taas iski sellainen selväjärkisyyden puuska, ja tajusin, miten kertakaikkisen älytön ajatus se on, että sinä edelleen kaipaisit minua. Huh. Onneksi en ole tehnyt mitään muuta kuin kirjoitellut täällä.
Voi ei, tänään
32
573
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
haha sattuuhan sitä
- AnonyymiUUSI
Tää on niin tutun kuuloista. Välillä tuo iskee ja se on kamalaa, mutta kuitenkin suurimmaksi osaksi vaan jotenkin onnistuu elämään siinä harhakuvitelmassa.
- AnonyymiUUSI
Hävettää että on viitsinytkin miettiä tuollaisia. Pitäisi tehdä ryhtiliike ja jättää kaikki kaipailut taakseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hävettää että on viitsinytkin miettiä tuollaisia. Pitäisi tehdä ryhtiliike ja jättää kaikki kaipailut taakseen.
Ei se mitään ja ei tarvitse hävetä
- AnonyymiUUSI
No onneksi 😂
- AnonyymiUUSI
😁kyllä mä sen tiedän
- AnonyymiUUSI
Mut nyt täytyy mennä.. iltapuuhia😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
saunaan alalauteelle :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeps, onneksi on maksulliset.😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
saunaan alalauteelle :)
En ole j mies. Olen nainen😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeps, onneksi on maksulliset.😉
Menet sitten niiden kanssa😝
- AnonyymiUUSI
mulle tää on silkkaa trollaamista en kaipaa ketään ylipäätänsä koko sometus on mul vaan yksi joke..ri 8) eli jos joku jottain mun postauksista koittaa päätellä niin voin sanoo mitään et saa irti koska mussa on puolia kyllä ja se paholainen olen just täällä sitten tuolla muualla lentelen kuulkaa muina lintusina vain! rauhaa ja rakkautta vaan teille ja anteexi
- AnonyymiUUSI
Ja tää ei ollut sitten multa🙄😬
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei tietenkään ollut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä minultakaan 😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä minultakaan 😁
No sä oletkin mies pölhökustaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sä oletkin mies pölhökustaa
Voin todistaa, etten ole.
- AnonyymiUUSI
Höpötystä.
- AnonyymiUUSI
Mitä te kaikki täällä kyttäätte. Ootte kokoajan täällä passissa
- AnonyymiUUSI
Trolli aloitus aivan varmasti ja trolli/trollit vastailee keskenään . Aika epätoivoista yritystä!
- AnonyymiUUSI
Heti aloituksessa kirjoitus virheitä.
- AnonyymiUUSI
Tunnustelija paikalla. 🧐
- AnonyymiUUSI
Kovin on isänmaallista vainota, pilkata ja kiusata omaan maan kansalaisia 24/7. Ei oikein isänmaallisuus näy arjen teoissa, ainoastaan korulauseissa.
- AnonyymiUUSI
vähän samoja ajatuksia mulla.. et varmaan kaipaile minua paljoakaan mutta tiedän että pidät minusta ja mulla on jotain positiivista merkitystä sinun elämään kuitenkin :)
- AnonyymiUUSI
Entäs jos kaipaileekin?🤔
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos kaipaileekin?🤔
SivustaNii!
Toinen sivusta :)
- AnonyymiUUSI
Loppuu se selväjärkisyys, jos semmosta on ollut 😜 ja ottaa yhteyttä.
-höpötystäjä- AnonyymiUUSI
ottaa nyt kuumat löylyt saunassa niin se ajatuskin kirkastuu
- AnonyymiUUSI
Onko sitä tarjolla taas?
- AnonyymiUUSI
Mitä tarkoitat tuolla lauseella?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla lauseella?
Kysyin vaan onko tarjolla?
- AnonyymiUUSI
Jos olisi koko ajan päässään, olisi edes hyvä selitys sille ettei ymmärrä tosiasioita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1662981Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2922662Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751758Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e471655Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381530- 1221296
- 1031203
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141174Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3691113Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041063