Kenen kanssa olet pettänyt kumppaniasi ja kadutko sitä?
Salaisuudet julki...
77
885
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan jonkun joku kuvittelee olevansa pelastava ritari
- Anonyymi
Britney Spears, Heidi Klum, Megan Fox ,,,,,,,,,
- Anonyymi
Senhän sä haluaisit tietää. En kenenkään, sinä aikana kun sinut olen tuntenut. Sinun kanssa eniten eli lähinnä henkisesti.
En kadu mitään tekemistäni. Harrastan seksiä vain ihmisten kanssa joihin olen rakastunut. Mutten kaikkien kanssa, joihin rakastun.- Anonyymi
Entä ennen kuin tutustuit kaivattuusi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin sitä ennen saattoi olla jotain. Mutta siitä on aivan helkatisti aikaa. Ja mitään en kadu. Mulla on tiheä seula:D
- Anonyymi
Taidat rakastua vähä niinku joka toinen päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entiset elämät ei sinulle kuulu
- Anonyymi
tämä on hyvä tietää.. Näin jälkeenpäin mietittynä, näin olen arvellut asian olleenkin. Vaikka sinulle muuta taisinkin kerran sanoa :( -sivusta-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat rakastua vähä niinku joka toinen päivä.
En rakastu. Sen kertoo jo seksikumppanien kokonaismäärä suhteutettuna ikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä on hyvä tietää.. Näin jälkeenpäin mietittynä, näin olen arvellut asian olleenkin. Vaikka sinulle muuta taisinkin kerran sanoa :( -sivusta-
Ai täälläkö? Jos IRL, niin ohi. Ei ole kukaan sellaista päin naamaa sanonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai täälläkö? Jos IRL, niin ohi. Ei ole kukaan sellaista päin naamaa sanonut.
Tai on nuoruudessa sanonut yksi aiheettomasti mustasukkainen.
Edellinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entiset elämät ei sinulle kuulu
Kuis paljo sulla niitä "entisiä" elämiä on, kun pääsönteisesti niitä on vaan yksi.. Se eletään loppuun ja tätsit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuis paljo sulla niitä "entisiä" elämiä on, kun pääsönteisesti niitä on vaan yksi.. Se eletään loppuun ja tätsit!
Tuo "entiset elämät"-kommentti tuli sivusta.
- Anonyymi
En ole pettänyt ketään kumppaniani.
- Anonyymi
Sanoo nunna Maria joka oli korttipelissä palkinto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nunnat ei tääl taida kirjotella?
Muuten, ihan kokemuksesta sanon, että useammin petetyksi tulleena, voin sanoa rehellisesti, että olen helkutin ylpeä itsestäni, etten alentunut samalle tasolle. Itsetunto ja -kunnioitus on vahva. Minä se porskutan eteenpäin, pettäjille kävi huonommin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsistä. Ollut niin hyvät miehet parisuhteissa, että ei ole tarvinnut naapuriin vilkuilla. Vieläkin on entisiin luotto puolin ja toisin. Yhtä tosin ei huvittaisi muistella ja unohtuu joka päivä enemmän ja enemmän. Aika ja välimatka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nunnat ei tääl taida kirjotella?
Muuten, ihan kokemuksesta sanon, että useammin petetyksi tulleena, voin sanoa rehellisesti, että olen helkutin ylpeä itsestäni, etten alentunut samalle tasolle. Itsetunto ja -kunnioitus on vahva. Minä se porskutan eteenpäin, pettäjille kävi huonommin.Se justiinsa näin. Paitsi että sana on vapaa myös nunnille, ainakin mun mielestä
- Anonyymi
Juuri näin henkisesti,hän sen kyllä tietää /vaistoaa. Tässä kolmiossa,dolmiossa mutta saattaisi eskaloitua ken tietää.n-m.
- Anonyymi
Yhdelle vain valehtelin pettäneeni 😄
- Anonyymi
Valehtelit?🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelit?🤣
Kuule, naiset tekee tuota paljonkin. Jos tulevat loukatuksi ja haluavat kostaa. Puheissa ja kirjoituksissa voi olla kuinka bitch haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, naiset tekee tuota paljonkin. Jos tulevat loukatuksi ja haluavat kostaa. Puheissa ja kirjoituksissa voi olla kuinka bitch haluaa.
Niinkun monet miehetkin tekee. Ollaan olevinaan panomiesten parasta a-ryhmää.
- Anonyymi
Aloittajamies voisi vastata myös itse. Vai onko hänelle koko käsitettä "pettäminen" edes olemassa?
- Anonyymi
En ole koskaan pettänyt kumppaniani, enkä petä.
- Anonyymi
Uhoilu käy lankeemuksen edellä.
Ihmisiä kun ollaan,ei apinoita. - Anonyymi
Äläpäs sano.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhoilu käy lankeemuksen edellä.
Ihmisiä kun ollaan,ei apinoita.Toiset on vain fiksumpia eivätkä alennu samalle tasolle. Näin se vain menee. On hyvä jatkaa elämäänsä ns puhtaalta pöydältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpäs sano.
Ihan hyvin voin sanoa. Pettäminen on moraalini vastaista, ja sen verran löytyy selkärankaa ja kykyä olla omillaankin elämässä, että huonosta suhteesta lähdetään pois ennen kuin ruvetaan edes muita katselemaan.
- Anonyymi
Yhtä monen kanssa kuin hänkin mua petti.
- Anonyymi
kaikkia muita petin aina paitsi lasteni isää
- Anonyymi
Itse olet se isä,näin olet aikaisemmin kertonut!
- Anonyymi
En kenenkään
- Anonyymi
Mikropettänyt olen. Rikoskumppani ei halunnut ongelmia, eikä näin ollen enempää.
- Anonyymi
Mitä on mikropettåminen?
Eikö pettäminen ole aina pettämistä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on mikropettåminen?
Eikö pettäminen ole aina pettämistä?Pettäminen on aina pettämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pettäminen on aina pettämistä.
Mikropettäminen (engl. micro-cheating) tarkoittaa pieniä, usein huomaamattomia tekoja tai käyttäytymisiä, jotka voivat rikkoa parisuhteen luottamusta, vaikka ne eivät ole varsinaista fyysistä pettämistä. Ne ovat “harmaalla alueella” – ei välttämättä selkeästi väärin, mutta voivat tuntua toisesta loukkaavilta.
Esimerkkejä mikropettämisestä
Flirttaileva viestittely jonkun kanssa salassa kumppanilta
Tietoinen rajojen venyttäminen, kuten jatkuva tykkäily tai kommentointi tietyltä henkilöltä saadakseen huomiota
Toisen ihmisen pitäminen “varasuunnitelmana” tai huomiolta tunteen hakeminen muualta
Tärkeiden keskustelujen tai yhteyden salaaminen kumppanilta
Itsensä esittäminen sinkkuna sosiaalisessa mediassa tai muille ihmisille
Oleellista
Mikropettäminen ei ole tarkasti määritelty termi, ja eri parit kokevat asiat eri tavoin. Tärkeintä on, miten toiminta vaikuttaa luottamukseen, avoimuuteen ja turvallisuuden tunteeseen suhteessa.
- ChatGPT - Anonyymi
Melkein sama, tosin vain minä taisin olla petollinen, toinen ei ehkä edes ollut kiinnostunut.
- Anonyymi
En kerro.
- Anonyymi
sekin oli lähellä ettenkö olisi pettänyt myös häntä olen kyllä kaukana lojaalista ja kiltistä ihmisestä näitä miljoonia syntejä ei kuulkaa saippualla pestä
- Anonyymi
Tiedän . Ai etkö mielestäsi pettänyt? Mielenkiintoista logiikkaa, mutta tavallaan ymmärrän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän . Ai etkö mielestäsi pettänyt? Mielenkiintoista logiikkaa, mutta tavallaan ymmärrän.
en pettäny tai ei semmosta pientä kikkailua lasketa..kai.. taino enhän mä sitä toiselta tietysti kattelis yhtään eli sekin tekee musta oikean ihmisperceen kun teen mitä teen ja sit tiedäks toisen pitäis olla lojaali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en pettäny tai ei semmosta pientä kikkailua lasketa..kai.. taino enhän mä sitä toiselta tietysti kattelis yhtään eli sekin tekee musta oikean ihmisperceen kun teen mitä teen ja sit tiedäks toisen pitäis olla lojaali.
Ihan vtun mlkkua ja keskenkasvuista. Meni erääseen maku juuri tuon takia ja se oli sitten siinä.
- Anonyymi
Metsurin kanssa kotikylällä käydessäni,en kadu.
- Anonyymi
Hänen kanssaan ja en kadu🩷🩵
- Anonyymi
Kun ei ole suhteessa niin ei tule petetyksi.
- Anonyymi
🙂
- Anonyymi
En ole pettänyt. Ihan avoimesti jutustelun exälle kaikista ihmissuhteistani.
- Anonyymi
Lisättäköön että hän oli paljon salaperäisempi ja hänellä oli suhteemme alkuaikoina muitakin.
- Anonyymi
Aika kiva olette läheisiä
- Anonyymi
En ole pettänyt.
- Anonyymi
Monen 🤣 Enkä oo antanu vuosiin!
- Anonyymi
Olen katsonut nakukuvia netistä. Se on nolointa ja typerintä mitä olen tehnyt. Mieheltä.
- Anonyymi
Noinhan kaikki tekee. Toiset pariskunnat kattelee yhdessäkin ja ihan virkistävää sekin.
- Anonyymi
Luulitko täältä löytäväsi jutun aiheita ja ns. hiljaista tietoa?
- Anonyymi
Hyviä p*noja kaikki ollut! Toiset parempia.
- Anonyymi
Vihreän miehen kanssa petin.👽
- Anonyymi
Ei tarvi katua kun en ole parisuhteessa ollessa koskaan edes kostanut pettämistä miks koska sen kostaa puolestani aina joku nainen voi olla vaikea tai jopa mahdotonta uskoa mu ei ole minun ongelmani mitä kukakin uskoo olen ai sanon jos et/ette halua/halunnu totuutta tietää ei pitäisi kysellä ihmiseltä joka on opetettu totta puhumaan
- Anonyymi
Vaimon siskon kanssa, en kadu mutta olisi voinnut jäädä tekemättäkin
- Anonyymi
Aika karsee oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika karsee oot
Samoin sisko on myös karsee!
- Anonyymi
Tais vaimo ottaa eron!
- Anonyymi
En pettänyt siskoani siskon miehen yrityksessä.
Sisko laitoksella silloin.
Itse olin silloin vapaa.
- Anonyymi
Petin oikeaa kättäni vasemman kanssa.
- Anonyymi
En arvosta naisia jotka menevät varatun miehen kanssa pettämiseen mukaan. Sellainen ei ansaitse olla naisen nimellä, arvoton huoxx. Mm A.L.
Ja kyllä, asiat paljastuvat aina. Petettyä loukkaa aivan varmasti.
Kolahtaako Heli? Vai olitko niin tyhmä, että uskoit sen olevan vapaa kun vieraili? - Anonyymi
Naapurin nuoren miehen kanssa
- Anonyymi
Joskus 30 vuotta sitten petin M.M kanssa.
Enkä kadu sitä.- Anonyymi
Oot karsee.
- Anonyymi
Reetan kanssa, monta kertaa 👍 Sen ukko ei tiedä asiasta mitään. Mulle pelkkä pano. Käyttää kuulemma ukoa hyväksi, rikas on kuulemma.
- Anonyymi
En koskaan pettänyt kumppaniani. Exät ei ole enää kumppaneita vaikka ne luulee niin hyvin yleistä tämä.
- Anonyymi
En ole pettänyt, mutta minua on petetty kyllä.
- Anonyymi
exiäni. en ikinä. enkä ollut eka ja mitä suunnittelivat ja tekivät. en yhtään. toivotan karmaa kaikkea pahaa heille, ja, heilurin mukaan sitähän saavat.
- Anonyymi
ja niiden naiset jotka hyökköilu kimppuun, sitä osaa saavat itse. hyvä juttu. estettä, huonoa ja väkivaltaa. ihan itse.
- Anonyymi
en ole be. hyvä tietää että kärsivät pian itse, ja, koko ajasta.
- Anonyymi
En ole koskaan pettänyt.
- Anonyymi
Unissani vierailee eri mies. Hän on se joka mut niissä aina pelastaa.0
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3206282Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta664130Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom413485Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole773378Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava853310Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1813232Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022678Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll572504Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2152358Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt782113