Pariskunta etsii naista ensimmäiseen bi ja ryhmäseksi kokeiluun.
Mies haluaa katsella ensin naisten välistä seksiä ja ehkä lopuksi osallistua.
Onko halukkaita, oltava täysin luottamuksellista.
Naisen oltava 20-50 vuotias
Varsinais- suomi
Pariskunta etsii nasta
9
330
Vastaukset
- Anonyymi
Heippa, olen 42v rva, tosi ,erittäinkin halukas saamaan sexiä rakakastelemaa naisista sexiä rakkautta.
Olen mielestäni kivan tyylikkää näköinen nainen.
Olen rintava jokusen verran tanakka pyöreä peppuni.
K-suomesta.- Anonyymi
Kulahtanut rapaperse tyrkyllä hyi hemmetti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulahtanut rapaperse tyrkyllä hyi hemmetti
Tulipas sieltä katkeran ämmän vuodatus.
- Anonyymi
Pökkikää keskenänne kuppaset homeperseet
- Anonyymi
Hei ! Toi vaikuttaa tosi kiihottavalta , olen bi rva, 41v olen mielestäni tyylikäästi pukeutuva jopa sexikäästi mieheni hyväksyy nauttii tilanteestani. Että miehet vieraat ottaa mua, kuten on joitakin tosi osaavia jopa rajujaki bi naisia rva,rajun rakkauteen. Olen jonku verran tanakka takapylly.
Voisitko ajatella tälläistä tyylipakkausta.
Odotan himolla.- Anonyymi
Ryhävalas sä oot
- Anonyymi
Hei! Ajattelimme tätä kirjoitustasi rva 41v, toi olemuksesi kiihottaa kerrot oler tyylipakkaus,tanakka takapylly.Meitä kyllä nyt iski himo,saada sut rva tosi käsittelyyn. Saisit tosi rajua käsittelyä, niin mieheltä kui bi-sexi naiselta joka on hurja ottaa vierasta noista.
Sillä meillä vaimo rva on tosi urheilullinen, harrastaa judo painia voimailulajeja. On 183cm noi 90kg tosi lihaksikas nainen rva, On hirvee hirvee Himo kiimanen
Naine Tosi Jimo Vitustas,Myöskin hän on raju ottama
Vieraita naisia rva, ei sääli yhtää kuinka ottaa vierailta naisilta rajuin ottei vittua,osaa kurittaa rääkätä vierasta noista. Tulet kärsimään mutta myös nauttimaan, myös siitä kuin miehet nussii sinua säälimättä. Tämä tästä aluksi.
- Anonyymi
Hei! Etelä-suomesta Rva 45. Myynti edustaja. Tällainen juuri kiinnostaa kiihottaa ihan valtavasti.
Olen niin kiinnostunut,bi sexi jutuista , tosi tuskaisen himokkaasta rakastetusta,vaikkapa rajustaki toiminnasta, vaikkapa niin että olisin rajun rakastelun kohde.
Kuin ryhmä sexi kiihottaa kiinnosta en vielä ole miestäni saanut syttymään,tosin hän ei vastusta vaikka mä osallistuisin ryhmä sexi orgioihi.
Olen mielestäni fiksu siisti,tyylikäs rva pukeutuu tyylikkäästi,työni vuoksi. Tän verran valaisen, minulla on salaisia rakkaussuhteita, niin vapaitten mieste kanssa, kuin ukkomiesten kansakin.
Olen siisti täydellisen terve rva sukupuolisista asioista. Ulkomuoidoiltani hivenene tanakka takapyllynen rva 162cm 73kg erittäirintava.
Jos kiinnostaa,tällainen rva Olen.- Anonyymi
Semmonen rapaperse olet hähähää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724148
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans773869Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572408Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?642256Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361945- 491839
- 991646
- 561632
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551623- 571473