St1 vilppula

Anonyymi-ap

Näkyy olevan pöhinä taas päällä ja ovessa lappu avaamme pian.. Toivottavasti lounas paikka tulossa, ettei ainakaan pelkkää pitsaa kebab..
Toivottavasti homma toimii tällä kertaa

34

2371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Starttirahan verran toimii tämäkin kebabbila.Kesällä konkassa.

    • Anonyymi

      On myös lounasta! Ainakin soppaa

    • Anonyymi

      Onnea uudelle yrittäjälle!

    • Anonyymi00007

      Oli aika hyvät sapuskat.

    • Anonyymi00008

      Eihän siellä ketään näy.

    • Anonyymi00009

      Mikä pöhinä? Kiljutynnyrikö pöhisee?
      Ei ainakaan asiakkaita näy.

      • Anonyymi00014

        käykö siellä väkeä? se on aina vähän huoni juttu että jos pizzeriassa ei käy väkeä niin raaka-aineet ei kierrä, muuta kuin vatsassa.


    • Anonyymi00010

      Iltoihin näyttäs painottuvan asiakasmäärät, päivisin hiljaista.
      Miksi lounasta ei enää ole?

    • Anonyymi00011

      Ruoka hyvä.

    • Anonyymi00015

      Täällä hetkellä paikkakunnan paras, käykää testaan, suomalainen nainen mukana joka pitää näistä hygienia yms jutuista kyllä huolen.

    • Anonyymi00016

      joo oli kyllä hyvä mesta. todella siistiä, hyvin siivottu paikka. nainen erittäin mukava.

      • Anonyymi00017

        Hyvät annokset mekin saatiin!!!!


    • Anonyymi00018

      Mitä on pöhinä? En ole kuullut mitään sellaista tuosta rakennuksesta?

      • Anonyymi00019

        Pöhinä tarkoittanee jotain liikettä.Katso tietosanakirjasta.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Pöhinä tarkoittanee jotain liikettä.Katso tietosanakirjasta.

        Onko kallis vuokra kun niin moni aikaisemmin on lähteny muualle pitää pöhinää,,,


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Onko kallis vuokra kun niin moni aikaisemmin on lähteny muualle pitää pöhinää,,,

        Edellinenhän oli joku huumehörhö ja sitä edellinen eläköityi.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Edellinenhän oli joku huumehörhö ja sitä edellinen eläköityi.

        mainitsemasi hörhö ja eläkeläinen eivät olleet omistajia


    • Anonyymi00022

      On harmi kun ei saatu Lounas paikkaa enää siihen !
      Kävin pizzan ja kebabin testaamassa ja ruoka oli todella hyvää.
      Paikan pitäjät kinasivat tosin keskenään, onneksi ei ruuan makuun vaikuta,hehheh !
      Tarjolla oli myös vähäisesti kahvilatuotteita, harmi vain kun kaikki makeita, ei mitään pikku kivaa suolaista jota napata nopeasti mukaan.
      Toivotaan paikalle onnea ja menestystä !

    • Anonyymi00023

      Huono ruoka.Maistuu paskapahalle.

    • Anonyymi00024

      mukava nainen myymässä. ukko vakavampi keban hyvää.

      • Anonyymi00026

        hyvät annokset oli, niitä ostin, en kerinnyt tiirailemaan ketä oli töissä, kyllä pesee
        monta pizzeriaa....


      • Anonyymi00027

        Kirjoituksestasi saa käsityksen, että ukko oli hyvää. No miltä maistui?


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Kirjoituksestasi saa käsityksen, että ukko oli hyvää. No miltä maistui?

        no ny oli kiinni,vuokralle tarjotaan tilaa,harmi homma


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        no ny oli kiinni,vuokralle tarjotaan tilaa,harmi homma

        Varmaa myös kova vuokra


    • Anonyymi00030

      Siis mitä joko nääkin hävis 🤣🤣🤣

    • Anonyymi00031

      Olipas kauan :Dddd

      • Anonyymi00032

        Tulis nyt sellainen joka tarjoaa perinteistä kotiruokaa että me muutama työssäkäyvä
        saadaan evästä ja isommat koneemmekin pihalle parkkiin.
        Ei tarvitse olla pizzeria joka mainostaa olevansa ravintola.


    • Anonyymi00033

      Miten nää nyt jo lopetti. kesällä siinä olisi voinut joku käydäkin.

    • Anonyymi00034

      Kuulemani mukaan äijällä meni lusikat jakoon emännän kanssa 😅 kyllä siellä olikin parilla viime käynnilläni vähintäänkin viileä ja hapan tunnelma varsinkin emännän puolelta!

    • Anonyymi00035

      No perkeles, vasta kun alkoi välit emäntään lämpenemään, mistä tämän sussun saisi kiinni, ei tullut edes nimeä kysyttyä? Kävin siinä pari kertaa ja oli niin povekas ja mukava nainen.

    • Anonyymi00036

      Paula Koyuncu

      • Anonyymi00037

        Loisto idea muutenkin, avata pizzakebappila pikku taajamassa 300:n metrin päähän toisesta, joka on toiminut kauemmin.
        Mikä voisi mennä pieleen?


    • Anonyymi00038

      Siihe vois avata triptease paikan

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe