Pariskunta etsii nasta

Anonyymi-ap

Pariskunta etsii naista ensimmäiseen bi ja ryhmäseksi kokeiluun.
Mies haluaa katsella ensin naisten välistä seksiä ja ehkä lopuksi osallistua.
Onko halukkaita, oltava täysin luottamuksellista.
Naisen oltava 20-50 vuotias
Varsinais- suomi

9

330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heippa, olen 42v rva, tosi ,erittäinkin halukas saamaan sexiä rakakastelemaa naisista sexiä rakkautta.
      Olen mielestäni kivan tyylikkää näköinen nainen.
      Olen rintava jokusen verran tanakka pyöreä peppuni.
      K-suomesta.

• Anonyymi

Kulahtanut rapaperse tyrkyllä hyi hemmetti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulahtanut rapaperse tyrkyllä hyi hemmetti

Tulipas sieltä katkeran ämmän vuodatus.

• Anonyymi

Pökkikää keskenänne kuppaset homeperseet

• Anonyymi

Hei ! Toi vaikuttaa tosi kiihottavalta , olen bi rva, 41v olen mielestäni tyylikäästi pukeutuva jopa sexikäästi mieheni hyväksyy nauttii tilanteestani. Että miehet vieraat ottaa mua, kuten on joitakin tosi osaavia jopa rajujaki bi naisia rva,rajun rakkauteen. Olen jonku verran tanakka takapylly.
      Voisitko ajatella tälläistä tyylipakkausta.
      Odotan himolla.

• Anonyymi

Ryhävalas sä oot

• Anonyymi

Hei! Ajattelimme tätä kirjoitustasi rva 41v, toi olemuksesi kiihottaa kerrot oler tyylipakkaus,tanakka takapylly.Meitä kyllä nyt iski himo,saada sut rva tosi käsittelyyn. Saisit tosi rajua käsittelyä, niin mieheltä kui bi-sexi naiselta joka on hurja ottaa vierasta noista.
        Sillä meillä vaimo rva on tosi urheilullinen, harrastaa judo painia voimailulajeja. On 183cm noi 90kg tosi lihaksikas nainen rva, On hirvee hirvee Himo kiimanen
        Naine Tosi Jimo Vitustas,Myöskin hän on raju ottama
        Vieraita naisia rva, ei sääli yhtää kuinka ottaa vierailta naisilta rajuin ottei vittua,osaa kurittaa rääkätä vierasta noista. Tulet kärsimään mutta myös nauttimaan, myös siitä kuin miehet nussii sinua säälimättä. Tämä tästä aluksi.

• Anonyymi

Hei! Etelä-suomesta Rva 45. Myynti edustaja. Tällainen juuri kiinnostaa kiihottaa ihan valtavasti.
      Olen niin kiinnostunut,bi sexi jutuista , tosi tuskaisen himokkaasta rakastetusta,vaikkapa rajustaki toiminnasta, vaikkapa niin että olisin rajun rakastelun kohde.
      Kuin ryhmä sexi kiihottaa kiinnosta en vielä ole miestäni saanut syttymään,tosin hän ei vastusta vaikka mä osallistuisin ryhmä sexi orgioihi.
      Olen mielestäni fiksu siisti,tyylikäs rva pukeutuu tyylikkäästi,työni vuoksi. Tän verran valaisen, minulla on salaisia rakkaussuhteita, niin vapaitten mieste kanssa, kuin ukkomiesten kansakin.
      Olen siisti täydellisen terve rva sukupuolisista asioista. Ulkomuoidoiltani hivenene tanakka takapyllynen rva 162cm 73kg erittäirintava.
      Jos kiinnostaa,tällainen rva Olen.

• Anonyymi

Semmonen rapaperse olet hähähää

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      72
      4148
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      77
      3869
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      57
      2408
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      64
      2256
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      36
      1945
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1839
    7. 99
      1646
    8. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      56
      1632
    9. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1623
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      57
      1473
    Aihe