Oot varattu vai vapaa?
Siis kuinka se menee
14
272
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Free iam okei
- AnonyymiUUSI
Okay, me too
- AnonyymiUUSI
Tietysti vapaa, enhän tänne nytkään kerkeis kirjoitella jos olisi joku vieressä.
- AnonyymiUUSI
Vapaa.
- AnonyymiUUSI
Mitäs väliä sillä enää on.
- AnonyymiUUSI
Vapaa niinkuin aina
- AnonyymiUUSI
vapaa mutta samalla T naiselle varattu jos hän haluaa ja sitten en enää ole vapaa niin helposti se käy ❤️😘
- AnonyymiUUSI
Niin kai, kuka oletkaan.
- AnonyymiUUSI
Olen varattu varmasti lopun elämääni, ellei minusta tule leski. Ei ole ollut missään vaiheessa suunnitelmissa erota. Jos puolisoni kuolee, en todennäköisesti ala enää uuteen parisuhteeseen. Ainakaan sellaiseen, jossa asutaan yhdessä.
Naiselta- AnonyymiUUSI
eräs nainen tulee tietyiltä osin mieleen, kun hän ilmaisi, että hänen eroamisensa avioliitosta olisi vaikeaa...5
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eräs nainen tulee tietyiltä osin mieleen, kun hän ilmaisi, että hänen eroamisensa avioliitosta olisi vaikeaa...5
hups tuo 5 tuossa lopussa on asiaan kuulumaton😁
- AnonyymiUUSI
vapaa 🤥
- AnonyymiUUSI
kyllähän mä toivoisin vielä viimeistä rakkautta. toivon että löytäisin muutakin tarkootusta kun tämä nykyinen. se parhaimmillaan varmaan antaisi minulle uskomattoman paljon iloa ja voimaa. toivottavasti se olisi vielä mahdollista. en ole täydellinen mutta en oleta sitä toiseltakaan. en aio mennä tenderiin sillä haluan uskoan rakkauden löytävän luokseni ns perinteisin keinoin vaikka ny kurssilla tai terdellä :3 toivotaan niin. vanhasta elämästä olen tämän vuoden opetellut päästämään irti ja tuntuu että kun vuosi vaihtuu aukeaa päässäni samalla myös mahdollisuus uudelle. ✨🌈💥🌦️🌎
- AnonyymiUUSI
Vapaa, ikävä kyllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1672999Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2972691Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751758Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e501667Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381530- 1221306
- 1051219
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141174Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3761137Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041063