Joka kerta...
Aina sä teet mulle noin
19
294
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miten teen?
- AnonyymiUUSI
Ei minulla ole muita jumalia.
- AnonyymiUUSI
Pilaat aina kaiken hyvän mitä voisi olla
- AnonyymiUUSI
En oo tehnyt mitään tietääkseni.
Jos oon niin kerro mullekin. - AnonyymiUUSI
Kävikö joku metso kimppuun, vai mistä kiikastaa? ;)
-sivusta- AnonyymiUUSI
Pillistä kiinni jos mäin käy selvitys jää lyhyeen
- AnonyymiUUSI
olen voimakkaasti outo henkilö. mielensairauksien takia maailmani soi ja on räikeä vastapainoksi ajoittain musta ja usvainen. myös sosiaalisuuteni ja tekoni menevät ja tulevat kuin aallot. osaan järjestää myrskyjä mutta osaan myös paeta niitä! kuukausiksi! olla kuin olematta olemassa ollenkaan! anteeksi🤥
- AnonyymiUUSI
ystävyys on sellainen asia mikä ymmärtää tietyn ihmisen käyttäytymistä, käsitinkö oikein että sinä tarvitsisit itsellesi luotettavan ystävän
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ystävyys on sellainen asia mikä ymmärtää tietyn ihmisen käyttäytymistä, käsitinkö oikein että sinä tarvitsisit itsellesi luotettavan ystävän
en kai minä sinällään tarvitse. olen vuosia ollut jo yksin eli olen aivan tottunut elämään niin.
- AnonyymiUUSI
Kuulostat pelottavalta tyypiltä
- AnonyymiUUSI
On se pelottava ja petolline kun on psykopaatti. Tulee lähelle opiskelee sinun elämän ystävänä ja vetää puukon selkään. Varokaa näitä
- AnonyymiUUSI
Niuvaan sä kuulut sisälle. Et vapaaksi
- AnonyymiUUSI
Millähän perusteella. Sivusta tämä.
- AnonyymiUUSI
Hienoa osaamista Sinullakin palstasedän aloituksessa yksäri. Kokeiles vielä yhtä rikosilmoitusta tämän toiveen kera niin a vot. Ehkä viimein saat sakot tms
- AnonyymiUUSI
Jep. Ap:n kaltaisten naikkosten ainoo oikee loppusijotuspaikka on joku Vaasan vanha vankimielisairaala. Ihan vaa siks että ovat toisille ihmisille vaaraks. Melko ironista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Ap:n kaltaisten naikkosten ainoo oikee loppusijotuspaikka on joku Vaasan vanha vankimielisairaala. Ihan vaa siks että ovat toisille ihmisille vaaraks. Melko ironista.
Kerro toki sinäkin palstaäikä lisää mm tästä omasta aloituksesta tälle länkyttäjäsarviselle, teitä molempia yhdistää järjen sumentama viha sulla kaikkia naisia kohtaan ja tällä tukevalla yhtä naista kohtaan, sen tulee olla koko yhteisön yhteinen intressi
- AnonyymiUUSI
Mitä teki?
- AnonyymiUUSI
Sää täällä taas istut palstasedän aloituksissa ku lypsyjakkaralla tenttaamassa
- AnonyymiUUSI
enkö huomioinut sua tarpeeksi silloin kun nähtiin, sitäkö tarkoitat? Mun hymyn nyt olisi pitänyt jo riittää, enempää ei ehtinyt jne.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1723020Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2982696Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751768Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e501667Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?391541- 1221316
- 1051219
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141184Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3801152Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041073