Kenen kanssa olet pettänyt kumppaniasi ja kadutko sitä?
Salaisuudet julki...
59
529
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Varmaan jonkun joku kuvittelee olevansa pelastava ritari
- AnonyymiUUSI
Britney Spears, Heidi Klum, Megan Fox ,,,,,,,,,
- AnonyymiUUSI
Senhän sä haluaisit tietää. En kenenkään, sinä aikana kun sinut olen tuntenut. Sinun kanssa eniten eli lähinnä henkisesti.
En kadu mitään tekemistäni. Harrastan seksiä vain ihmisten kanssa joihin olen rakastunut. Mutten kaikkien kanssa, joihin rakastun.- AnonyymiUUSI
Entä ennen kuin tutustuit kaivattuusi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin sitä ennen saattoi olla jotain. Mutta siitä on aivan helkatisti aikaa. Ja mitään en kadu. Mulla on tiheä seula:D
- AnonyymiUUSI
Taidat rakastua vähä niinku joka toinen päivä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entiset elämät ei sinulle kuulu
- AnonyymiUUSI
tämä on hyvä tietää.. Näin jälkeenpäin mietittynä, näin olen arvellut asian olleenkin. Vaikka sinulle muuta taisinkin kerran sanoa :( -sivusta-
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat rakastua vähä niinku joka toinen päivä.
En rakastu. Sen kertoo jo seksikumppanien kokonaismäärä suhteutettuna ikään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
tämä on hyvä tietää.. Näin jälkeenpäin mietittynä, näin olen arvellut asian olleenkin. Vaikka sinulle muuta taisinkin kerran sanoa :( -sivusta-
Ai täälläkö? Jos IRL, niin ohi. Ei ole kukaan sellaista päin naamaa sanonut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai täälläkö? Jos IRL, niin ohi. Ei ole kukaan sellaista päin naamaa sanonut.
Tai on nuoruudessa sanonut yksi aiheettomasti mustasukkainen.
Edellinen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entiset elämät ei sinulle kuulu
Kuis paljo sulla niitä "entisiä" elämiä on, kun pääsönteisesti niitä on vaan yksi.. Se eletään loppuun ja tätsit!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuis paljo sulla niitä "entisiä" elämiä on, kun pääsönteisesti niitä on vaan yksi.. Se eletään loppuun ja tätsit!
Tuo "entiset elämät"-kommentti tuli sivusta.
- AnonyymiUUSI
En ole pettänyt ketään kumppaniani.
- AnonyymiUUSI
Sanoo nunna Maria joka oli korttipelissä palkinto
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nunnat ei tääl taida kirjotella?
Muuten, ihan kokemuksesta sanon, että useammin petetyksi tulleena, voin sanoa rehellisesti, että olen helkutin ylpeä itsestäni, etten alentunut samalle tasolle. Itsetunto ja -kunnioitus on vahva. Minä se porskutan eteenpäin, pettäjille kävi huonommin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpsistä. Ollut niin hyvät miehet parisuhteissa, että ei ole tarvinnut naapuriin vilkuilla. Vieläkin on entisiin luotto puolin ja toisin. Yhtä tosin ei huvittaisi muistella ja unohtuu joka päivä enemmän ja enemmän. Aika ja välimatka.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nunnat ei tääl taida kirjotella?
Muuten, ihan kokemuksesta sanon, että useammin petetyksi tulleena, voin sanoa rehellisesti, että olen helkutin ylpeä itsestäni, etten alentunut samalle tasolle. Itsetunto ja -kunnioitus on vahva. Minä se porskutan eteenpäin, pettäjille kävi huonommin.Se justiinsa näin. Paitsi että sana on vapaa myös nunnille, ainakin mun mielestä
- AnonyymiUUSI
Juuri näin henkisesti,hän sen kyllä tietää /vaistoaa. Tässä kolmiossa,dolmiossa mutta saattaisi eskaloitua ken tietää.n-m.
- AnonyymiUUSI
Yhdelle vain valehtelin pettäneeni 😄
- AnonyymiUUSI
Valehtelit?🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelit?🤣
Kuule, naiset tekee tuota paljonkin. Jos tulevat loukatuksi ja haluavat kostaa. Puheissa ja kirjoituksissa voi olla kuinka bitch haluaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, naiset tekee tuota paljonkin. Jos tulevat loukatuksi ja haluavat kostaa. Puheissa ja kirjoituksissa voi olla kuinka bitch haluaa.
Niinkun monet miehetkin tekee. Ollaan olevinaan panomiesten parasta a-ryhmää.
- AnonyymiUUSI
Aloittajamies voisi vastata myös itse. Vai onko hänelle koko käsitettä "pettäminen" edes olemassa?
- AnonyymiUUSI
En ole koskaan pettänyt kumppaniani, enkä petä.
- AnonyymiUUSI
Uhoilu käy lankeemuksen edellä.
Ihmisiä kun ollaan,ei apinoita. - AnonyymiUUSI
Äläpäs sano.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uhoilu käy lankeemuksen edellä.
Ihmisiä kun ollaan,ei apinoita.Toiset on vain fiksumpia eivätkä alennu samalle tasolle. Näin se vain menee. On hyvä jatkaa elämäänsä ns puhtaalta pöydältä.
- AnonyymiUUSI
Yhtä monen kanssa kuin hänkin mua petti.
- AnonyymiUUSI
kaikkia muita petin aina paitsi lasteni isää
- AnonyymiUUSI
Itse olet se isä,näin olet aikaisemmin kertonut!
- AnonyymiUUSI
En kenenkään
- AnonyymiUUSI
Mikropettänyt olen. Rikoskumppani ei halunnut ongelmia, eikä näin ollen enempää.
- AnonyymiUUSI
Mitä on mikropettåminen?
Eikö pettäminen ole aina pettämistä? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on mikropettåminen?
Eikö pettäminen ole aina pettämistä?Pettäminen on aina pettämistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pettäminen on aina pettämistä.
Mikropettäminen (engl. micro-cheating) tarkoittaa pieniä, usein huomaamattomia tekoja tai käyttäytymisiä, jotka voivat rikkoa parisuhteen luottamusta, vaikka ne eivät ole varsinaista fyysistä pettämistä. Ne ovat “harmaalla alueella” – ei välttämättä selkeästi väärin, mutta voivat tuntua toisesta loukkaavilta.
Esimerkkejä mikropettämisestä
Flirttaileva viestittely jonkun kanssa salassa kumppanilta
Tietoinen rajojen venyttäminen, kuten jatkuva tykkäily tai kommentointi tietyltä henkilöltä saadakseen huomiota
Toisen ihmisen pitäminen “varasuunnitelmana” tai huomiolta tunteen hakeminen muualta
Tärkeiden keskustelujen tai yhteyden salaaminen kumppanilta
Itsensä esittäminen sinkkuna sosiaalisessa mediassa tai muille ihmisille
Oleellista
Mikropettäminen ei ole tarkasti määritelty termi, ja eri parit kokevat asiat eri tavoin. Tärkeintä on, miten toiminta vaikuttaa luottamukseen, avoimuuteen ja turvallisuuden tunteeseen suhteessa.
- ChatGPT - AnonyymiUUSI
Melkein sama, tosin vain minä taisin olla petollinen, toinen ei ehkä edes ollut kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
En kerro.
- AnonyymiUUSI
sekin oli lähellä ettenkö olisi pettänyt myös häntä olen kyllä kaukana lojaalista ja kiltistä ihmisestä näitä miljoonia syntejä ei kuulkaa saippualla pestä
- AnonyymiUUSI
Tiedän . Ai etkö mielestäsi pettänyt? Mielenkiintoista logiikkaa, mutta tavallaan ymmärrän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän . Ai etkö mielestäsi pettänyt? Mielenkiintoista logiikkaa, mutta tavallaan ymmärrän.
en pettäny tai ei semmosta pientä kikkailua lasketa..kai.. taino enhän mä sitä toiselta tietysti kattelis yhtään eli sekin tekee musta oikean ihmisperceen kun teen mitä teen ja sit tiedäks toisen pitäis olla lojaali.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
en pettäny tai ei semmosta pientä kikkailua lasketa..kai.. taino enhän mä sitä toiselta tietysti kattelis yhtään eli sekin tekee musta oikean ihmisperceen kun teen mitä teen ja sit tiedäks toisen pitäis olla lojaali.
Ihan vtun mlkkua ja keskenkasvuista. Meni erääseen maku juuri tuon takia ja se oli sitten siinä.
- AnonyymiUUSI
Metsurin kanssa kotikylällä käydessäni,en kadu.
- AnonyymiUUSI
Hänen kanssaan ja en kadu🩷🩵
- AnonyymiUUSI
Kun ei ole suhteessa niin ei tule petetyksi.
- AnonyymiUUSI
🙂
- AnonyymiUUSI
En ole pettänyt. Ihan avoimesti jutustelun exälle kaikista ihmissuhteistani.
- AnonyymiUUSI
Lisättäköön että hän oli paljon salaperäisempi ja hänellä oli suhteemme alkuaikoina muitakin.
- AnonyymiUUSI
Aika kiva olette läheisiä
- AnonyymiUUSI
En ole pettänyt.
- AnonyymiUUSI
Monen 🤣 Enkä oo antanu vuosiin!
- AnonyymiUUSI
Olen katsonut nakukuvia netistä. Se on nolointa ja typerintä mitä olen tehnyt. Mieheltä.
- AnonyymiUUSI
Noinhan kaikki tekee. Toiset pariskunnat kattelee yhdessäkin ja ihan virkistävää sekin.
- AnonyymiUUSI
Luulitko täältä löytäväsi jutun aiheita ja ns. hiljaista tietoa?
- AnonyymiUUSI
Hyviä p*noja kaikki ollut! Toiset parempia.
- AnonyymiUUSI
Vihreän miehen kanssa petin.👽
- AnonyymiUUSI
Ei tarvi katua kun en ole parisuhteessa ollessa koskaan edes kostanut pettämistä miks koska sen kostaa puolestani aina joku nainen voi olla vaikea tai jopa mahdotonta uskoa mu ei ole minun ongelmani mitä kukakin uskoo olen ai sanon jos et/ette halua/halunnu totuutta tietää ei pitäisi kysellä ihmiseltä joka on opetettu totta puhumaan
- AnonyymiUUSI
Vaimon siskon kanssa, en kadu mutta olisi voinnut jäädä tekemättäkin
- AnonyymiUUSI
Petin oikeaa kättäni vasemman kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252094Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.911921Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881881MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131593Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881456Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11454Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241377Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481257Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351119Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731114