olin päättänyt etten kirjoita enää täällä. Kirjoitan silti, koska tänään on sinun merkkipäiväsi. Ennen tätä päivää oli paljon asiaa mielessä, joista haluaisin kirjoittaa sinulle, mutta jostain syystä nyt en keksi mitään muuta kuin toivoa parasta sinulle ja onnellista elämää rakkaittesi kanssa. Aamusta asti, heti kun tiesin mikä päivä tänään on, aloin herkistyä ja koko päivän ajan välillä kyyneleet nousivat silmiin ja piti käydä jossain piiloon, ettei kukaan huomaisi.
Olet ollut mielessä yöt/päivät sen kohtaamisen jälkeen, muistelen sen päivän tapahtumaa ja kertaan asiat uudestaan ja uudestaan, mietin olisivatko asiat voineet mennä toisin. En muuta olisin halunnutkaan, haluaisin vain nähdä sinut läheltä edes kerran tässä elämässä. En tiedä tuleeko se päivä koskaan.
Rakastan sinua ikuisesti, olet minun ainoa, niin kuin kerran sanoinkin. Miehelle❤️
Haluaisin kirjoittaa sinulle tänään, vaikka
Anonyymi-ap
7
400
Vastaukset
- Anonyymi
Ja voi lässyn lässyn kasva aikuiseksi jo.
- Anonyymi
Kasva sinäkin naista esittävälle avautuva ”aikuinen nainen” hieman jo. Sivusta
- Anonyymi
Ei ollut sinulle
- Anonyymi
Ei ole pakko laittaa kommenttia, jos teksti ei miellytä. Se ei varmasti ollut sinulle.
2025-12-04 15:29:40
- Anonyymi
Kohtasitte kerran, mutta et ole nähnyt vielä kertaakaan läheltä? Ja kerroit miehelle rakastavasi häntä ikuisesti tuolta pohjalta?
- Anonyymi
Tämä ei ollut ensimmäinen tapaaminen, vaan kohtaaminen vuosien jälkeen. Oliko teksti epäselvä? Kirjoitin sen tunnevirrassa, ehkä siksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje301377- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 57881
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654