Olenko kuitenkin liian vanha sinulle?
Olet ihana nainen...
52
873
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä liikaa ikäeroa, olen siirtynyt nuorempiin. Mutta, paljos sitä ikäeroa onkaan ?
- Anonyymi
Kerro sinä kun sitä ehkä liikana pidät.
- Anonyymi
Miksi pidät minusta? Tiedät että tykkään sinusta.
- Anonyymi
En kehtaa tänne sellaisia kirjoitella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kehtaa tänne sellaisia kirjoitella
Sinäkö et kehtaa 🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö et kehtaa 🙏
Katsos, voi olla että joku vaan huijaa minua joten suu säppiin
- Anonyymi
Estit minut 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤐🤐👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiii:(
- Anonyymi
Älä mieti sellaista
- Anonyymi
Et ole 🥰
- Anonyymi
Olisit just sopivan ikäinen minulle. Ei mua poikaset kiinnosta.
- Anonyymi
Voi että oli ihana vastaus! Tv. Nuorehko vanhempi mies sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi että oli ihana vastaus! Tv. Nuorehko vanhempi mies sivusta
Mitä meinaat nuorehkolla vanhemmalla miehellä?👀
Sivu
- Anonyymi
Oletko sä nähny miten sua nuoremmat miehet kohtelee naisia.
- Anonyymi
Paljonko teillä on ikäeroa? Itse vaihtaisin mielelläni hänen vaipat aikanaan ❤️
- Anonyymi
Voi jessus mitä pas*aa taas jauhat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jessus mitä pas*aa taas jauhat
Eiköhän tämä sinun palstaäijämonologin proosailu ole mennyt jo vähän tehottomaksi toistoksi
- Anonyymi
Jos olisit Hän. Voi kun näkisit itsesi minun silmin. 😔❤️😍😘🤓
- Anonyymi
Semmoinen: ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
keskinäinen kemia on tietysti kaikista tärkeintä. toki toivon että miehellä on mahdollisesti reippaita vuosia vielä jäljellä jotta pystytään yhdessä sitten olla reippaina.;)
- Anonyymi
Öööööö, ei hän ole liian vanha mulle.......
- Anonyymi
Kiva kuulla...
- Anonyymi
Et ole, arvostan vanhempaa miestä, mikäli hän kohtelee minua hyvin.
- Anonyymi
Juu mun haarukka ollut +-2 vuotta.
- Anonyymi
Olet rasittava ****anpenikka.
- Anonyymi
Älä ole ilkeä :(
Sivusta vain
- Anonyymi
Olet todellakin. Pysyttele oman ikäisissä, et ole mitenkään heitä paremman näköinen. Olet vain sokea itsellesi koska olet autisti. Sekin on miinus.
- Anonyymi
19v ikäeroa suhun Ihana.
- Anonyymi
Et ole. Tykkään vain itseäni vanhemmista…
- Anonyymi
Lisään vielä, 20 vuotta ikäeroa.. Olet juuri sopiva, tykkään vain itseäni vanhemmista.. Aika vaan alkaa loppua tiimalasissa.. 💔 Odota minua vuoden alussa, rakas… 📧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, 20 vuotta ikäeroa.. Olet juuri sopiva, tykkään vain itseäni vanhemmista.. Aika vaan alkaa loppua tiimalasissa.. 💔 Odota minua vuoden alussa, rakas… 📧
Estit minut, mutta saat vielä toisen mahdollisuuden.. Tai siis kolmashan tämä on jos tarkkoja ollaan.. 😉Voit sitten valita itse otatko yhteyttä.. Siihen asti, 🥰 ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan häntä niin kauan kuin tarvitsee.
- Anonyymi
Et uskalla mitään kuitenkaan niin väliäkö iällä on. Ku ei pillu maistunut niin ei maistu sitten. Hyvästi.
- Anonyymi
Hohhoijaa, tämä tuntuu olevan trauma monelle. Jos ei tiedä jonkin ikää etukäteen, voi mennä ikäarvio tosi pieleen. Sitten täällä itketään jo muutaman vuoden eroa. Se on varmaa, jos valitaan toinen iän perusteella, se on yhtä välinpitämätöntä kun valitaan ensimmäinen vastaantulija elämänkumppaniksi. Iän taakse ei voi mennä piiloon, onpa minkä ikäinen tahansa. Jos joku vanhempi ihminen on mielenkiintoinen ja puoleensavetävä, minkä hän sille itse voi.
- Anonyymi
Ikää ei kannata tuijottaa vaan sitä mitä tuntee. Kun sen toisen puoliskon kanssa ajatukset ja kemia kohtaa ja halu yhteiseen on olemassa siihen on vaikea ulkopuolelta vaikuttaa. He eivät syntymävuosia ajattele. Tunnelataus ja yhteenkuuluvuus on silloin pääroolissa, ei sivuosat eikä vuorosanojen kuiskaajat. Tiedän varmasti, että aloituksen trolli mestari helistelee ja purkaa pettymystään teoksellaan ja jos saa siitä kiksejä niin suodaan se hänelle. Juna on matkalla ja vaikea pysäyttää ,vaikka raidelevyttä on jo normalisoitu. Tavaravaunussa on vielä tilaa, mutta karjalle!
- Anonyymi
Oon 12 ja tulin tänne, tämmöstä täällä kai on >;(
- Anonyymi
Eikai sillä iällä väliä ole, sinullekin varmaan riittää poistaa paineita välillä, siinä missä muutkin.
- Anonyymi
et, haluan sua
- Anonyymi
Oon jo sun. Sen kun vain otat.
- Anonyymi
Ikäerolla ei väliä kunhan mies on naista nuorempi! 😉
- Anonyymi
Paljonko nuorempi täytyy olla? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko nuorempi täytyy olla? 😊
Ei täydy, hän vain sattumoisin on nuorempi. Etukirjain aakkosissa - 3 = meidän ikäero ❤️ Sivu
- Anonyymi
Oln liian hyvä mies sinulle.
- Anonyymi
Eikö muuta?
- Anonyymi
minä en valitettavasti koe plus 50 v miehiin samankaltaista vetoa kun 30v miehiin. ei sille mitään voi. poikkeuksia voi toki tulla vastaan.
- Anonyymi
En huoli eläkeläisiä guppeja. Painu kxxxxxi kanssa vanhustentaloille asumaan. Siellä sinulle ja pikkupxx sopivaa seuraa. Nauttisit varmasti enemmän itsekin siellä ihailusta, pikku narsku.
- Anonyymi
Itse olen vieraantunut ajatuksesta että +-2vuotta olisi ikäero.
Ihastuksia on ollut 5-10vuotta minua nuorempia. Ihastusta ja rakastumista on ollut 16vuotta vanhemmista yli 25vuotta vanhempaan.
Keho ikääntyy ja persoonallisuus kehittyy nutta sielu on kutakuinkin aina sama. - Anonyymi
Et ou. Tuollaisena sinusta olen pitänyt ja tuon ikäinen sinun kuuluukin olla.
- Anonyymi
Ei minulta. Olen täydellisen ikäinen ja kuntoinen.
- Anonyymi
Kyllä olet jos olet 55+
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi423047Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452867100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502495Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472297Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks302081Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451749
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä381600- 461525
- 261361