Aiheutti todella kovat traumat myyjälle
https://www.como.fi/uutiset/savonlinnan-poliisi-pyytaa-apua-kaupparyosto/
Savonlinnalaiset hoi hoi hoi - tämä äijä saatava kiini heti
13
621
Vastaukset 13
- Anonyymi
Täällä vaan huutelet. Tuskin itse saisit/uskaltaisit ottaa henkilöä kiinni jos kohdallesi sattuis
- Anonyymi
nainen ryösti pankin
- Anonyymi
Mitä sä tarkoitat. Tunnetko minut
Olen 186-99-ja kamppailulajit 20v. Pihalla miehiä kunoon- Anonyymi
Läps ja sit heräsit unestasi😂😂
- Anonyymi
Keke??
- Anonyymi
Onpa naurettavan helpot tuntomerkit, päivälläkin sln:n keskustassa näkee vastaavia asuja lukuisia kertoja!!!
"Epäilty on noin 175-senttinen ja ruumiinrakenteeltaan normaali. Hän oli tekohetkellä pukeutunut mustaan hupulliseen takkiin, mustiin housuihin ja mahdollisesti saapas- tai maiharimallisiin kenkiin. Epäilty oli suojannut kasvonsa mustalla huivilla. Mahdollisesti epäillyllä on ollut mukanaan vaalea muovikassi." - Anonyymi
kene voisi ilmoittautua tekijäksi niin katkeisi huhuilta siivet
- Anonyymi
Pyykkipoika uoslaakissa.
- Anonyymi
Hoh hoijjaa, kenellä on kyl rahat kaputtia, muuta en silti usko entisen johtohahmon tekevän moista?!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081285
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129664- 67616
- 53597
- 55545
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20460- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32438- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427- 52403
- 42400