Nainen, tule käsittelemään asiasi tähän

Anonyymi-ap

Mistä nyt sitten se kenkä puristaa?

:/

93

872

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nostin sulle jo pari tarottia.
      Hiiri ja makarooni.

Nyt ei hyvältä näytä, joku nakertelee hyvinvointiasi niin, että joudut olemaan makaroonikuurilla,

• Anonyymi

Niin tekee joo.
        Ei kyl oo ees makaronia mahollista syyä
        ku ei oo astioita eikä ees kattilaakaan.

Mut sä et sais nostaa mulle kortteja.

Enkä mä halua palstalla selvittää mistä kenkä puristaa, on sentää jotain hyvää,
        mul on viel kengät...

• Anonyymi

Ohooh…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohooh…

Eikö sinun kannattaisi miättiä jo oman kaapin täyttöä jollakin muulla tavalla kuin tekemällä tätä hurmoksellista pöyristelytyötä täällä netin mikämikämaassa? Sivusta o

• Anonyymi

Palstalaisten ja tarot-manipuloija-haahkojen kanssa en käsittele mitään.

• Anonyymi

Eilen teinkin makaroonilaatikkoa ja joku pikku pullukka hiiri on tietenkin yön aikana vetassu pikku hiuko palana sen toisen laatikon jonka minä olin ajatellut, että voidaan syödä tänään.

Joten tänään syödään puuroa, koska jätit sen tulevaisuus kortin nostamatta jossa oli kaurahiutaleiden kuvia…

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi

• Anonyymi

pistä sinä vaikka paroonia persiiseen ja lopeta

• Anonyymi

elikä miten vtussa mä söisin pskaa? kerro mulle? syy?onko sitä nyt?olet ihminen jonka pää pitäis veivata uusiks paikoilleen ja pultit kiristää tiukalle nii että soi edes sen hetken

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

elikä miten vtussa mä söisin pskaa? kerro mulle? syy?onko sitä nyt?olet ihminen jonka pää pitäis veivata uusiks paikoilleen ja pultit kiristää tiukalle nii että soi edes sen hetken

Sä et ole oikea henkilö kenenkään päitä veivailemaan mihinkään suuntaan.
        Sulla ei taida edes olla mitään kiristettävää ellet tajua sitä, että tuut aukomaan päätäs, etkä edes tiedä kenelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et ole oikea henkilö kenenkään päitä veivailemaan mihinkään suuntaan.
        Sulla ei taida edes olla mitään kiristettävää ellet tajua sitä, että tuut aukomaan päätäs, etkä edes tiedä kenelle.

äläkä sinä ohjeista täällä viattomia ihmisiä syömään pskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

äläkä sinä ohjeista täällä viattomia ihmisiä syömään pskaa

Viattomia, just joo.
        Niin viaton, että liekö edes ihminen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viattomia, just joo.
        Niin viaton, että liekö edes ihminen?

sinun ’:/’ rinnalla enkeli… ehdottomasti…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinun ’:/’ rinnalla enkeli… ehdottomasti…

Juu juu, aivan varmasti joo.
        Pahasti langennut vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu juu, aivan varmasti joo.
        Pahasti langennut vaan.

Sinut tapetaan ainakin kun saadaan kiinni vaikka kirkkaassa päivän valosaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinut tapetaan ainakin kun saadaan kiinni vaikka kirkkaassa päivän valosaa

Hehee.
        Ajattele asiaa niin, että auot päätä jollekin NBK jäsenelle.

Muista mitä Jeesus opetti.
        31 Tahi jos joku kuningas tahtoo lähteä sotimaan toista kuningasta vastaan, eikö hän ensin istu ja pidä neuvoa, kykeneekö hän kymmenellä tuhannella kohtaamaan sitä, joka tulee häntä vastaan kahdellakymmenellä tuhannella?
        32 Ja ellei kykene, niin hän, toisen vielä ollessa kaukana, lähettää hänen luoksensa lähettiläät hieromaan rauhaa.

Ota ensin selvää kenelle auot tai sitten se naama umpeen ja tulet kokeilemaan onneasi.
        Sä et tiedä ketä vastaan sä uhoat.
        NBK on vaan esimerkkinä heitetty, mutta voi saada sut ajattelemaan asiaa uudelta kantilta.

• Anonyymi

Mitä ihmisten asioita utelet yleisellä osastolla.
      Mene jo nukkumaan./ Sivusta

• Anonyymi

Ei väsytä ku oon sellanen yökukkuja.
        Mikset ite oo nukkumassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä pääs kiinni olet kohta mullan alla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nukuin, mut heräsin jo🩵🩷sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herännytkin jo/ sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uli uli uli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uli uli uli.

Et taidakkaan olla enää naamaton/ sivusta.
        Mutta sekotat väärän ihmisen kirjoituksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläpäs uhkaile.
        -sivusta

• Hyvää yötä sitten 😴

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä teille huonosti käy. Syytön mä siihen olen. Toivotaan että sydän on puhdas. Hyvää päivänjatkoa ja hyvää tulevaisuutta

• Anonyymi

Se puristaa siitä, kun olen ollut vuosikaudet varattuna ihastunut mieheen jota en voi saada.

• Anonyymi

Se mies rakastaa toista naista. Vaikka saisit ei se koskaan sinun aidosti olisi. Ei sen miehen olisi hyvä olla sinun kanssa koska sinä et vain riittäisi. Sinä et ole Hän. Seksi ei ole kaikki

• Anonyymi

Mikset voi?

• Anonyymi

Esitätkö jotakin toista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esitätkö jotakin toista?

En esitä ketään toista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esitätkö jotakin toista?

Keneltä sinä kuvittelet kyseleväsi jotain pois-sulkevaa puutaheinää kun tivaat taas tältä naisena esiintyvältä vastauksia?

• Anonyymi

Siitä kun ei olla kohdattu uudestaan 🤍

• Anonyymi

Masennus, loiset, läheisyyden puute

• Anonyymi

syö lisää sitä saastasta raakaa lihaas sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei kannata mitään metsästäjän paska saasta lihaa syödä. Varsinkin kun mies käyttää se grillissä ja tarjoilee puoliraakana. Sian ja peuran lihaa yökkistä yök. Ei ikinä enää

• Anonyymi

Vähä kantapään kohdasta ,,,, tosta (näyttää sormella) hankaa kun kävelen.

• Anonyymi

J nainen onnaa haaamitaaa😭😭😭😭😭en faanu titä miettä fitttttuuuuuuuuuuuuyyyy😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭juhaaaaaaaaa fittuuu

• Anonyymi

Ihanaa palstasetä että toit tämän monologissasi esiin, paljon on äffää tänään. Tarkoitan tuota edellistä kommenttiasi. Oli aika lennokas sekin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa palstasetä että toit tämän monologissasi esiin, paljon on äffää tänään. Tarkoitan tuota edellistä kommenttiasi. Oli aika lennokas sekin

Foi fiiiffu. Ei ollu mufta ku toi äffä fiesti. Mitä mifä

• Anonyymi

Miun miesystävä tykkäis olla seksissä alistuva ja tekisi kyllä mieli esim. "pakottaa" /käskyttää nuolemaan p*ll*a mutten mie kehtaa kun ujostuttaa.
      Miten ihmeessä edes kehtaan koskaan?
      Välillä on ikävä eksää, joka suurinpiirtein raiskasi ei tarvinnu kehdata tai miettiä näitä seksihommia

• Anonyymi

Ei se kenkä purista mistään, koska minä olen avojaloin tällä hetkellä!

Mustat mustasukkaisuus CHENILLE sukkani ovat muistaakseni niiden violettien mustasukkaisuus CHENILLE sukkieni kanssa tuolla puhdas pyykki pinossa.

Ne ovat siksi siellä eivätkä jalassa, koska en nyt oikein jaksa olla MUSTASUKKAINEN NÖSSYKKÄ NYHVERÖ MÖSSYKKÄ MIEHESTÄNI.
      Ei tuossa ole oikein järkeä, että minä alkaisin vahtimaan sekä omimaan miestäni joka on KAIKKIEN NAISTEN MIELEEN.

Minua ei tarvi mieheni NAISTEN ALKAA VAHTIMAAN, koska minä osaan kyllä miehestäni löystää irti.
      Minähän olen sanonut hänelle, että : Minä pärjään YKSINKIN joten en minä tarvi sinun apua!

• Anonyymi

Lisään tähän, että mitähän järkeä on VAHTIA AIKUISTA NAISTA JOLLA EI OLE EDES OLLUT LAPSIA KOTONA ASUMASSA.
        En minä ole edes LAPSILLENI PUHELIMIA OSTANUT VAAN HE OVAT SAANEET KÄYTTÄÄ MINUN PUHELINTA, kun ovat olleet minun kanssa!
        Minä olen ÄITINÄ TUOLLOIN OTTANUT MYÖS VASTUUN ALA-IKÄISTEN LASTENI NETIN KÄYTÖSTÄ, mutta jos lapsen puhelimen on ostanut hänen isä tai joku muu niin vastuu on ollut heillä lasteni NETIN KÄYTÖSTÄ!

En minä ole tuota kiistänyt etteikö LASTENI PUHELIMET OLISI AIHEUTTANEET RIITAA SEKÄ ONGELMIA KOTONA, koska MINÄ EN SAANUT PUHELINTA ENKÄ TIETOKONETTA LAPSELTA/LAPSILTA POIS, koska joku toinen fiksu oli nuo heille ostanut sekä hän olisi hommannut myös liittymän.
        Minulta EI OLE KOSKAAN EDES KYSYTTY, että : TARVIIKO SINUN MIELESTÄ SINUN LAPSET ÄLYPUHELIMET?
        Minä olisin vastannut, että : EIVÄT TARVI, KOSKA EI HE OSAA EDES KÄYTTÄÄ PUHELINTA! JOS HEILLÄ ASIAA ON NIIN HE VOIVAT JUOSTA KOTIA KERTOMAAN ASIANSA, KOSKA NIIN MINÄKIN TOIMIN LAPSENA!

Minä olen sentään ÄITINÄ saanut KUNNIANLOUKKAUS TUOMION ja ollut sakko vankina vankilassa, mutta minä olen ottanut vastuun VAIN MINUN PUHELIMEN JA TIETOKONEEN KÄYTÖSTÄ OMIEN LASTENI OSALTA MINUN KOTONA!

• Anonyymi

Oikeasti minuakaan kenkä purista, eli tennari kiristä, koska tuli ostetua eräänä vuotena Mustan Viikon alennuksista Timberland, hyvät laadukkaat ja musgtalla alekkuksella noin jotain 160EUR, ei ollenkaan kulumaankaan vuosie jälkeenkään mitään oikein ole.

Ja pika eli sport nauhanappulit sellaiset mustat, ei tarvitse solmia nauhoja.

Mutta itseäni huvittaa nuoret kävelevät kipittävät kovaa vauhtia, kun itse jo aik vanha eli noin 1000-vuotias, ja yleensä kantamuksiakin mukana.,,

• Anonyymi

Varmaan varpaista. Mulla kyllä niin pienet jalat ettei kengät purista enemminkin lonksuu.

• Anonyymi

👠👈🫤

• Anonyymi

Käsitellään asia: Rakastan, mutta hän ei. Mitä teen? Unohda en..

• Anonyymi

Ookko kuullu syrjinnästä, vai harrastatko sitä ihan itte? ;)

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

Ei vielä puristä mikään. Aamupuuro pensasmustikoilla ja banskulla syöty. Kohta juon kahvit ja syön vielä prodevanukkaan. Sitten ehkä mietin taas olemassaoloani ja joko nauran tai itken. Todennäköisesti nauran.

• Anonyymi

Ei tunteetkuole,vaikka kuinka pakenesimme.
      "Eihän meitä ollut,mielestäsi". Sallin olla erimieltä.

• Anonyymi

Saan parempaa munaa 👋

• Anonyymi

vaan tosi paha pystyy kesyttämään eikä niitä ole eli olen ongelmissa

• Anonyymi

Nilkoista

• Anonyymi

Sidot?

• Anonyymi

Mul on sopivat kengät ei purista eikä ahdista mistään. Tiijän ratkaisun ongelmiini täällä asiaa puimattakin, mutta kiitos ja mukavaa illanjatkoa sullekkin

• Anonyymi

Vaivaisenluusta puristaapi.

• Anonyymi

Mitään kai taaskaan menetetty ole. Ainahan kestävä todellisuus tarvitsee fantasian tai pari. Tarkentuvia kuvia kohteesta joka ehtinyt jo muuttua kovin. Väheksyvää kieltäytymistä näkemästä mahdollisuuksia jonkun takia, joka jonain päivänä osoittautuu jokseenkin yhdentekeväksi. Estymistä tapaamasta jonkun aikanaan yhtä ohimenevän. Sillä lähemmin tarkasteltuna katoaa aina niin kauneus kuin mysteeri ja se taas auttaa olemaan katumaton vakuuttaessaan ettei ole muuta kuin muistoihin jäävää aistillista kaikua joka on niin vaihdettavissa olevaa, että se tuntuu olevan täysin sopusoinnussa kulloisenkin fantasian kanssa.

• Anonyymi

En samaistu, mutta hyvä että ymmärrät itsestäsi tuon

• Anonyymi

Tämä onkin se oikea paikka käsitellä asioita, voi...u.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      68
      2342
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      245
      2313
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1538
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      35
      1365
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      60
      1348
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1309
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1220
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      81
      998
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      989
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      989
    Aihe