Kun näin sinut niin olit kalpea.
Näin että olet siro.
Annoit itsestäsi kuvan että kaikki on hyvin.
Mutta aistin että jokin ei ole niin kuin pitäisi.
Olit ärtyisä ja selvästi uupunut.
Aivan kun et jaksaisi mutta jaksat silti.
Minulle tuli inhimillinen huoli ihmisenä ihmisestä.
Kaikella kunnioituksella ja arvostuksella totean, että asiat riitelevät ei ihmiset.
Ja en päsmäröi nyt tai puhu ylitsesi, vaan esitän huoleni ja aavistukseni.
Käy mittaa B12-vitamiinit ja punasolut, pyydän. Itsesi takia toivon, että huolehdit itsestäsi.
Rehellisesti epäilen, että sinulla saattaa olla joku, joka syö sinun syömäsi ruoat.
Enempää en sinulle kirjoita. Kaikkea hyvää.
M-naiselle rehellisesti
32
438
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hah, kiitti vaan, mä olen vain vanhentunut. Ihan terve olen. Nou hätä. Ei ole juuri nyt mitään vaivoja ja veriarvot on tsekattu lähiaikoina. Paremmassa kunnossa nyt kuin vaikka vuosi sitten. Painokin vähän noussut. Turhaan huolehdit. Pidä sinä itsestäsi huolta.
Sinua vanhempi M-nainen- AnonyymiUUSI
Mittaa B12 vitamiinit ja punasolujen MCV.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mittaa B12 vitamiinit ja punasolujen MCV.
Mä olen syönyt vuosia B12-vitamiinia. Ei ole ollut mitään fyysisiä vaivoja lähiaikoina. Ärtyneisyys ja uupumus johtui meidän välisestä jännitteestä, siitä tilanteesta. Sen jälkeen olen ollut paljon vapautuneempi. Uniongelmia on ollut, ja olin nukkunut tilanteen takia huonosti. Nyt taas paremmin, kun asia saatiin päätökseen.
- AnonyymiUUSI
Enkä mielestäni ole riidellyt kanssasi. Jos tarkoitat täällä, olet sekoittanut minut toiseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen syönyt vuosia B12-vitamiinia. Ei ole ollut mitään fyysisiä vaivoja lähiaikoina. Ärtyneisyys ja uupumus johtui meidän välisestä jännitteestä, siitä tilanteesta. Sen jälkeen olen ollut paljon vapautuneempi. Uniongelmia on ollut, ja olin nukkunut tilanteen takia huonosti. Nyt taas paremmin, kun asia saatiin päätökseen.
B12 vitamiinia saa ruoasta. Se että syöt ulkoisesti ei sulje loisen poissaoloa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
B12 vitamiinia saa ruoasta. Se että syöt ulkoisesti ei sulje loisen poissaoloa.
Syöpääkö meinaat? Ei ole kauheasti suvussa eikä mitään merkkejä kyllä sellaisesta. Kyllä se oli se sen hetkinen tilanne mikä uuvutti, ei mikään fyysinen juttu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Syöpääkö meinaat? Ei ole kauheasti suvussa eikä mitään merkkejä kyllä sellaisesta. Kyllä se oli se sen hetkinen tilanne mikä uuvutti, ei mikään fyysinen juttu.
Lapamatoa. Se on loinen ja Suomessa jokaisessa kalassa sen munia on. Se on niin yleinen kuin olla ja voi ja siksi sitä kutsutaan jopa "kansallisparasiitiksi".
Ja sitä ei voi huomaa heti. Ainoastaan vaikutukset, kuten painon putoaminen ja vaalea iho, eli anemia.
- AnonyymiUUSI
Arvaa olenko kyllästynyt sinuun täysin kun sotket muihin. Näitä riittää :)
- AnonyymiUUSI
En ole sotkenut ketään. Hän on M-nainen, tuskin sinä kirjoittelija kuitenkaan.
- AnonyymiUUSI
Sä olet hullu! Mielisairas, kuten kirjoitelmasi osoittaa. :D
- AnonyymiUUSI
En ota kantaa. Et tiedä kuka olen ja en tiedä kuka oot. M-nainen tunnistaa itsensä aloituksesta ja se riittää.
- AnonyymiUUSI
Mikä hullu hän nyt on? Ihan asiaa kirjoittaa.
-Sivusta toinen M
- AnonyymiUUSI
Meinaatko ielisairas aloittaja tappaa mut jos saat siihen hyvän mahdollisuuden ja luulet ettei tule todisteita??
Hullu stalkkeri!! YÖK!- AnonyymiUUSI
Ei tässä ihmisiä tapeta. Yksi lapamato kannattaisi tappaa. Se on sellainen kansallisparasiitti, joka tarttuu ohutsuolen alkupään seinämään ja syö verta. Siihen viittaa B12-vitamiinin puutos ja anemia. Painon putoaminen ja väsymys. Selviää labrassa näytteestä ja apteekista reseptillä menee kolmessa päivässä.
Myös tuijoni auttaa. Koiruoho on tehokkain tee jos haluaa itse hoitaa. Ja neilikka neljäsosa tee-lusikallista. Viiden päivän kuuri 1-1,5dl päivässä.
Tuijoni on hermomyrkky joka vaikuttaa parasiitin päähän, eli skoleksiin, jonka avulla loinen tarttuu suolen seinämään koukuilla. Kun tuijoni huumaa skoleksin, niin sedaatio tainuttaa skoleksin ja lamauttaa sen kyvyn tarttua. Sitten se siirtyy paksusuoleen, jossa ilman ravinteita se ei selviä, vaan kuolee ja hajoaa ulosteeseen.
Lapamadot elävät muuten jopa 25 vuotta. - AnonyymiUUSI
Hoidapa sinä itsesi kuntoon et ole ihan normaalissa henkisissä voimissa nähtävästi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä ihmisiä tapeta. Yksi lapamato kannattaisi tappaa. Se on sellainen kansallisparasiitti, joka tarttuu ohutsuolen alkupään seinämään ja syö verta. Siihen viittaa B12-vitamiinin puutos ja anemia. Painon putoaminen ja väsymys. Selviää labrassa näytteestä ja apteekista reseptillä menee kolmessa päivässä.
Myös tuijoni auttaa. Koiruoho on tehokkain tee jos haluaa itse hoitaa. Ja neilikka neljäsosa tee-lusikallista. Viiden päivän kuuri 1-1,5dl päivässä.
Tuijoni on hermomyrkky joka vaikuttaa parasiitin päähän, eli skoleksiin, jonka avulla loinen tarttuu suolen seinämään koukuilla. Kun tuijoni huumaa skoleksin, niin sedaatio tainuttaa skoleksin ja lamauttaa sen kyvyn tarttua. Sitten se siirtyy paksusuoleen, jossa ilman ravinteita se ei selviä, vaan kuolee ja hajoaa ulosteeseen.
Lapamadot elävät muuten jopa 25 vuotta.Mitä hittoa?😅Juu, ei ole lapamatoa. Ihan on muu suolistosairaus, mikä sinun olisi pitänyt tietää, jos olisit ollut hän.
Hyvää yötä! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hittoa?😅Juu, ei ole lapamatoa. Ihan on muu suolistosairaus, mikä sinun olisi pitänyt tietää, jos olisit ollut hän.
Hyvää yötä!Sitä ei kuule tiedä onko vai eikö. Vaalea iho viittaa anemiaan, anemia viittaa punasolujen puutteeseen, punasolujen puute viittaa veren "katoamiseen", veren katoaminen viittaa loiseen, joka syö verta, loinen joka syö verta viittaa lapamatoon, lapamato viittaa matalaan B12 vitamiinin.
Ja valkealla iholla tarkoitan oikeasti vaaleaa ihoa, sellaista lähes valkoista. Ja siro ruumis viittaa ravinnepuutokseen.
Eli loogisesti asia täytyy tutkia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei kuule tiedä onko vai eikö. Vaalea iho viittaa anemiaan, anemia viittaa punasolujen puutteeseen, punasolujen puute viittaa veren "katoamiseen", veren katoaminen viittaa loiseen, joka syö verta, loinen joka syö verta viittaa lapamatoon, lapamato viittaa matalaan B12 vitamiinin.
Ja valkealla iholla tarkoitan oikeasti vaaleaa ihoa, sellaista lähes valkoista. Ja siro ruumis viittaa ravinnepuutokseen.
Eli loogisesti asia täytyy tutkia.Naisilla tulee kuukautiset dumass
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei kuule tiedä onko vai eikö. Vaalea iho viittaa anemiaan, anemia viittaa punasolujen puutteeseen, punasolujen puute viittaa veren "katoamiseen", veren katoaminen viittaa loiseen, joka syö verta, loinen joka syö verta viittaa lapamatoon, lapamato viittaa matalaan B12 vitamiinin.
Eli loogisesti asia täytyy tutkia.Voi ei, mä olen tällä hetkellä yllättävän ruskettunut oikeasti ( vielä viime kesästä)😄. Tuota, se oli sellainen valo, jonka kanssa joskus leikin, missä näit mut🤭 Itsekin huomasin, miten valkoiselta näytin, se vähän huvitti mua, mutten ehtinyt säätää sitä, kun ei ollut aikaa. Ja sanotaan nyt näin, vaikka nolottaa, että suolistoni on lääkärissä sen verran tarkkaan syynätty, että aivan varmasti lapamadot olisi huomattu. Ei ole edes vieras juttu mulle. Mulla on matkustelevia kavereita, joilla jollain on ollut joskus lapamato.
Eli mulla on kyllä suolistossa ongelmia, mutta tilanne on tarkan ruokavalion kanssa hoidossa. Oireet on sen verran pahat, että harvoin tulee huteja. Ja paino ei sen takia nouse, kun ruoka tulee aika nopsaan ulos. Mutta ei se myöskään ole laskenut. 60kg painan tällä hetkellä. Ihan normi paino tän pituiselle.
Joten eipä hätää. Kiitos huolenpidosta, ei ole matoja🤭Öitä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lapamadot elävät muuten jopa 25 vuotta.Lapamato esiintyy edelleen Suomessa, vaikkakin se on huomattavasti harvinaistunut aiemmista vuosikymmenistä. Tartunnan voi saada syömällä raakaa tai huonosti kypsennettyä kalaa, kuten haukea, ahventa tai madetta, tai niiden mätiä. Tämän takia on tärkeää kypsentää kala kunnolla tai pakastaa se vähintään vuorokauden ajan –18°C:ssa, sillä nämä toimenpiteet tappavat toukat. Nykyajan ihmiset tämän tietävät ketkä kokkaavat ruuan itse tai ylipäätänsä syövät kaloja ja niidem mätiä.
- AnonyymiUUSI
Puhut ilmeisesti parasiiteista. Varmasti minua kalvaa sisältä monikin asia mutta tuskinpa sentään kyse tuollaisesta vieraasta.
- AnonyymiUUSI
Kyllä, juuri niitä tarkoitan. Huolestuin voinnistasi ja toivon että olet kunnossa.
- AnonyymiUUSI
Huh, et kirjoita noin tai sitten olet huonolla tuulella ja väsynyt.
- AnonyymiUUSI
Nukkuu posket punasina.
- AnonyymiUUSI
Olet varmaan nähnyt vaan pakkeloituja naisia. Kaikki ei jaksa meikata.
- AnonyymiUUSI
Olet juonut hybridi energiajuomaasi tölkin liikaa
- AnonyymiUUSI
Väännätkö omia labroja toiselle otettavaksi
- AnonyymiUUSI
Hemohes kuuri ottaa välillä lähtee madot loiset veks saa suolisto puhdistusta veri ohenee jne 🍓 voi hyvin
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa siltä että hänellä saattaisi olla bulimia
- AnonyymiUUSI
Voi Luoja. Ei ole kuin IBS ja keliakia. Näkemiin. Jätän tän pölhöilypalstan nyt ja lähden asioille.
- AnonyymiUUSI
Sulla ei taida olla mitään tietoa rasvakudoksen ja lihaskudoksen volyymi erosta?
- AnonyymiUUSI
jassooo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2383286Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3592946Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,161970Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.781836Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e621759Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?591642MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,121503- 1221456
Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S01380Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4681374