Kaduttaako sinua väärät päätöksesi ja niiden seuraukset?
Itkeminen ei auta.
Opi siitä ainakin se, mikä ei kannata ja tiedä että silloin sinulla on uusi suunta.
:/
Nainen, miksi itket?
45
339
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Eipä oikeastaan. Vaan vihdoin löytynyt ihminen joka ottaa tosissaan ymmärtää. Vihdoin saan apua. Vuosien paskat ja traumaatiset kokemukset purkaantuu.
- AnonyymiUUSI
Hyvä niin.
:/ - AnonyymiUUSI
Kukas?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukas?
Sulla palstasedältä milloin mitäkin kyselevä traumahaukka ei taida olla kasetti aivan kunnossa. T naiselta tämä.
- AnonyymiUUSI
Pitäiskö tää nähdä suggeroinnin uhrina vai sen tekijänä? Sasse mut EVVK
- AnonyymiUUSI
Mä en tehnyt mitään vääriä päätöksiä taikka tekoja!
- AnonyymiUUSI
Mä en ole tehnyt mitään muuta kuin vääriä päätöksiä!
- AnonyymiUUSI
kaikki on katoavaista. niin vtun surullista kun se onkin. vaikka halusin sen rintamamiestalon ja perheeni sinne niin kaikki voidaan viedä multa nano sekunnissa olen taas yksin kävelemässä kadulla. eli sitä voi sitten jokanen miettiä mille oikeesti kannattaa itkeä ja mille ei. voi kuolla nyt tai 10 vuoden päästä. mutta tärkeintä ny olisi että maanpäällinen elämä ei olisi pelkkää h^lvettiä. ja jos muut ihmiset sitä aiheuttaa niin on hyvä katkaista välejä. se ei ole mitään läppää kun mahdollisuus paremmalle. mahdollisuus rakkaudelle
- AnonyymiUUSI
Ihmiset nukkuu taloissaan. En minäkään saa eräältä paikkakunnalta miljoonataloa, vaikka sen voisin ottaa🤭
- AnonyymiUUSI
Miksi katuisin sitä että mies on mulle tärkeä?
En kyllä myöskään voi katua sitä että
mulle lapsi meni miehen edelle.
Siitä seurauksena sitten.... - AnonyymiUUSI
Itken koska muut pilaavat kaiken hyvän elämästäni.
- AnonyymiUUSI
Tuttu tunne.
Kannattaa pysyä heistä mahdollisimman etäällä.
Anonyymi kirjoitti:
Tuttu tunne.
Kannattaa pysyä heistä mahdollisimman etäällä.
:/Pysyn ainakin sinusta etäällä. En tiennytkään että olet se itse.
- AnonyymiUUSI
Sama. En voi pysyä pahoista ihmisistä erossa kun edes tunne heitä enkä edes tiedä keitä he ovat. En myöskään tiedä mitä minulle halutaan kostaa. En ole tehnyt kenellekään mitään pahaa enkä ole aktivisti, journalisti, poliittisessa toiminnassa mukana enkä yhteiskunnallisesti vaikuttavassa asemassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pysyn ainakin sinusta etäällä. En tiennytkään että olet se itse.
So be it.
Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät
Anonyymi kirjoitti:
Pysyn ainakin sinusta etäällä. En tiennytkään että olet se itse.
Ei se ollutkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
So be it.
Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät
:/Sinun tapauksessa ovat kyllä palstasetä aivan oikealla asialla, eivät tarvitse esim tonttuja tavan tallaajien joukosta edistämään sellaista agendaa mitä ei ole siinä mielessä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tapauksessa ovat kyllä palstasetä aivan oikealla asialla, eivät tarvitse esim tonttuja tavan tallaajien joukosta edistämään sellaista agendaa mitä ei ole siinä mielessä
Pitää sääliä vähän näitä fuulattuja kylän namedroppereita. Ei kun eihän tartte
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitää sääliä vähän näitä fuulattuja kylän namedroppereita. Ei kun eihän tartte
Ei mtn henk koht, arjen tiinat @argentina
- AnonyymiUUSI
tiedotan vain. ei enää UHOTA. Kosto tilattu ja mennyt läpi.
- AnonyymiUUSI
tai siis kostot.
- AnonyymiUUSI
Sinulle ja lapsellesi on tilattu kosto myös.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle ja lapsellesi on tilattu kosto myös.
Tilaa mielummin itsellesi taksi ja hurauta mielenterveys päivystykseen. Kuulostaa todella pahalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tilaa mielummin itsellesi taksi ja hurauta mielenterveys päivystykseen. Kuulostaa todella pahalta.
Varmaankin nainen tällä kertaa spinnaamassa kuvittelet, että tämä populistinen pulina palstasedälle johtaa johonkin mm siihen mitä tavoittelevat suvereenista päässäsi mikä käy sisällöstä ilmi.
- AnonyymiUUSI
Mä itken kyllä, ja sä tiiät miksi.
Eikö sua haittaa kuinka surullinen oon? - AnonyymiUUSI
kostot isketään juuri samoiten. mukana myös kaikki 10 vuodelta.
- AnonyymiUUSI
koskee koko porukkaa.
- AnonyymiUUSI
osalle tilattu kosto jelvetistä osalle ryssostä, osa kirottu.
- AnonyymiUUSI
tappajat tapetaan, kiusaajat saavat hlirukli tiä ja hakkaamista, tyyli tulee teiltä
- AnonyymiUUSI
No paahan hyvä mies kerubis sun muut töihin oitis jo
- AnonyymiUUSI
tämän jälkeen ei tarvii enää UHOTA
- AnonyymiUUSI
Itken aika herkästi, itku vain tulee ja se puhdistaa. Niin nytkin.
Ei itku poista sitä että voin oppia😊 vaikka olen tunteikas ja koen ääripäitä, on se perustasoni myönteinen ja sen vuoksi uskonkin taas viimeisimmästä vaikeudesta oppineeni. Nyt ainakin tunnistan nopeammin sen, mitä en elämääni halua. - AnonyymiUUSI
Itku on osa surutyötä.
- AnonyymiUUSI
Enpä muista ikinä itkeneeni noista syistä.
- AnonyymiUUSI
Toista tilaisuutta tirvaista tuskin tulee
- AnonyymiUUSI
Eli kyllä- ottaa päähän ois pitäny
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1672999Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2972691Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751758Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e501667Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381530- 1221306
- 1051219
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141174Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3761137Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041063