Mikä oli

Tomi

ensimmäinen Iron Maidenin levysi? Laittakaa myös mitä mieltä olitte tuolloin siitä levystä.
Itselläni se oli Killers, ja levy ei auennut kunnolla ihan heti, joten sitä sai kuunnella aika monta kertaa läpi. Levy oli kuitenkin hyvä ja kanattava ostos.

9

768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BraveNewWorld

Ensimmäinen levyni oli Brave New World. Se on vieläkin suosikkilevyni.

• levy

oli number of the beast. vuonna 83. ja ikää oli silloin 12. voi niitä aikoja:))

• maidenjan

The Number Of The Beast! 12v.

• Edward-The-Great

Eka levyni oli Real Live Dead One.. Kyllä sitä silloin jaksoi kuunnella :D Ja miksei tänäänkin.

• ...son tais olla, ei silloin tosin levyltä vaan c-kassulta,alkuperäisenä. Eipä ole vuosien kuluessa ainakaan huonontunu kyseinen albumi.

• sadfasf

Powerslavehan se oli 9-vuotiaana.

• d>p

noin vuos sitte viis ekaa levyy ja studionauhan vuodelt 79, mp3..mut levy tais olla seventh son..

• UpTheIrons!

Mun eka levy oli Donington Live. Hyvä live levy!

• The_Duellist

joo-o
      mun ekat levyt oli Iron Maiden ja Dance Of Death.
      Näin kyseiset levyt jonku musiikkikerhon lehdessä komeilevan pakettihinnastossa tai jotain sinne päin sillon ku DOD ilmesty ja päätin ihan piruuttaen tilata.

Ensin kuuntelin DOD:n läpi ja se ei oikein auennu,
      mutta löytyi sieltä silloin jo muutama hyvä biisi, kuten Rainmaker ja No More Lies. Nykyään toi levy on noussu melkein kärkipäähän mun Maiden-levyistä.

Sen jälkeen vaihdoin Iron Maidenin soittimeen. No neljä ekaa biisiä meni sillain kuuntelemalla läpi vaan, mutta Phantom Of The Operan soidessa ekaa kertaa olin vaan et "voi vittu mikä biisi, heviä helvetin isolla H:lla" ja kyseisen biisin tahdissa tuli jo sillon moshattua tai jotain sinne päin. Sen jälkeen levy nousi heti levyhyllyni kiistattomaksi kingiksi ja levy tuli kuunneltua ainakin pari kertaa viikossa. Vieläkin Iron Maiden
      ehdoton kunkku Maidenin albumeista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      33
      3398
    2. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2575
    3. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      73
      2537
    4. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      2228
    5. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      111
      2188
    6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1418
    7. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      386
      1077
    8. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      40
      897
    9. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      820
    10. TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation

Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje
      Maailman menoa
      28
      818
    Aihe