Kaiken ihan väärin
Olenko ymmärtänyt..
37
506
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tällä palstapäättelyllä pääset vielä pitkälle!
- AnonyymiUUSI
Kerro sää se välillä peilikuvalles. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Paljon mahdollista, mutta minä en ole!
- AnonyymiUUSI
Riippuu pyyhitkö ennen vai jälkeen kakan ?
- AnonyymiUUSI
Ai saakeli... Taas uusi muistettava 😡
- AnonyymiUUSI
Ai ennenku se laittaa sen kuoreen? ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai saakeli... Taas uusi muistettava 😡
Ei tartte. Kyllä se kuivuu ja kikkareet varisee sit lahkeista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai ennenku se laittaa sen kuoreen? ;)
-sivustaMites se ulkomaankuori- jässähti tulliin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mites se ulkomaankuori- jässähti tulliin?
Maahantuonti, petos jne
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maahantuonti, petos jne
Ps miks se hönö tuuletti täällä Kainaloitaan julkisesti? Teki liian helpoksi päättelyn ainakin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ps miks se hönö tuuletti täällä Kainaloitaan julkisesti? Teki liian helpoksi päättelyn ainakin
Huomenta tebbana pelasta pölöt- projektista
- AnonyymiUUSI
Luulisin, että olet.
- AnonyymiUUSI
Siltä se kovasti vaikuttaa.
- AnonyymiUUSI
Joo.
- AnonyymiUUSI
Ilmeisesti, kun ei ole viestiä mulle tullut.
- AnonyymiUUSI
Eipä ole tullut! Viestittelyä voi tehdä molempiin suuntiin.
- AnonyymiUUSI
Saa mitä ansaitsee niinhän se oli?
- AnonyymiUUSI
Kyllä xD
- AnonyymiUUSI
Varmaan kun kuuntelet kaikkia joilla oma lehmä ojassa.
- AnonyymiUUSI
Kenelle sinä mielestäsi tilität näitä alentuvia kommenttejas?
- AnonyymiUUSI
Palstailkeilijäkö sai sinut luulemaan jotain? Monelle yhden tutulle on käynyt samoin. Ilkeilijän tarkoituksena tuhota sen yhden kaikki ihmissuhteet.
Mietippä tätä.- AnonyymiUUSI
Kyllä omat pettymykset perustuu ihan henkilön omiin IRL valintoihin, tekemisiin ja sanomisiin😓
- AnonyymiUUSI
Mä olen ja olen toivoton tapaus, koska sanat ei tuu ulos. En tiedä miten päin pitäs olla. Liikaa muita!
- AnonyymiUUSI
Jos nyt ihmeellisesti koskisi minua, niin älä ota paineita. Omalla kohdalla ne tunteet oli ja meni... Syyn hän varmaan tietää. Asia on ihan riittävän selvä ja tästä on vaan saatava itsensä yli ja läjään. Pitkään tuntuu kestävän tällä kertaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt ihmeellisesti koskisi minua, niin älä ota paineita. Omalla kohdalla ne tunteet oli ja meni... Syyn hän varmaan tietää. Asia on ihan riittävän selvä ja tästä on vaan saatava itsensä yli ja läjään. Pitkään tuntuu kestävän tällä kertaa.
”Syyn hän varmaan tietää” -Entäs jos ei tiedä? Ja ihmettelee kun käytös muuttuu yhtäkkiä. Asioista pitää puhua!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
”Syyn hän varmaan tietää” -Entäs jos ei tiedä? Ja ihmettelee kun käytös muuttuu yhtäkkiä. Asioista pitää puhua!
No hän voi tulla keskustelemaan, jos hän jotain haluaa tietää.
Väitän kyllä, että hän tietää.
- AnonyymiUUSI
Et. Minulla on syvimmät mahdolliset tunteet. Ymmärsin että sinullakin. Näin ei ilmeisesti ollutkaan, koska olisi ollut mahdollista jatkaa keskustelua niistä. Anteeksi että puran itseäni ja asiaa jonnekin.
- AnonyymiUUSI
Tai sitten ei osannut aloittaa keskustelua tunteista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten ei osannut aloittaa keskustelua tunteista?
No, ei ollut helppoa minullakaan miettiä jatkanko vai en, nyt en jatkanut. Mutta, eiköhän hänen kanssa saada mahdollisuuksia vielä. /1119
- AnonyymiUUSI
Ei voisi vähempää kiinnostaa mitkään tunnehöpinät. Olen toiminnan nainen. Kun sinun kanssa ei toiminta onnistu ja toimit muiden kanssa, minä teen samoin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa mitkään tunnehöpinät. Olen toiminnan nainen. Kun sinun kanssa ei toiminta onnistu ja toimit muiden kanssa, minä teen samoin.
Mukavaa päivää sinullekin. /1119
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa päivää sinullekin. /1119
Ahaa, loukkaannuit. Tarkoitus oli vain hymähtää, että kovin erilaisia olemme. En ole koskaan välittänyt puhua tunteista. Mieluummin tekojen kautta osoitan, jos tunteet ovat lämpimät.
- AnonyymiUUSI
Totuuden toinen puoli ja totuus ylipäätänsä on tärkeää peittää ryönällä. Se on hyvä ymmärtää ja sisäistää.
- AnonyymiUUSI
Sivusta huutelua. No joo jos tutustuu niin näkee kyllä totuuden varmasti ja se tulee sieltä esiin.
- AnonyymiUUSI
Mitä olet ajatellut sitten?
- AnonyymiUUSI
Juu mut kukaan ei sano sitä suoraan tai kaikkea suoraan kuten pitäisi. Vaan venkoilee. Ihan käsittämätöntä touhua. 😒
- AnonyymiUUSI
Voisitko siis sinä selventää tässä, kiitos.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,692512Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242187Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052157Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992121Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod92062Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1071963MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141895Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5951875Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S211669Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas411443