Heti aamusta mestarilta.
Hyvän Mielen video
20
302
Vastaukset
- Anonyymi
Mukava jouluinn tunnelma, ei kiirettä ei velkaorjan stressiä. Kutsutaan lahomäellä lämäksi jota vekainen juoppo ei saanut koskaan kokea kustessaan itse elämänsä.
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Katkruus lahomäellä on nautinnollista seurattavaa.
- Anonyymi
https://youtu.be/fOG-Ty6MIo4?si=VG2IWOMHXPq6ZyYz
Muistakaa myös metsämania lahjoin rikkain runsahin, olutta ei saa paketeista puuttuman. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/fOG-Ty6MIo4?si=VG2IWOMHXPq6ZyYz
Muistakaa myös metsämania lahjoin rikkain runsahin, olutta ei saa paketeista puuttuman.Kinkkusiivuja keravalaiselta yrittäjältä ei pidä unohtaa, pääsee massuttamaan niitä postiosuudessa.
- Anonyymi
Mestari osaa luoda harmoniaa.
- Anonyymi
Soittaako harmonia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittaako harmonia?
Pyydä kun kiinnostaa.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Tehtaan takuu,mestari osaa.
- Anonyymi
Laatu on heikkoa. Todella murheellista roskaa.
- Anonyymi
Sun elämä on.
- Anonyymi
Tiijä siitä hyvänmielenvideosta ,pitkät talvet tuloo vilimiä missä puutarhatonttu kopissa istuu ja terveellisiäkuituja vatvoo,aekasten tympeetä.
- Anonyymi
Sulla on tylsä elämä.
- Anonyymi
"Katkruus lahomäellä on nautinnollista seurattavaa."
Lahopään katkeruus on sakeaa kun syntyi perinnöttömäksi pojaksi lahoon mökkiin korven keskelle, eikä hukkaan tuhlatusta palkkaorjan ja työttömän kurjasta elämästä ole kenellekään mitään kertomista.
Lahopää häpeää hukkaan heitettyä elämäänsä pimeydessä korvessa keskellä naapurin kuusikkoa.
Vi#tuuntunut koira seuranaan.- Anonyymi
Toivottavasti ei olisi koiraa vatipää lahomäellä.
- Anonyymi
Mukava video.
- Anonyymi
Petäjäveellä pyöri tuttuja tupettajia! Ruokaa maalta! Pajamies ei taida olla ruuantuottaja? Mutta hän korjaa ja rakentaa maatalouskoneita ja että ruuantuotanto voi jatkua👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petäjäveellä pyöri tuttuja tupettajia! Ruokaa maalta! Pajamies ei taida olla ruuantuottaja? Mutta hän korjaa ja rakentaa maatalouskoneita ja että ruuantuotanto voi jatkua👍
"Pajamies ei taida olla ruuantuottaja? Mutta hän korjaa ja rakentaa maatalouskoneita ja että ruuantuotanto voi jatkua👍"
Olen samaa mieltä, niin kauan kuin maata viljellään ja metsää kasvatetaan pajamiehiä tarvitaan mutta ei naamanvääntäjiä, eikä kikattavla hevosheinän tuottajia.
Joilla ei ole omaa heinäpeltoa hevoselle niin ajelkoot mopolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Pajamies ei taida olla ruuantuottaja? Mutta hän korjaa ja rakentaa maatalouskoneita ja että ruuantuotanto voi jatkua👍"
Olen samaa mieltä, niin kauan kuin maata viljellään ja metsää kasvatetaan pajamiehiä tarvitaan mutta ei naamanvääntäjiä, eikä kikattavla hevosheinän tuottajia.
Joilla ei ole omaa heinäpeltoa hevoselle niin ajelkoot mopolla.Juurikin niin!👍
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1505148Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv832742Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?861735Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91206- 49956
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23828