mielessäsi lainkaan raha-asiat? Ajattelitko/ajatteletko että rahatilanteesi muuttuisi suhteen myötä? Jos ajattelit, mihin suuntaan sen arvelit muuttuvan? Tiesitkö/tiedätkö kaivattusi rahatilanteestasi ja jos, pitikö arvelusi paikkaansa? Mitä arvelit kaivattusi ajattelevan sinun taloudellisesta tilanteesta?
-raha&rakkaus
Kun ihastuit kaivattuusi oliko
24
214
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olen huono raha-asioissa, ja onnistun aina löytämään jonkun joka on vieläkin rahattomampi. 💸💸💸 Ei tällä konstin rikastu, mutta ehkä teen eläkepäivillä pankkiryöstön - jos se onnistuu, on rahaa maksaa hoidosta, jos ei, pääsee vankilaan täysihoitoon.
- AnonyymiUUSI
Oma rahatilanne on niin huono että en haluaisi ikinä paljastaa sitä
- AnonyymiUUSI
Naiset ei myönnä tätä, mutta kyllähän se pillu märkenee sitä mukaa mitä enemmän miehellä on mammonaa ja valtaa.
Tästäkin naiset sai pikku sykäykset alapäähän kun heille tuli mieleen joku ukko joka heitä hivelee sillä tavoin.- AnonyymiUUSI
Minä olen niin vanha, ettei pillu märkene vaikka miehellä olisi paljonkin mammonaa.
- AnonyymiUUSI
Aina ollut red flag jos mies haastelee jo ensi alkuun kuinka paljon on maallista mammonaa ja tilipussin kokoa. Huvittavia lähinnä tuollaiset enkä pidemmälle tutustelun kanssa menisi. Voi jatkaa juttua jonku toisen kanssa jolta saa vastakaikua jutuilleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aina ollut red flag jos mies haastelee jo ensi alkuun kuinka paljon on maallista mammonaa ja tilipussin kokoa. Huvittavia lähinnä tuollaiset enkä pidemmälle tutustelun kanssa menisi. Voi jatkaa juttua jonku toisen kanssa jolta saa vastakaikua jutuilleen.
Komppaan tätä. -sivust
- AnonyymiUUSI
Köyhältä vaikuttaa eikä hänessä lopulta mitään kiinnostavaa ollut joten tulin siihen tulokseen että hän angsteissään vain projisoi toksista narsismiaan minuun.
Sydän on tikattu, nyt voi alkaa paraneminen 🐺👌
Ikinä ei ole ollut vapaampi olo - AnonyymiUUSI
En ajattele tuollaisia asioita keneenkään liittyen.
- AnonyymiUUSI
Ei siinä paljon osoitteita, tilipusseja tai muita katsottu. Rakkaus ei osaa näitä katsoa. Se yllätti minut ja hänetkin.
- AnonyymiUUSI
Vahvasti oli rahan hallinta.
- AnonyymiUUSI
Ei ollut raha-asiat mielessä. Olisi ollut aivan sama, vaikka hänellä olisi ollut vain vaatteensa päällänsä, jos oli halu ja mahdollisuus muuttaa tilanne paremmaksi. Jokaiselle voi tulla tilanteita ja aikoja jolloin homma ei oo ihan toivotulla tasolla.
Ajattelin, että olisin voinut auttaa häntä saamaan tilanteen paremmaksi, mutta en rahallisesti... Se vaan ei mielestäni kuulu mennä niin. Eli en usko että olisi juurikaan vaikuttanut omaan tilanteeseeni.
Varmuutta ei tullut hänen rshatilanteeseen, eikä se mulle kuulu, eikä kiinnosta.
Luulen, että hän oletti minun pärjäävän huonommin, kuin oikeasti rahallisesti pärjään. En mikään rikas ole, mutta tullaan ihan kivasti tai ok toimeen. - AnonyymiUUSI
En tiennyt silloin, mutta nyt tiedän suurinpiirtein. Ei oikeastaan edes kiinnostanut. En tiedä tiesikö hän...🤍🩶
- AnonyymiUUSI
Mitäs kenenkään rahatilanteen mulle kuuluu? Jos oikeasti ollaan parisuhteessa, niin silloin on eri asia. Mutta toisen rikkaus tai köyhyys ei ole kynnyskysymys. Oikea asenne oikealla omalta tuntuvalla ihmisellä ja halu yhteiseen elämään tärkeintä. Kaikki ei sytytä halua jakaa yhtään mitään eikä edes elää hyvin liki 24/7.
- AnonyymiUUSI
En ole sellaista ajatellut tai tiennyt. Omillani tulen toimeen... ;-))
- AnonyymiUUSI
En ole kiinnostunut rahasta. Tarkoita, että en hakeudu vapaa-ajallani kenenkään luo rahasta. Teen sitä jo ammatikseni niin vapaa-ajalla en todellakaan halua kenenkään kanssa olla rahasta.
- AnonyymiUUSI
Mulle rakkaus on jotakin pyhää ja siinä ei ole kyse rakkauden kohteen omaisuudesta.
- AnonyymiUUSI
Toivoin vaan ettei ois mistään hienosto perheestä.
- AnonyymiUUSI
No oliko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No oliko?
No oli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No oliko?
Ei vaan päinvastoin.
- AnonyymiUUSI
Kyllä ajattelin, kankusta kiinni ja kohti rikkauksia.
- AnonyymiUUSI
Ap. on kalastelija tai toimittaja. Kysyy, mutta ei kerro itse mitään, miten itse kokee.
Jos ap. olet itse ollut laskelmoiva ja mennyt ns. "taloudellinen etu" edellä, niin se on vain elettävä oman päätöksen kanssa. - AnonyymiUUSI
No eipä kyllä ollut. En ole koskaan ollut suhteessa toisen rahoilla eläjä, enkä rahamiesten kanssa ole kyllä yhdessä ollutkaan. Olen säästäväiseltä isältäni iskostanut mieleeni, ettei lainoja tai vippejä kannata helposti ottaa ja että raha-asiat on hyvä olla omassa hallinnassa. Säästäväisyys/pihiys merkitsee mulle miehessä turvallisuutta ja huolehtivaisuutta. Kaivattuni vaikutti kieltämättä tämän vastakohdalta. Peliharrastukset, ulkona syömiset ym. ainakin viittasivat tähän. Se vähän huolestutti. Ei itseni kannalta, mitä se minulle kuului. Vaan hänen. Saatoin olla oikeassa, ehkä. Minulle on ollut tärkeää myös tehdä valintoja ( työ)elämässä omatunnon mukaan, ei raha edellä. Joskus se on kaduttanut, mutta enimmäkseen ei. En usko että hänellä on tällaisia periaatteita. Tai mistä minä tiedän.
- AnonyymiUUSI
Mulla on ylihuolehtivat vanhemmat ja omastani mielestäni mulla on liikaa rahaa. En ymmärrä heidän valintaa, että antoivat mulle verrattain nuorella iällä niin paljon rahaa, että halutessani mun ei tarvitse tehdä koko elämäni aikana yhtään töitä, ja kuitenkin pystyn verrattain leveästi elämään, kunhan en mitään varsinaista ökyelämää harrasta. Tuntuu väärältä ja välillä tunnen häpeääkin siitä. Köyhyys ei tietenkään ole toivottavaa, mutta rakentava rakkaus on ihan oikeasti paljon tärkeämpi asia kuin raha niin parisuhteessa kuin vanhempien suhteessa lapsiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.973998Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973357Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1312668Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2532211Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m971981Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä1001903Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211829- 1161693
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11331- 571265