Mä syttymään.
Saanko sua yhtään
24
435
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä…
- AnonyymiUUSI
joo mikäli olet hän mutta et ole sen tiedän
- AnonyymiUUSI
Ei kyl enää.
- AnonyymiUUSI
Riippuu kukas olet...jos olet L....niin saat
- AnonyymiUUSI
Rivo-Riittako itse kyselee? ;)
-leilankaa - AnonyymiUUSI
kyllä kyllä kovettuu koko ajan
- AnonyymiUUSI
Enpä tiedä ketä täällä pitäisi grillata? Jos sinulla on sytytysnesteet jo imeytyneet ja arina kuumana voi olla, että syttyykin ilman savua ja silmien kirvelyä. Tärkeintä on, ettei haudukasta paisteta liian kypsäksi. Silloin parhaat mehut haihtuu, kuin pieru Saharaan ja voi aiheuttaa pientä epämieleistä aistimusta kurkussa ja mahdollisesti putken toisessakin päässä
- AnonyymiUUSI
💥 Tosin sun muitakin ominaisuuksia tarvitaan ihmissuhteessa
- AnonyymiUUSI
Jos yrittäisit…
- AnonyymiUUSI
VMM! saa itse päätellä viimeisen kirjaimen merkityksen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaaahh
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihanat miehet
- AnonyymiUUSI
Ymmärräthän todellisuuden ja tuntemukset. Heitän tällä välillä läppää, mutten koskaan sinulle tarkoitettua. Haluan kirjoittaa ja välillä se on kepeää, mutta asiallista. Tuntemukseni on todellisia aina mitä julkaisen ja koskaan loukkaamatta ketään. Täällä olevan lynkkaukseen en osallistu enkä ole koskaan osallistunut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihanat miehet
Muodot rannalla. ;)
-ilmanliitua - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muodot rannalla. ;)
-ilmanliituaÖö?
- AnonyymiUUSI
😎
🔥🪵🪔🤏😜 - AnonyymiUUSI
Come on babe, light my fire 🤗 Heti huomenna, johan
- AnonyymiUUSI
Malen. Teerenä paikalla. Kuulemma. ;)
-JohnNy
- AnonyymiUUSI
Saat toki
- AnonyymiUUSI
Olet bensaa liekkeihini...
- AnonyymiUUSI
No juu.
- AnonyymiUUSI
Bensalla joo.
- AnonyymiUUSI
Otat aina sui hin kun ovelle tulee...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342734Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2642326Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221423- 1151092
- 971050
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041023Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13942Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La57841Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.281794Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50781