Luovutat mun suhteen kokonaan. Sitten päästään yli
Ehkä sä lopulta
16
295
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En luovuta.
- AnonyymiUUSI
Katsopa alin viesti missä puhuttiin tämän palstan ja irl erosta.
- AnonyymiUUSI
En oo luovuttaja tyyppiä. Harmi.
- AnonyymiUUSI
Olen suhteessa. Tuntuu ikävältä kun silti roikut.
M>N - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
M>NMitä teet palstalla? :D ei nyt ihan mene läpi. Sori.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
M>NLaitapa oma kirjain, kiitos.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
M>NVoi että. Tuntuu ikävältä että omit tekstejäni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi että. Tuntuu ikävältä että omit tekstejäni.
Haha. Kaikki omii tätä tunnisteetonta shittiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haha. Kaikki omii tätä tunnisteetonta shittiä.
Niin. Sitte et voi kuvitella et kukaan sinussa roikkuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
M>NEt ole kertonut, että olet suhteessa!
- AnonyymiUUSI
Tämä ei ole vaihtoehto. Sen vaan tuntee.
- AnonyymiUUSI
mä kylläkin menetin mun sydämen sulle, mutta kyllähän mä parhaani teen ihan luonnostaan
- AnonyymiUUSI
Käsittämättömii nää tunnisteettomat jutut täällä. 🙄
- AnonyymiUUSI
Eikö se nyt ole ihan OK roikkua palstalla ja olla häiritsemättä IRL. 😉
Onpahan varmuus ettei haittaa. Täällä nyt voi omia mitä vaan.
Jos mies haluaa olla yhteydessä, haluaa nähdä tai mitä vaan, saa laittaa mulle viestiä.
Mä olen luvannut olla häiritsemättä. - AnonyymiUUSI
Luovutan kyllä. Unohda en tässä elämässä.
- AnonyymiUUSI
ohi on kaikki meidän osalta. kumminkin kummittelee vähän väliä vielä… toivon että joskus pystyn olemaan kun ei mitään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,692512Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242187Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052157Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992121Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod92062Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1071963MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141895Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5951875Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S211669Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas411443