Lounasaikaan ruoka mielessä!

😋 🍲☕ eilen laina-autolla liikkuessani oli niin paljon ongelmia, etten saanut radion kanavaa vaihdettua. pakko oli kuunnella liian kovaäänistä suomipoppia. Siellä tuli uutisissa mielenkiintoinen tieto. Kyselyssä näet oli kartoitettu suomalaisten eniten pitämistä valmisruuista. Ensimmäiselle sijalle oli noussut maksalaatikko rusinoiden kanssa. Toista sijaa piti kirjolohikiusaus. Kolmantena mikäs muu kuin maksalaatikko ilman rusinoita.

Olwnkin ihmetellyt miksi maksalaatikkoa on niin paljon eineshyllyillä. Tuo kysely todistaa jälleen kerran sen, että ihmiset eivät pidä samoista asioista. Se koskee myös ihmisiä. joidenkin kanssa tulee paremmin toimeen kuin toisten. Joskus on onni tavata sellainenkin henkilö, joka tuntuu heti oikealta.

13

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai Teletappi hukkas laina-antenninsa? ;)
      -enter.p.rise

• Anonyymi
        UUSI

Taidat oikein kaivamalla kaivaa verta nenästäsi, sitä en tiiä keneltä tai keiltä. Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat oikein kaivamalla kaivaa verta nenästäsi, sitä en tiiä keneltä tai keiltä. Sivusta

Ei ku tääl kaivetaan koht sisäpaisteja ylös haudasta. ;)
        -nilkatpaljaana

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ku tääl kaivetaan koht sisäpaisteja ylös haudasta. ;)
        -nilkatpaljaana

No kerro koordinaatit samalla höökillä tjsp keke

• Anonyymi

Mies joka esittää naista on aloittaja ja jos ei niin on vasemmisto liberaalinen wokettaja ja jos ei sekään niin on nainen joka on miehen statuksen ja rahan perään

• Anonyymi

minun j<a meidänkin ehkä joku heavy rock, ei asinänaä meallia kuin no joku Whitesnake on heavy rock... eräs asia kun..nooh..

• Anonyymi

mutta niin jos muten mukabvan hiljaista nattia ateriaa, lounastakanink, niin yhtäkiä päeährää soimaan äysin yllättäen jätti-tehomusii9killa joku Black Sabbath - Paranoid, ytuhnsien wattien teholla yllätn

• UUSI

Täällä palstalla tapahtuu asioita, jotka ovat niin kaukana todellisuudesta kuin olla voi. En ymmärrä, eikä kiinnostakaan.

• Anonyymi
        UUSI

Mulle on muodostunut herkuksi lihapullat ja muusi noista valmiseineksistä. Yleensä en juuri syö muusia enkä perunaa. Tuo valmiseines maistuu minulle kumminkin ja ilman mitään lisukkeita, kuten ketsuppia. Todella sekavia viestejä täällä kyllä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle on muodostunut herkuksi lihapullat ja muusi noista valmiseineksistä. Yleensä en juuri syö muusia enkä perunaa. Tuo valmiseines maistuu minulle kumminkin ja ilman mitään lisukkeita, kuten ketsuppia. Todella sekavia viestejä täällä kyllä.

Minä taas pidän perunoista kaikissa muodoissa. Varsinkin senjälkeen kun kiinalaiset ovat keksineet valmistaa riisiä muovirouheesta. Eineksistä mun suosikit on kirjolohipihvit tillikastikkeessa, jossa on maustetut potut. Kesällä ostin usein pakastetun paajdetun broilerfileen miniröstiperunoilla ja parsakaalilla. Annoksessa oli paljon kanaa mukana.

• Anonyymi
        UUSI
        lounas.ajatus kirjoitti:

Minä taas pidän perunoista kaikissa muodoissa. Varsinkin senjälkeen kun kiinalaiset ovat keksineet valmistaa riisiä muovirouheesta. Eineksistä mun suosikit on kirjolohipihvit tillikastikkeessa, jossa on maustetut potut. Kesällä ostin usein pakastetun paajdetun broilerfileen miniröstiperunoilla ja parsakaalilla. Annoksessa oli paljon kanaa mukana.

Miksi ihmeessä käytät valmisruokis? Eikö vaimosi osaa laittaa ruokaa?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä käytät valmisruokis? Eikö vaimosi osaa laittaa ruokaa?

Mietippäs sitä. Olen muuten hetero. Eli jos olisin naimisissa niin puoliso olisi mies.

"Maksalaatikkoa syödään Suomessa runsaasti, ja se on maan ostetuin valmisruoka, jota myydään noin 9 miljoonaa rasiaa vuodessa. Sitä syödään tasaisesti kaikissa ikäryhmissä, vaikkakin vain harva kuluttaa sitä päivittäin. Useimmiten maksalaatikkoa syödään kuitenkin vain muutaman kerran vuodessa, usein puolukkahillon kera.

Kulutusmäärä: Vuosittain myydään noin 9 miljoonaa rasiaa, mikä tekee maksalaatikosta Suomen suosituimman valmisruoan Liha ja ruoka-lehti ja Iltalehti.

Säännöllisyys: Vaikka noin 45 000 suomalaista syö maksalaatikkoa päivittäin, useimmat kuluttavat sitä vain satunnaisesti, useita kertoja vuodessa.

Kohderyhmä: Maksalaatikon suosio jakaantuu tasaisesti eri ikäryhmien kesken.
        Tarjoilutapa: Sitä nautitaan usein joulun aikaan ja perinteisesti puolukkahillon kanssa"

• Anonyymi
      UUSI

niiin ei ole vihamielisaiä jos vaikkka jotain.. uusimmat talousneeot ja, tiedän kiusaavat ehkä voivat noh... palsta sinkut... niin voi kokeillakin käydä jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      69
      2512
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2187
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      105
      2157
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      99
      2121
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      9
      2062
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      107
      1963
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1895
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      595
      1875
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      21
      1669
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      41
      1443
    Aihe