
SivuNo niin,en. Lapsestaan jutteli.
- AnonyymiUUSI
Mä odotin yhden miehen aloitetta vaikka oon varattu Tein selväksi että oon huonossa suhteessa mutta hänellä ei ehkä sittenkään ollut niin syviä tunteita että ois edistäny juttua.😔Nyt on pohjaton ikävä kun hän muutti pois❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä odotin yhden miehen aloitetta vaikka oon varattu Tein selväksi että oon huonossa suhteessa mutta hänellä ei ehkä sittenkään ollut niin syviä tunteita että ois edistäny juttua.😔Nyt on pohjaton ikävä kun hän muutti pois❤️
Varatun tehtävä on tehdä aloite, jos toinen on sinkku! Et voi varattuna olettaa, että sulle tehdään aloitteita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No olet suhteessa joka tapauksessa.
Ihan sama onko suhde huono vai hyvä.
Jessus sentään😂.
- AnonyymiUUSI
Kerroit kerran olevasi feministi niin kyllä sinäkin voisit ja oikeastaan se on sinun vuoro ja ehkä osaisit paremmin kuin minä...
- AnonyymiUUSI
Johonkin se raja sopualoitteissakin vedetään. Esim toista ei enää tule vaan sitten se oli siinä. Mutta kyllä se näin se homma menee, että sitten jos tarpeeksi kiinnostaa ,kyllä se nainenkin alkaa keksiä keinoja ottaa yhteyttä, eri reittejä pitkin jopa, eli tästä on kyllä aiempaa kokemusta myös. Toisin sanoen elkääpä miehet tarttuko tällaisiin kalastelu aloituksiin, tarkoitus on vain nolata teitä enemmän. 🙂
- AnonyymiUUSI
No, perinteiset naiset ja miehet saavat sitä mitä annetaan, ei sitä mitä he haluavat. Jos ihminen haluaa mitä tahansa, hän tekee jotain sen eteen, eikä lueskele ullakolla pölyttyneitä käsikirjoituksia.
- AnonyymiUUSI
Ei, kannata ottaa yhteyttä , jos ei ole varma kaipaako kyseinen henkilö sitä. Ihmiseltä joka ottaisi yhteyttä. Eihän sitä umpimähkään voi ottaa, jos ei oikeasti tiedä haluaako sen toinen sitä.
- AnonyymiUUSI
Mitenköhän sitä mahdollisesti saisi selville haluaako se toinen sitä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän sen tiedä jotenkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen vaan tietää ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Monella tapaa voi kiinnostuksesta vihjata.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen vaan tietää ❤️
Ei voi tietää. T: pakit saanut nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei tajunnut, että kysymys oli sarkastinen...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Flirtti ei ole tae kiinnostuksesta, harmi kyllä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Flirtti ei ole tae kiinnostuksesta, harmi kyllä.
Eikä flirtin puute kerro mitään kiinnostuksen puutteesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai voi luulla tietävänsä.
Pakit saanut mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Gay mies taidat olla,esiinnyt taas naisena,tyhmä olet,kaikki sut tietää! Lopeta tämä paskanjauhanta täällä! Gay seksi sulla mielessä koko ajan,mene gay baariin ja pidä se turpas pienemmällä volyymillä!
- AnonyymiUUSI
Ketä se palstapirkko tälläkin palstalla "suojelee"? ;)
-Vety/oksidiaulkosesti- AnonyymiUUSI
Koska sinulla on aloittajaäijän teksteissä roikkuva ollut viimeksi mitään muuta elämää kuin tämä palsta- eikö tule kutsuja illanviettoihin? Ulla Tee utelee
- AnonyymiUUSI
Ap:lle tiedoksi että ajattelemasi henkilö varmaan ottaakin yhteyttä niihin ihmisiin joista on kiinnostunut, mikä ei nyt tässä tapauksessa tarkoita sinua
- AnonyymiUUSI
Sinä taidat tämä aapeen, eli palstasedän tapaan peukutella itse eri välilehdiltä omia kommenttejasi jotta palsta näyttäisi sinun bipolaarisen populismista kuvajaiselta. Ps en ole yksäri sitten yhtään vahingoniloinen kun gubbe on kaapannut sen hönön yksisarvisemojisi tai sitten olet just niiin syvissä vesissä ja kirjoitat itse myös sitä skeidaa
- AnonyymiUUSI
Kuulostat enemmän koiran kouluttajalta jonka koira on karannut ja nyt sitä torutaan ja se pitää saada takaisin kontrolliin tai sitten saa luvan pysyä karkuteillä. Määräät säännöt ja miten pitää toimia. Et kohtele häntä tasavertaisena tai kunnioita hänen tahtoaan.
Miten houkuttelevana kumppaniehdokkaana näet itsesi? Pitäisitkö itse yhteyttä itseesi hänen asemassaan?- AnonyymiUUSI
Nyt oli kyllä palstasetä eli aloittaja oikein messevää hapatusta yksinkertaisille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli kyllä palstasetä eli aloittaja oikein messevää hapatusta yksinkertaisille
Ja aina sentään yks urpo tätä äänestää, yleensä gubbe ihailee itse upeita ja loogisia kommenttejaan
- AnonyymiUUSI
#Ottaa yhteyttä, ja odottaa vastausta.
- AnonyymiUUSI
On perinteisiä arvoja siinä mielessä, että perässä ei juosta. Kiinnostuksen voi ilmaista kerran, mutta sitten se on vastavuoroista. Jos lähde kerrasta, antaa olla. Aloiteoikeus on molemmilla. SWOT-analyysin perusteella kertaakaan en ole tehnyt varsinaista aloitetta ja oikeastaan näin jälkikäteen ajateltuna ei ole harmittanut.
Nainen - AnonyymiUUSI
Jännä miten ihmisillä on tapana noudattaa itselleen edullisia perinteisiä arvoja, mutta sitten taas niitä haitallisia ajavia haukutaan.
- AnonyymiUUSI
Ihan normaalia, että haitallisia arvoja pyritään hillitsemään, nehän ovat haitallisia.
- AnonyymiUUSI
Minäkin toivoisin että mies olisi se joka ottaisi ensimmäisen askeleen, rohkean sellaisen. Minun maailmankatsomuksessa mies olisi se "soturi", "suojelija", pitäisi naistaan kuin kukkaa kämmenellään, mies vahva ja rohkea, nainen siro kaunis, kuin Jing et Jang. Match made in heaven. Forever. Toivoisin että kaipaamani henkilö olisi rohkea ja samalla aaltopituudella ja taajuudella. Mutta jos näin ei ole, se on tarkoitettu niin olevaksi.
- AnonyymiUUSI
Juuri näin.
Olen kyllä itsekin aloitteita tehnyt ja saanut vastakaikua, mutta olen jälkeenpäin oivaltanut että (jollei ole jotain merkittävää poikkeusta) niin jo sen olisi pitänyt olla riittävä merkki yhteensopimattomuudesta, että aloite tuli minulta. Kaipaan miestä joka tietää mitä haluaa ja uskaltaa toimia, itsevarmuus tukena ja ego poissa tieltä.
AP - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.
Olen kyllä itsekin aloitteita tehnyt ja saanut vastakaikua, mutta olen jälkeenpäin oivaltanut että (jollei ole jotain merkittävää poikkeusta) niin jo sen olisi pitänyt olla riittävä merkki yhteensopimattomuudesta, että aloite tuli minulta. Kaipaan miestä joka tietää mitä haluaa ja uskaltaa toimia, itsevarmuus tukena ja ego poissa tieltä.
APMikä on motiivisi tätä jankuttaa?
- AnonyymiUUSI
Pa öisin Sinulta tuksari vasta levotonta settiä lähteekin mitä havainnoinut😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.
APJos naiseutesi (ja miehen miehekkyys) on noin hataralla pohjalla, että se heti sortuu jos aloitteen tekee "väärä" osapuoli, niin ongelma on kyllä sinussa.
- AnonyymiUUSI
Mikähän mies?
T.niin niin
https://m.youtube.com/watch?v=HOsXTcn-rlA - AnonyymiUUSI
Jos mies ei ota sinuun yhteyttä niin ei ole kiinnostunut sinusta.
Mikä siinä yhtälössä on niin vaikeaa ymmärtää arvon ladyt? - AnonyymiUUSI
Onko kaikki asiat, missä vastuu on miehellä, yllättäen juuri niitä aiheita, joissa omaat perinteisiä arvoja? Perinteinen rusinat pullasta feministi.
- AnonyymiUUSI
Joo, tämäkään skeida ei liity feminismiin sitten yhtään. Sivusta naiselta tämä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tämäkään skeida ei liity feminismiin sitten yhtään. Sivusta naiselta tämä
Nimenomaan liittyy. Perinteisyyden ja feminismin välillä vaihdellaan aina siten mikä on itselle edullisempaa. Se on joko tai. Piste.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan liittyy. Perinteisyyden ja feminismin välillä vaihdellaan aina siten mikä on itselle edullisempaa. Se on joko tai. Piste.
Sinä et tiedä feminismistä yhtään mitään! 😆
- AnonyymiUUSI
No kerro ny toki naisia järjen riemuvoitoille esittävä keke että kuinka itsevarmana olet ollut viime aikoina? TT
- AnonyymiUUSI
Kyllä nämä kaks ladyboyta ovat maksettuja kiusaajia!varastavat kiusatulta kaiken,mitä irti saavat,hyötyvät itse niistä,kiusaavat ja satuttavat kiusattua, mitähän uskontoa edustavat,koska tuntuu heillä olevan niin paljon noita kavereita vai onko nämä kaikki tuota sateenkaari porukkaa?kyllä alkaa kiusattu olla aika väsynyt jo,tarvisin sen turvapaikan!!mistä sitä vois pyytää,koska yksin on vaikea lähtä hakeen,koska joku näistä kiusaajista on aina perässä,pelkään jo noita ihan tosissaan,on niin paljon kokemusta tuosta satuttamisesta,arvet näkyy niin sielussa kuin ruumiissakin! Rauhaa ei ole missään!omat pahat tekonsakostavat kiusatulle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nämä kaks ladyboyta ovat maksettuja kiusaajia!varastavat kiusatulta kaiken,mitä irti saavat,hyötyvät itse niistä,kiusaavat ja satuttavat kiusattua, mitähän uskontoa edustavat,koska tuntuu heillä olevan niin paljon noita kavereita vai onko nämä kaikki tuota sateenkaari porukkaa?kyllä alkaa kiusattu olla aika väsynyt jo,tarvisin sen turvapaikan!!mistä sitä vois pyytää,koska yksin on vaikea lähtä hakeen,koska joku näistä kiusaajista on aina perässä,pelkään jo noita ihan tosissaan,on niin paljon kokemusta tuosta satuttamisesta,arvet näkyy niin sielussa kuin ruumiissakin! Rauhaa ei ole missään!omat pahat tekonsakostavat kiusatulle
On kauheita ihmisiä vai ovatko edes ihmisiä? Sekaisin menneitä luusereita,en kyllä kehtais edes varastaa toiselta oli miten rikas tahansa,oma tunto kieltää kaiken pahan teon !!ap ja gubbe ovat pää näyttelijöitä,jotka tekee tuota pahaa! Onko toi toinen edes Suomen kansalainen kokonaan,siis toi vaarallisempi GUBBE.......??
- AnonyymiUUSI
oli näin joskus 1900-luivulla nyt on toisin päin tällä 2000-luvulla naisen otttava yhgteyttä..
elämä muutuu kuin maapallukkakin pyörii... maapallo, joka ei aiis olwkaan pallonn muotoinen, v aan ainaisesti muuttuva möhkäålw avaruudessa. - AnonyymiUUSI
aloite jonkinlaisen kommunikoinnin( ei voi tietää edes sitä tuleeko mitään vastetta koskaan...) aloittamiseen on tehty eli pallo on nyt eräällä naisella
-Mm
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1723020Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2982696Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751768Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e501667Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?391541- 1221316
- 1051219
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141184Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3801152Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041073