Näkyy olevan pöhinä taas päällä ja ovessa lappu avaamme pian.. Toivottavasti lounas paikka tulossa, ettei ainakaan pelkkää pitsaa kebab..
Toivottavasti homma toimii tällä kertaa
St1 vilppula
34
2371
Vastaukset
- Anonyymi
Starttirahan verran toimii tämäkin kebabbila.Kesällä konkassa.
- Anonyymi
On myös lounasta! Ainakin soppaa
- Anonyymi
Onnea uudelle yrittäjälle!
- Anonyymi00007
Oli aika hyvät sapuskat.
- Anonyymi00008
Eihän siellä ketään näy.
- Anonyymi00009
Mikä pöhinä? Kiljutynnyrikö pöhisee?
Ei ainakaan asiakkaita näy.- Anonyymi00014
käykö siellä väkeä? se on aina vähän huoni juttu että jos pizzeriassa ei käy väkeä niin raaka-aineet ei kierrä, muuta kuin vatsassa.
- Anonyymi00010
Iltoihin näyttäs painottuvan asiakasmäärät, päivisin hiljaista.
Miksi lounasta ei enää ole? - Anonyymi00011
Ruoka hyvä.
- Anonyymi00015
Täällä hetkellä paikkakunnan paras, käykää testaan, suomalainen nainen mukana joka pitää näistä hygienia yms jutuista kyllä huolen.
- Anonyymi00016
joo oli kyllä hyvä mesta. todella siistiä, hyvin siivottu paikka. nainen erittäin mukava.
- Anonyymi00017
Hyvät annokset mekin saatiin!!!!
- Anonyymi00018
Mitä on pöhinä? En ole kuullut mitään sellaista tuosta rakennuksesta?
- Anonyymi00019
Pöhinä tarkoittanee jotain liikettä.Katso tietosanakirjasta.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Pöhinä tarkoittanee jotain liikettä.Katso tietosanakirjasta.
Onko kallis vuokra kun niin moni aikaisemmin on lähteny muualle pitää pöhinää,,,
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Onko kallis vuokra kun niin moni aikaisemmin on lähteny muualle pitää pöhinää,,,
Edellinenhän oli joku huumehörhö ja sitä edellinen eläköityi.
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Edellinenhän oli joku huumehörhö ja sitä edellinen eläköityi.
mainitsemasi hörhö ja eläkeläinen eivät olleet omistajia
- Anonyymi00022
On harmi kun ei saatu Lounas paikkaa enää siihen !
Kävin pizzan ja kebabin testaamassa ja ruoka oli todella hyvää.
Paikan pitäjät kinasivat tosin keskenään, onneksi ei ruuan makuun vaikuta,hehheh !
Tarjolla oli myös vähäisesti kahvilatuotteita, harmi vain kun kaikki makeita, ei mitään pikku kivaa suolaista jota napata nopeasti mukaan.
Toivotaan paikalle onnea ja menestystä ! - Anonyymi00023
Huono ruoka.Maistuu paskapahalle.
- Anonyymi00024
mukava nainen myymässä. ukko vakavampi keban hyvää.
- Anonyymi00026
hyvät annokset oli, niitä ostin, en kerinnyt tiirailemaan ketä oli töissä, kyllä pesee
monta pizzeriaa.... - Anonyymi00027
Kirjoituksestasi saa käsityksen, että ukko oli hyvää. No miltä maistui?
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kirjoituksestasi saa käsityksen, että ukko oli hyvää. No miltä maistui?
no ny oli kiinni,vuokralle tarjotaan tilaa,harmi homma
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
no ny oli kiinni,vuokralle tarjotaan tilaa,harmi homma
Varmaa myös kova vuokra
- Anonyymi00030
Siis mitä joko nääkin hävis 🤣🤣🤣
- Anonyymi00031
Olipas kauan :Dddd
- Anonyymi00032
Tulis nyt sellainen joka tarjoaa perinteistä kotiruokaa että me muutama työssäkäyvä
saadaan evästä ja isommat koneemmekin pihalle parkkiin.
Ei tarvitse olla pizzeria joka mainostaa olevansa ravintola.
- Anonyymi00033
Miten nää nyt jo lopetti. kesällä siinä olisi voinut joku käydäkin.
- Anonyymi00034
Kuulemani mukaan äijällä meni lusikat jakoon emännän kanssa 😅 kyllä siellä olikin parilla viime käynnilläni vähintäänkin viileä ja hapan tunnelma varsinkin emännän puolelta!
- Anonyymi00035
No perkeles, vasta kun alkoi välit emäntään lämpenemään, mistä tämän sussun saisi kiinni, ei tullut edes nimeä kysyttyä? Kävin siinä pari kertaa ja oli niin povekas ja mukava nainen.
- Anonyymi00036
Paula Koyuncu
- Anonyymi00037
Loisto idea muutenkin, avata pizzakebappila pikku taajamassa 300:n metrin päähän toisesta, joka on toiminut kauemmin.
Mikä voisi mennä pieleen?
- Anonyymi00038
Siihe vois avata triptease paikan
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429